Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
alvardar

5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 16:35

M12 Göztepe-Ümraniye Hattı'nın iptali iyi olmuş. Göztepe bir çekim merkezi değil ve aktarma merkezi olabilecek bir konumda da değil. Kadıköy'de sonlanması daha doğru olur. Ayrıca Ümraniye tarafında Karabekir mahallesinden Hekimbaşı'na uzatılması gerekiyor. Mevcut haliyle yapılsaydı atıl kalacaktı ve aktarma mecburiyeti yüzünden az kullanılacaktı. İsabet olmuş.

sercan arpacı
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 17:24

İdo satıldığında,tüm metro hatları için parasal sıkıntımız kalmadı denmişti,o da yalan çıktı.

Rifat Behar
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 17:43

İBB'nin ihale iptal nedeni olarak öne sürdüğü yalan beyanata çanak tutacak şekilde oluşturulan bu başlığın değiştirilmesini öneriyorum. Yeni başlık -şimdilik- sadece iptal keyfiyetini kapsasın.



En son Rifat Behar tarafından Çrş 03 Oca 2018, 17:49 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


frk svnc
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 17:48

İstanbul'a bu kadar insanı yığıp dağa taşı rant uğruna imara açan TOKİ üzerinden büyük rant elde eden zihniyet metroyu İstanbul'a çok gördü. Zaten çekilmez olan İstanbul'un nüfusu son 4 yılda Suriyeliler ve diğer göçmenlerle en az 4 milyon arttı. İstanbul artık leş gibi oldu bütün toplu taşıma araçları leş gibi kokuyor. Bu metro hatları İstanbul'un ulaşımına biraz nefes aldıracaktı. İptal ne demek en az 2 sene bu projelerim ötelenmesi demek. Çok yanlış işler yapıyorlar çok. İstanbul'u resmen bitirdiler.

Sinan Bilgin
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 18:32

Bu revizyona girecek hatlar icerisinde sadece kaynarca tuzla uzatmasini garipsedim

Cunku hattin kadikoy tuzla arasinda guncellenebilecegi bir durum goremiyorum , sifirdan hic baslanmayan hatlara her tur revizyonu anlarim ama bu hattin zaten onlarca duragi var , burada bir bilmedigimiz durum mu var acaba


erkan_gs_mk

5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 18:33

Demek 6 metro hattının ihalesi iptal edilmiş.

Tekrardan bu hatların yeniden ihale edilmesi falan derken en iyimser tahmin ile 1 yıl zaman kaybı yaşanacak demektir, daha kötümser bir tabloyu düşünmek dahi istemiyorum! Kim bilir ne zaman yeni ihalelere çıkılmış olacak, ortada bir muğlaklık var.

Belediyenin açıklaması doyurucu değil maalesef.

Günden güne artan trafiğe karşı bu metro projeleri ümit vadediyordu, bir nebze de olsa rahatlık sağlayacaktı ama ötelendiler.

Haklı eleştiriler ve bu yönde ki isyan gayet anlaşılabilir.

İnşallah en kısa zamanda bu hatlar inşaat evresine gelir, gerekli düzenlemeler ile.

Hayırlısı...



En son erkan_gs_mk tarafından Çrş 03 Oca 2018, 19:15 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Sinan Bilgin
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 18:36

Bu arada iktidarin acilislari secim malzemesi veya sovu haline getirdigini soyleyenler var

Haklilar , su anki siyasi iktidar bu iste master yapti , tum acilislarda da acilisla ilgili 5% bile yer kaplamiyor konusmalar, gerisi siyaset muhabbeti oluyor

Antipatik bir durum , fakat bir de siyasetciler acisindan bakin

Bu kadar hizmet ettigini , proje urettigini dusunen iktidara referandumda hayir cikiyorsa onlar da isleri yavaslatir , kadikoy ilcesi , izmir konusu elbette bundan etkilenir

Sen is bekledigin adama guvenmez sekilde oy kullanirsan (ki bu bir haktir) , o da sana agir is yapar , ya oy verirsin ya da hizmeti bu kadar alirsin der

Mekanizma normal ilerliyor yani , istanbulda 70% evet ciksaydi farkli bir durum olurdu


naims1
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 18:39

Metro inşaatları duracak ve bir daha yapılmayacağını inanacak kadar safmısınız sadece kısa bir rötar.

Ülkeye hızlı tren yapan İstanbula mı metro yapmayacak komik olmayın, ekonomik sıkıntı olsa önce İstanbul'daki metro değil hızlı tren inşaatlarının durması lazım mantıken çünkü esas maliyet onda bir hat yapıyorsun 4 milyar dolar başka bir hat yapıyorsun 6 milyar dolar zaten o iki hızlı tren projesini durdursan 10 milyar dolar tasarruf edersin kaba hesapla yani ekonomik sebeplerle durdu demeniz bence komik.


Sinan Bilgin
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 18:41

Ama hizli trenlerin yapimini ustlenen kurum ulastirma bakanligi olsa gerek veya devlet demiryollari filandir

Buradaki durum istanbul belediyesi ile ilgili , ornegin ankara ya da izmirde bir durma soz konusu degil

O yuzden bu fazla iyimser bakis oldu


naims1
5 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 18:49

Ekonomik kriz olsa devletin her kurumu etkilenir manasında söyledim ister ulaştırma Bakanlığı, istersede bu istanbul Büyükşehir belediyesi olsun sonuçta parayı veren aynı yer değil mi, TC hazinesi.

Yani belediyeye yatırımları kes derken, Ulaştırma bakanlığının yatırımlarını tam gaz sürdürmesi diye bir durum söz konusu olamaz.



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM