Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 539
cemcaner
2 hafta önce - Sal 02 Oca 2018, 12:00

Son derece kötü YİD anlaşmaları yapılmış sonuçta eski yapılan köprülere olağanüstü zamlar yaparak zararları oradan çıkarmaya çalışıyorlar. Hala şöyle yaptık böyle yaptık martavalları

Süha
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 19:45

İDO ESHİHİSAR - TOPÇULAR 85 TL OLMUŞ


(+)



(+)


Not: Bu ücretler nedir ya !!! Manşımı geçiyoruz, 30 - 40 adanın üzerinden mi geçiyor !!!

Ulaştırma Bakanlığı - İDO Ve Otoyol A.Ş Bir masada anlaştılar burası çok açık.

Yazık bizim gibi Marmara Bölgesinde yaşayanlara ve yolunacak kaz görenlere !!!!


murad_1299
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 20:12

%11 büyüdük hocam o kadar olsun



ahmetc
2 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 20:42

ee tekel olan deniz ulaşımını ingilizlere peşkeş çekersek bu fiyatlar az bile.

Şükrü Güllüoğlu
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 06:19

İdo da iyice coşmuş maşallah. YİD'ler yapılırken en kötü yatırım olmayan yatırımdır diyordu başbakanımız. Haklıydı da. Ancak bu köprünün boş kalmasını izlemek bu sözlerle çelişmektedir. Acilen 50 TL'ye inmeli köprü ücreti. Köprü yoğun akıcı hâle gelene kadar indirim yapılmalı. Orada köprü dururken İDO'nın hâlâ işleyebilmesi rezalet bir durumdur.

aydın bahadır
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 07:43

Gidiş dönüş 85,tek yön 50 tl.



dr_korkut
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 13:51

Alıntı:
Ulaştırma Bakanlığı - İDO Ve Otoyol A.Ş Bir masada anlaştılar burası çok açık.


sühacım bile sonunda köpüden hiç geçmeyen halkın vergilerinin çarçur edildiği , geçenlerin ise cebinden olabildiğince geçiş parası alınmaya çalışıldığı bir üçlü dolandırıcılıkvari tezgah olduğunu kabullendi sonunda...

süha bile...

baştan beri söylüyorum bu proje şu anda kamu yararına değil ido ve otoyol aş nin kasasının vatandaş tarafından doldurumasına yol açıyor ...

bunun hesabı sorumlularından , bu gün sorulmazsa yarın sorulur , yarın sorulmaz ise ertesi gün sorulur
ama eninde sonunda sorulur.

keser döner sap döner...
devleti (yani halkı) göz göre göre böyle inek gibi sahıp sonra birde üste çıkıp ne büyük hizmetler yaptık çevreyi koruyoruz diye ahkam kesilmez

kendi paranla rezil olmak tam da bu olsa gerek..
durmayın sakın başka projelerde aynen devam edin. nasıl olsa ses çıkaran napıyorsun sen diyen yok


dr_korkut
2 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 14:22

köprünün ozan tufan ve ozan tufan gibiler için yapıldığının halkla alakası olmadığının ironik bir kanıtıda bu haber ... garanti parası benden geçiş parası ozan tufandan sefa kısmıda ozan tufana tabiki



https://www.cnnturk.com/spor/futbol/ozan-tufanin- ...adi?page=5

Alıntı:
Hürriyet Spor Müdürü Mehmet Arslan köşe yazısında Ozan Tufan'ın Fenerbahçe'den kopuş sürecini anlattı.
"İstanbul ile Bursa arasını 1 saate indiren bu köprü sayesinde Ozan soluğu hemen her gün Bursa’da alıyor.

Bu konu Fenerbahçe yönetimi tarafından da yakından takip ediliyor."
"Yazıya böyle uzun bir giriş yaptım. Sözü Ozan’a getireceğim.

Osmangazi Köprüsü galiba Ozan Tufan’ın Fenerbahçe’deki sonunu hazırladı."


ama belkide başımızdakiler gene bizi düşünüyor ozan tufan'ın durumuna düşmeyelim diye ücreti böyle yapıyorlardır ne dersiniz ? haberde görüldüğü üzere bursa istanbul arasını su yolu yapmanın bazı sakıncaları var sonuçta


gemlik19
2 hafta önce - Pzr 07 Oca 2018, 16:58

Osman Gazi Köprüsü günlük garanti geçiş sayısı yakalana kadar, köprü geçiş ücretine zam değil indirim yapmak gerekir. Yeni yılda zammı yapınca köprü daha az tercih edilecek, ama garanti parayı Devletimiz yanı vatandaş ödeycek. Bu durumda köprüyü kullanan da kullanmayanda garanti parayı ödeyecek. Hatta toplamda köprüyü kullananların ödediği para, devletin ödediğii garanti para yanında devede kulak kalacak.
Bari ücreti ödenebilir bir rakama indirilse de, Bursa-İstanbul arası köprü iki şehri gönül rahatlığı ile birleştirse.


kadir akbas
2 hafta önce - Pts 08 Oca 2018, 09:46

Günlük garanti sayısı yakalamaktan ziyade günlük maksimum gelir elde etme amaç edilmelidir. Sonuçta devlet bu işten ne kadar az zarar ederse kardır.



sayfa 539
ANA SAYFA -> ULAŞIM