Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1952
Lisandro
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 21:32
misafir


kanal istanbul projesi 2011 de projesi ıdı aradan gecen7 yıl gectı sımdı temelı atılsaydı coktan bitmişti yazık gunah

mafakyanc

2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 21:35

Alıntı:
Alıntı:
Bu arada bir sey sormak istiyorum,hat acıldiginda güvenlik onlemleri nasil olur,eskisi gibi tinerciler vs girer mi?
********
Hattın işletmesini ibb yapacağı için böyle bir duruma izin vermezler.


Bu bilgilendirme yanlıştır. Gebze-Halkalı arası komple hizmet sağlandığında da işletmeyi TCDD yapacaktır. Burası "raylı sistemdir" ama şehir içi metro statüsünde de değildir. Mevcut kanunlara göre tren/demiryolunun mülkiyeti Devlet'e aittir; sınırlı olarak mülkiyet hakkı saklı kalmak koşuluyla özel şahıslar işletme/taşımacılık (yük taşımacılığı) yapabilirler ama büyük sanayi tesisi, liman içleri gibi mekanlarda ya da belirli parkurlar üzerinde! Zaten aklı başında hiçbir özel sektör de peşin peşin zarar edeceğini bilerek yolcu taşıma işine girmek istemez...

Bu hat da şu anda işletilen 5 istasyonlu Marmaray'ı kim işletiyorsa, o kurum tarafından yani TCDD tarafından işletilecektir. IBB/Istanbul Ulaşım'ın burada hiçbir varlığı olmayacaktır.


SHA85
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 22:17

Üstteki mesaja ithafen:
İstanbul'daki tüm alt geçitler ibb sorumluluğunda. Tren yolu alt geçit lambası patladığında ilçe belediyesini aramıştım, beni ibbye yönlendiler tüm alt geçitlerden ibb sorumlu diye.



hulki99
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 22:36

Yüzeysel metro ismi sürekli tartışılıp duruyor burada. Bugün öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım, Londra'daki 402 km'lik bütün underground (metro) şebesinin sadece %45'i yer altından geçiyormuş.

Axenund
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 22:49

Biri bana Göztepe istasyonundaki metal kafesin ne olduğunu ve orada yapılan çalışmanın içeriğini detaylı olarak anlatabilir mi ? Bittiğinde nasıl duracağını da.

ozgurozkan34
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 23:25

Alıntı:
Hiç bir proje iptal edilmedi; ihaleler iptal edildi. Açıkca da yazıyor daha hızlı ve daha ucuz olması için yapıldı. Ben bu kararı alanları alkışlıyorum ve bir an önce daha güzel güzergahlar ile işe başlamalarını diliyorum.


İhalenin yeniden yapılması, projesi etüdü derken en az 2 senelik işe başlangıç gecikmesini nasıl daha hızlı veucuz olması için yapılıyor diye savunuyorsunuz hayret...
6 projeden durduk yere cebimizden %10 cayma bedeli çıkacak. Yazık değil mi?



raymaray
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 01:43

Alıntı:
Yüzeysel metro ismi sürekli tartışılıp duruyor burada. Bugün öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım, Londra'daki 402 km'lik bütün underground (metro) şebesinin sadece %45'i yer altından geçiyormuş.


Doğrudur, merkezlerde underground, çevre banliyölerde ise yüzeysel geçiyor.


Şükrü Güllüoğlu
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 05:43

Göztepe istasyonu çok ilginç bir teknikle kurtarılacak (umuyorum) gibi görünüyor. Böyle bir kafesin örnekleri var mı? İlk defa mı deneniyor?

berkantmu
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 10:06

Teknik bilgi yok. Ancak Sertaç yöntemiyle (Güvenliğe sordum:) )olacak şey şu.
İstasyonun 4 tarafına beton baba lar yapıldı. Bu yapı istaayonun üstüne yerleştirilip istasyon askıya alınacak.
Daha sonra istasyon altı 3 hat geçecek şekilde genişletilecek.


yigitali
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 10:37

Dün akşam saat 9'da birkaç işçi idealtepe istasyonunda çalışıyordu. yağmur yağmasına rağmen çalışma olduğunu görmek memnun ediciydi



sayfa 1952
ANA SAYFA -> ULAŞIM