Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 216
Alparslan 2071
8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:25

Alıntı:
.Aydınlıkdan metro dahi geçse çapraz hatlara kesinlikle dokunulmamalıdır.


Olmaz öyle şey. 188 nasıl kalktıysa o da kalkar. Oh hem metro olsun hem de 413/408 im olsun. Nerede o bolluk. (M1 açıldığında 241 Batıkent-Keçiören kalkmıştı. 414 de ÇK'ya devrolmuştu)

413 ÖHO çalışır.

Subayevleri hattını geri aldı, çünkü zaten şehir merkezi konumunda bir mahalle. Aydınlıkevlerin bastırması ile hat kurtarılsa 317 kurtarılırdı.

Boşuna zaten tartışılıyor. Metro Aydınlıkevlerden zaten hiç geçmeyecek. Ya Siteler olacak ya da M4'den makasa ayrılcak.


mursel kasap
8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:38

İnşallah metro hattının güzergahı dediğiniz gibi olur.Siteler olmaz fakat keçiören bağlantılı olabilir.Aydınliktaki çapraz hatlara dokunmasınlarda ne yapıyorlarsa yapsınlar.Korkarım ki M4 Kızilay uzatması yapıldığında 413 dışkapı metro'ya kısalmasın.

Mehmet0660
8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:49

Yahu neyin aklını yaşıyorsunuz havalimanı metrosu aktarma yama olmamalı kendine ait bağımsız olmalı yoksa olan pursaklar saray çubuk akyurt halkına olur şuan eksik kalan keçiören metrosu gibi birbirine yakın istasyon da aktarma olur ama direk kızılay olmalı



picco_z
8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:52

M1-M2 arası “metro çapraz hattı” gibi bir çalışma olsa M1’e yüklenmenin sakıncası yok ama çoğu kişi aktarma sayısına takıldığı için Kızılay’a kadar meşgul ediyor metroyu..

Batımerkez-Şaşmaz-Ümitköy
veya
Macunköy-Gimat-Marşandiz(Başkentray)-ODTÜ

Gibi bypass metro-tramvay-monoray hatları olursa madem yeni şehir merkezi Eskişehir Yolu’na kayıyor paralel hattı(İstanbul Yolu) da hızlı ulaşır

Sabah-Akşam trafiklerinin Eskişehir Yolu-İstanbul Yolu arasındaki bağlantılarda(Anadolu-Cumhurbaşkanlığı-Şaşmaz Bulvarları) oldukça yoğun olduğu düşünülürse oldukça yerinde bir proje olur

Zor ama hadi metro geçmiyor Dikmen-Çankaya arasına anladım da bari semtler arası çalışan güzel bir teleferik yapın..

Dikimevi’den başlayıp Çankaya-Dikmen-Balgat-Çiğdem-Çukurambar-Yüzüncüyıl-MTA metrosu gibi


Emir GÖKER

8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:53

Bence Mamakta metro yapılmalı. Çünkü Mamak gibi yoğun nüfuslu bir ilçenin metrosu olması lazım. Metro olmazsa teleferik yapılmalı. Ankaray'da Balgat'a kadar uzatılabilir. Sonra oradan da belki Gölbaşı-Balgat treni yapılabilir. Ayrıca çayyolu metrosu elvankente kadar uzatılmalı. Çünkü Eryaman-Devlet Mahallesi istasyonları Etimesgutlulara uzak geliyor. Ayrıca törekent metrosu yenikente uzatılsaydı daha iyi olurdu. Bir de Ankaray ve Kızılay-batıkent metrosundaki duraklar yenilenmeli. Harikalar diyarından Sincan laleye kadar teleferik yapılmalı.

Misafir a16

8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 19:12

İnşallah aydınlık çapraz hatları m4 e kısalır. O metro boşuna mı yapıldı madem otobüsler devam edecekti.



Alparslan 2071
8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 20:19

Alıntı:
İnşallah aydınlık çapraz hatları m4 e kısalır. O metro boşuna mı yapıldı madem otobüsler devam edecekti.


413 ÖHO devam eder her şekilde. 413 EGO da Dışkapı Metro kalkışlı İçaydınlık/Türkiş hattı olur. Yüzeydeki trafik yoğunluğunu atlatmak isteyen metroya yönelecektir.

M1 açılınca 207, 208 gibi alakasız hatlar bile metroya kısaldığına göre, Aydınlıkevler hatları da haydi haydi kısalır. 427 nin Meteoroloji 'ye kısalmasına mevcut şartlarda ilgi olmazdı tabi. Ama Kızılay'a uzadığında 428 Meteoroloji-Subayevleri şeklinde hat açılacaktır.


mursel kasap
8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 22:04

Misafir a16 413'ün bölünmesini rüyanda görürsün.inşallah tüm çalisan çapraz hatlar olduğu gibi devam eder.Şu çapraz hat bölünmesi sevdasından vazgeçin artık.Hep dediğim gibi çapraz hatlar yakıt,tasarruf sağlıyor.Hem çapraz hatlar bölünürse ego ayrı ayrı hat açar.Ayrı hat acmakda ego'yu biraz sıkıntıya sokar.Diyelim ki 413 bölündü millet Öho'lara yönelir metro ringi çalışan ego'yada sadece 65'likler biner.Yani boşa çikan hat grubuna girer.Onun için çapraz hatları bölmek yerine elimizden geldiğince cogaltalim.Ne kadar çapraz hat o kadar tasarruf.Kapatılan her çapraz hatta karşıyım.Eğer 413 bölünsün tüm aydınlik evleri toplayıp muhtara,büyük şehire imza toplarız.bilirsiniz ki çok kişi şikayet ederse o kadar dikkate alıyorlar.Hem 413 metro ringi olsa kimse binmez eminim.Bu arada 428 Subay evleri-Meteoroloji hattı açılmaz açılsa dahi kimse güzergahı kısa olan hatta binmek istemez.427'nin metro ring çalıştığı günlerde subay evlerinden merkeze veya dışkapıya giden yolcular metro ringini kullanmıyordu.Merkeze inenler Öho'yu tercih ederdi.413 bölünemez bunu defalardır yazıyorum bir daha 413 bölünsün muhabbeti yapmayalım.413 bölünsün diyenlere sinir oluyorum artık.

Alparslan 2071
8 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:09

Alıntı:
427'nin metro ring çalıştığı günlerde subay evlerinden merkeze veya dışkapıya giden yolcular metro ringini kullanmıyordu.


AKM ye kadar giden metro için tabii kullanılmaz. Ama Kızılay'a uzarsa kullanılır.

Alıntı:
Onun için çapraz hatları bölmek yerine elimizden geldiğince cogaltalim.


Peki o zaman 413 Altınpark-Dışkapı Metro çalışsın, 279 Yükseltepe-Çankaya çalışsın. Var mısın yok musun. Al işte çapraz hat.

408'in kuzey ayağı Gürpınar değil de Forum AVM olsun. Var mısın yok musun. Al işte çapraz hat.

Kurtarılmak istenen, mazot , zaman falan değil. Aydınlıkevlerin direk bağlantılarının kopmaması. 50 senedir Aydınlıkevler Çankayaya tek seferde gidiyor. Bundan böyle de Etlik ve Yükseltepe gitsin. Yine birleşik hat kavramı bozulmamış oluyor işte. Ama itiraz varda mesele çaprazların varlığı değil, Aydınlıkevlerin çıkarıdır.

Hiç boşuna mücadele etmeyin. M4 AKM-Kızılay yapılınca 413 ve 427 metro beslemesi olacak. Metro ile alakasız 208, 207, 271 bile beslemeye dönüştüğüne göre, onlar da haydi haydi dönüşür.

Alıntı:
413 bölünemez bunu defalardır yazıyorum bir daha 413 bölünsün muhabbeti yapmayalım.413 bölünsün diyenlere sinir oluyorum artık


Menfaat dünyası işte.


mursel kasap
8 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 17:52

427 kesinlikle bölünmez.Bölünse bile subaylı ne yapıp edip otobüslerini eski güzergahına altirtir.427'nin metro servisi olduğu günleri bilirim herkes muhtara otobüslerinin ayrancı güzergahı geri dönmesi için mahallede imza topkamislardi.427'de çalışan Öho'cular dahi 427 hattının bölünmesini istemiyordu inanılır gibi değil.AKM-Kızılay uzantısı dahi olsa 408,413,427 hatları olduğu gibi devam eder.Dediğim gibi bu saydığım 3 hat bölünse dahi halk ego'ya muhtara baskı yapıp otobüslerini geri aldırtir.279 hattı yıldız kavşağına uzayabilir eski 262 çakması.Hem 413'ün dışkapı metroya kısalması kısa güzergaha rağmen saçma olur.207,208'in vatandaşı subayevleri aydınlık halkı gibi hakkını aramadığı için otobüsleri metro ringinde kaldı.Kızılay uzatması açılınca etkilenen semtlerin pik saatlerde çalışan.410,411,482 hatları olur.Kazım karabekirden geçen 404,461'in akıbeti ne olur bilemiyorum.203 hattı fatih köprüsüne kisaltilabilir.Fakat 252,266 hatları yolcusu 203'e göre çok olduğu için aynen devam eder.481 ise keçiörenlilerden gelen talep üzerine olduğu gibi devam eder.Ona bakarsan M1,M2'de aktarmalı örnek vereyim önceden cayyolundan sıhhiye,ulus gibi yerlere tek otobüs gidiliyordu meşhur çayyolu metrosu açıldıktan sonra halk.Ring+M2+M1 yaparak sıhhiye ulusa gidiyor.Sonuçta uzatma açılınca yazmış olduğum hatların hiç birisi etkilenmiyecek.Aslında güzergahı metro ile alakasız olan 501,502,555,556 Hatlarıda metrodan etkilenmicekti ama etkilendi.



sayfa 216
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet