Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2

Samsun-Vezirköprü-Boyabat-Kastamonu-Karabük-Mengen-Düzce-Sakarya Hızlı Demiryolu Mümkün mü?
Maddi Nedenlerden Dolayı Yapılamaz 17.6%  17.6%  [6]
Coğrafi Sebeplerden Dolayı Yapılamaz 8.8%  8.8%  [3]
Bu Demiryolu Güzergahından Geçen Şehirlerdeki Siyasetçilerin Pasifliğinden Dolayı Yapılamaz 11.8%  11.8%  [4]
Karayolu Lobisi ve Otobüs Firmalarından Dolayı Yapılamaz 5.9%  5.9%  [2]
Rantabl Olmaz.Zarar Eder. 23.5%  23.5%  [8]
Günümüz Teknolojisi ve Milletimizin Demiryoluna olan İlgisinden Dolayı Yapılır 2.9%  2.9%  [1]
Ülkemiz Genelinde Demiryolu Lobisi veya Demiryolu Enstitüleri Kurulursa Yapılır 5.9%  5.9%  [2]
Yap-İşlet-Devret Modeli ile Yapılır fakat Sıkıntısını Millet Çeker 2.9%  2.9%  [1]
Önce Milli Kaynaklar Oluşturup Sonra Girişirsek Olur 2.9%  2.9%  [1]
Siyasette Birlik Sağlanırsa Yapılır 2.9%  2.9%  [1]
Rantabl olur.Her Türlü Yapılması Lazım. 14.7%  14.7%  [5]
Toplam Oy : 34

smtcglr

1 yıl önce - Prş 04 Oca 2018, 09:41

maliyetinden dolayı yapılacağını sanmıyorum. çok uzun bi güzergah olmuş

Ahmed Bayezid
1 yıl önce - Cum 05 Oca 2018, 11:26

Şimdi Edirne - Kars arası tam ülkenin ortasından geçen bir güzegah var.Eskişehehirden Mersine Adanaya inen bir güney güzergahı var.

Bir tek kuzeyi besleyen bir kuzey aksı yok(batıdan doğuya) o yüzden böyle bir güzergah aklıma geldi.Uzun vadede parça parça yapılsa güzel olurdu aslında hem de ne kadar talep olduğu görülürdü kastamonu etabı bittiği zaman.Sakaya - kastamonu tabii.


yeni KRaL37
8 ay önce - Sal 19 Hzr 2018, 22:29

Kuzey Anadolu Fay hattı Düzce - Gerede - Tosya - Kargı Erzincan gecer . Ama: B u demiryolu hattı Şile - Karasu - Akçakoca - Karabük - Kastamonu - Boyabat - Durağan Samsun hattı süper olur



Ahmed Bayezid
2 ay önce - Prş 22 Ksm 2018, 15:17



1938-1939 yıllarında başlığa parelel daha içerden Çankırı - Çorum - Amasya - Samsun hattı planlanmış.


Mehmet Kasım İyonya

2 ay önce - Prş 22 Ksm 2018, 15:19

illa hızlı tren olmasına gerek yok, 120 km/sa hızla giden ekspres tren de olur, tek hat bile yeter, hız fetişizminden kurtulalım artık



Ahmed Bayezid
2 ay önce - Cum 23 Ksm 2018, 03:48

Olum sen her raylı sistem başlığını sabote etmek zorunda mısın?

Misafir 068

2 ay önce - Cmt 24 Ksm 2018, 12:07

Ankara İstanbul a baglansak yeter.

yusufyucel82
2 ay önce - Pzr 25 Ksm 2018, 02:15


(+)


Bence en makul güzergah samsun-çorum-ankara hattı yapıldıktan sonra çorum-çankırı bağlantısının yapılması; devamında da ismetpaşa-gerede hattının yapılması olur. böylelikle yht'nin istanbul otoyoluna bağlantısı yapılmış olur. böylelikle samsun-istanbul 3 saat yaklaştırılmış olur. Daha uzun vade de gerede-bolu-adapazarı yapılabilir. 2030dan önce de yapılacağını zannetmiyorum. Türkiye üzerinden uluslararası transit yolcu ve nakliyenin artması Türkiyenin ekonomisinin büyümesi bu projeleri daha rantabl kılacaktır.



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM