Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: M12 Ümraniye-Göztepe hattı
« önceki   123 ... 122123124 ... 157158159   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 123
Barbaros
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 19:41

Madem öyle bizlerde burada önerilerimizi harita üzerinde sunup bir ortak akıl oluşturalım, hattın nasıl daha verimli olabileceğini tartışalım. Belki bir duyan olur..

alphagut
6 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 23:47

Eylem yapmamız lazım. İhale iptalinin vatandaşa hiçbir faydası olmaz. Hattı uzatacağız daha kısa sürede yapacağız söylemleri gaz alma ve vatandaşı keriz yerine koyma söylemler...

Eylem yapmaya var mısınız?


sercan arpacı
6 ay önce - Prş 04 Oca 2018, 00:06

İptal edilen metro hatlarının personeli,iptal edilmeyen metro hatlarına kaydırılmalı,böylece daha çabuk biter ama böyle birşey yapacaklarını sanmıyorum.Personel giderleri artarsa,kolinin kalyonun cengizin sahibi daha az para kazanır.Ama yaparlarsada ne onlar işsiz kalır,hemde projeler için uzun bekleme süresi biter.



Şükrü Güllüoğlu
6 ay önce - Prş 04 Oca 2018, 05:56

Sercan,

Tün projeleri aynı firma yapmıyor. Personel kaydırmak biraz zor o yüzden. Belediye kısa sürede 6 hatta olmasa bile 2-3 hat için hareket edecektir. Bence bir yavaşlama ve küçülme hamlesi olacak. Kalanları da Ulaştırma Bakanlığı'na paslayacaklar. Bir belediyenin bu kadar çok ihaleye girmes zaten aşırıya kaçıyordu.


atilla ahmet alp

6 ay önce - Prş 04 Oca 2018, 12:42
Plazalara uzamalı


Alıntı:
Alıntı:
Uzatılacak derken acaba bu hattı kuzey yönde daha uzatabilirler mi? Kazım Karabekir mahallesi sonrası için?


Ben bu konuda daha önce aşağıdaki mesajı yazmıştım.
Gerçekten de bu hat bir şekilde Küçüksu Caddesi ve çevresindeki plazaları içine alacak şekilde uzatılabilir.

Alıntı:
Ümraniye (Kazım Karabekir)-Ataşehir- Göztepe metrosu bu bölgeye, yani plazalar bölgesine uzatılabilir.
Hatta geniş bir çember çizerek şu anki Oto Sanayi üzerinden Çakmak ya da Ihlamurkuyu durağına bağlantı verilebilir.
Gerçekten de son derece hızlı gelişerek adeta bir Maslak haline gelen bölgenin ulaşımına acil el atılmalı ve bu bölge metrosuz bırakılmamalı.

aynen katılıyorum.
tabi ne zaman yapılır uzatılacak derler kısalırmı ?kalkarmı? bilinmez ama olması gereken bu.


Misafir 707

6 ay önce - Prş 04 Oca 2018, 14:10

Bu ihaleleri iptal edilen metro hatları yeniden ihale edildiğinde, herhangi bir değişiklik olup olmadığına bakmaksızın, 2019 seçimleri öncesi yeni temel atma törenleri yapılması lazım değil mi?



Hasan Mihrican

6 ay önce - Prş 04 Oca 2018, 16:55

Alıntı:
Gerçekten de bu hat bir şekilde Küçüksu Caddesi ve çevresindeki plazaları içine alacak şekilde uzatılabilir.


Bu bölgenin yolu yetersiz.
Ana arterlere bağlanmanın tek yolu Küçüksu Caddesini kullanarak Şile yoluna çıkmak, ordan da TEM ya da Çamlıca tarafına yani 1. köprüye doğru yönlenmek. Doğal olarak burada aşırı bir sıkışma oluyor.

Ayrıca plazalardaki personeli taşımak için yüzlerce servis minibüsü sabah ve akşam aynı zamanda bölgeye yığılıyor. Bu nedenle metro bu bölgeyi kapsamalı. Ben işveren olsam metro buraya ulaştıktan sonra personel servislerini azaltır ve ayrıca personel taşımasını bu metronun uygun bir istasyonuna kadar yapardım.


ramir3438
6 ay önce - Cum 05 Oca 2018, 00:20

Alıntı:
Bu bölgenin yolu yetersiz.
Ana arterlere bağlanmanın tek yolu Küçüksu Caddesini kullanarak Şile yoluna çıkmak, ordan da TEM ya da Çamlıca tarafına yani 1. köprüye doğru yönlenmek. Doğal olarak burada aşırı bir sıkışma oluyor.

Ayrıca plazalardaki personeli taşımak için yüzlerce servis minibüsü sabah ve akşam aynı zamanda bölgeye yığılıyor. Bu nedenle metro bu bölgeyi kapsamalı. Ben işveren olsam metro buraya ulaştıktan sonra personel servislerini azaltır ve ayrıca personel taşımasını bu metronun uygun bir istasyonuna kadar yapardım.


Ben o bölgeyi iyi bilirim. İş çıkışı bazen trafik kilitleniyordu. 1 saatte 1 km yol alamadığımızı çok iyi bilirim. Yollar için önerileri beyaz masaya ilettim. En azından şile yolundan akkom plazalara hemen bağlantı verin diye talepte bulundum. Boş yer ve trafiği açacak öneri olmasına rağmen, İbb 50 metre yolu bile yapmadı. Bölge temsilcisi değerlendiriyormuş. Başka planları varmış. Yersen.

Ne istedik topu topu 50 metre yol yapında sabah iş trafiği rahatlasın diye vatandaş olarak talepte bulunduk. Eğer yol yapılsaydı taki tepeüstüne kadar etkiler, rahatlatırdı. Şimdi bunu yapmayanların metroyu bu bölgeye getirmesi çok zor bence.


sercan arpacı
6 ay önce - Cum 05 Oca 2018, 00:38

Bu hat göztepede değil,kadıköyde sonlanmalı bencede.Çünkü göztepedeki biri ümraniyeye giderken aktarma yapmayacak ama feneryolundaki birisi aktarma yapacak.O yüzden göztepe ana durak olarak ideal bir yer değil.Kadıköy ve Bostancı ulaşımın merkezi noktaları.Göztepe sahil parkındaki birisi,binaların arasından geçip plajamı gidecek.Kış vakti nolacak,belediyenin yeni yaptığı deniz kenarında bulunmayan parktamı otursunlar.Göztepe seçimi iyi olmamış.

Şükrü Güllüoğlu
6 ay önce - Cum 05 Oca 2018, 06:15

Göztepe parkından Bağdat caddesi üzerinden Kadıköy'e uzatılırsa pek bir anlamı olmaz. Çünkü Marmaray ile çakışmış oluyor büyük ölçüde. Moda üzerinden gidip Ayrılıkçeşme'de sonlanabilir. Ancak bence daha iyisi Fikirtepe bölgesinden geçen bir hattır. Bu da Göztepe parkında sonlanan bir hat için zordur. Belki Göztepe Marmaray'dan Fikirtepe'ye doğru dönecek şekilde revizyon yapılabilir. Bağdat caddesi istasyonu iptal edilerek. Bri diğer seçenek de Bostancı tarafına dönmesi. Erenköy ve Göztepe'de Bağdat caddesi ile Tren yolu arasında çok mesafe var.



sayfa 123
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 122123124 ... 157158159   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM