Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
taygun21
9 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 00:18

Alıntı:
Bazen hayal kuruyorum da eğer 30 milyar dolar param olsaydı işsizlik sorununu çözmek için ilk yapacağım şey, çevre illere 20- 30 bin kişilik fabrikalar ve üretim merkezleri kurardım. Burada çalışanları da öncelikle diyarbakir a göç etmiş kişilerden seçerdim. Ve sonra da diyarbakir a göç etmesi muhtemel kentlerde büyük yatırımlar yapardım. Böylece diyarbakırın göç almasını
kültürünün değişmesini engellerdim.

Osman abi ben de buna katıldım..


Fatih Glr 21

9 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 00:19

Wallah ilk defa Elazığ ve Malatyalılar birlik msjlari veriyor tarihe not düşelim

hazarkentli
9 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 00:42

Osman21 gayet objektif ve doğru tespitler yapmış, gözlemleri ve vardığı sonuçlarda çok doğru, paylaşımı için teşekkürler kendisine,
Diyarbakır Kayapınar bölgesi şu anda şehirleşme ve çağdaş şehircilik bakımından bence Türkiye de ilk 3 arasında, bunun Diyarbakır geneline yayılması temennimdir. Elazığ ve Malatyanın da özellikle Kayapınar örneğinden faydalanarak imarın ne olduğunu anlamaları gerekir. Komşu bu şehirler arasında biribirinden iyi uygulama örneklerini almaları tüm kentlerin yararınadır.Zaten Bu kentler arasında Hızlı Tren bağının kurulması bu kentler arasında var olan insan sirkülasyonunu çok daha üst seviyeye çıkaracak, buralarda olan olumlu örnekleri ve ufku açan doğru uygulamaları,her fert örnek göstererek kendi şehirinde olmasını isteyecektir.Bu da müşterek kalkınma ve gelişme demektir.



Misafir 689

9 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 01:23

Yapılacak hızlı tren projesi şehirler arası taşımacılıktır.. genelde daha Batı’ya Ankara İstanbul İzmir vs gibi şehirlere seyahat edecekler kullanacaktır.. ara duraklar da çok fazla indi— bindi olacağını sanmıyorum... hızlı tren zaten yapılacaktır ama ben Burada Elazığ— dıyarbakır — Malatya arasında banliyö sistemi de olmasını çok isterdim.. hatta geç kalınmıştır.. her 3 şehir arasında da saat bası yada 3 saatte 1 defa hareket edecek sekılde yolcu taşıyan raybüs ler olmalı.. buralarda okuyan öğrencilerimiz, askerimiz polisimiz memurumuz yada işi olanlar, gezme amaçlı seyahatler yapılır.. yolcumuzda vardır... ama ne hikmetse tcdd bu işe el atmıyor... bu görevi minüsler yapıyor.. bence olmalı... bunu 25 yıl önce gittiğim Adana başarmış... her saat bası raybüs var Komsu şehirlere... ne kadar gerideyiz düşünün bu konuda.

KEMALİYE 23
9 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 10:52

Ben biraz daha olaya bölgesel bakıyorum.Misal Bingöl ayaklarının üzerinde durmaya başladı inşaallah Tunceli de öyle olur.Bingöl ve Tunceli de insanlar işsiz ve aç kalınca mecbur Elaziz ve Diyarbakır a göç edeceklerdir.Bundan dolayı Sütaşın ve birkaç yatırımcının daha Bingöle yatırım yapmasına seviniyorum inşaallah gerçekleşir.Tabi bunun akabinde para girdisi olacağından bu Diyarbakır Elazığ ve Malatya ya da güzel etki yapacaktır ve ümidim tersine göç de başlayacaktır.Çünkü bu şehirlerden göç edenler artık belli bir birikim ve tecrübe kazandıklarından geri dönme durumunda daha fazla katkı yapacaklardır.Eğer raybüs tarzı birşey yapılabilirse ki D Bakır ın lobisi yüksek nüfus bazında daha etkili olur O zaman 3 şehir arası kopukluklar daha rahat aşılacaktır

Misafir 3c7

9 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 14:19

Bir arkadaş demiş Diyarbakır devlet kamu desteği çok alıyor ondan bu kadar büyük bir şehir olmuş halbuki bilmiyor ki diyarbakır iliyle beraberinde büyükşehir olan iller tramvay yaptılar hemde 2-3 etap daha da yetmedi metro çalışmasına başladı ör. konya - Gazintep gibi Diyarbakırlar beraber büyükşehir olan iller arasına girin onların belediyecilik anlamında Diyarbakır'ın çok üstündeler gerek devlet yatımı gerekse belediyicilkte öndeler biz ise belediye otobüsyle ulaşım sıkıntısı çekiyoruz geniş caddeler gelirsek 50-60-70 metrelik bulvarlar belki gidenleriniz olmuştur gidin bi bakın Konya'ya Gaziantep'e SAkarya ve kocaeli gibi bir il araç sayısı Diyarbakır'dan 2-3 kat fazla olmasına rağmen bu tarz bulvarlar yok denecek kadar azdır hatta yoktur. neden mi Diyarbakır'da geniş bulavrlar var onada örnek verim geçmişte bağların çarpık kentleşmesi ve dar caddeleri Diyarbakır'lı yetkililer için büyük bir ders olmuştu ve dersinide iyi aldılar şimdi bu olayın tekrar yaşanmaması için imar planını çok düzgün tutuluyor değil ki malatya elazığ bir çok ilin Diyarbakırın bu tutumunu örnek alıyorlar şehrimizi örnek alması'da bizleri mutlu ediyor keşke dier dallardada örnek alınabilseydik misal konya ve antalya ve bu 2 ilin arsında kalan küçük bir karaman elazığ bile bundan büyüktür konya'ya yht geldi ve karamanda bu sayede Faydalandı şimdi Diyarbakır'a Elazığa' Malatya'ya hızlı Tren gelirse beraberide komşu illerde sıçrar ve faydasını görürler yani malatya'ya yapılan neden Elazığa yapılmadı veya Elazığa yapılan neden malatya'ya yapılmıyor gibi atışmalar çok saçma sadece burumlarda 2 ilde yerinde sayar.



Ahmed Bayezid
9 ay önce - Pts 08 Oca 2018, 00:11

(+)

Ahmed Bayezid
9 ay önce - Cmt 13 Oca 2018, 11:58

(+)

Ahmed Bayezid
9 ay önce - Pts 22 Oca 2018, 23:28

(+)

Ahmed Bayezid
5 ay önce - Pts 14 May 2018, 14:51
Malatya-Elazığ arası Raybüs / 14.05.2018


Malatya’nın geldiği nokta itibarıyla cazibe merkezi konuma geldiğini vurgulayan Bakan Tüfenkci, kentte çok daha fazla yatırım yapılacağını bildirdi.

Kentin huzur, barış ve sevgi şehri olduğunu kaydeden Tüfenkci, “Yakında inşallah Malatya-Elazığ arasına raybüs deneme seferlerine başlanacak. Bununla ilgili bakanlar kurulu inşallah önümüzdeki günlerde imzaya açılır. Malatya-Elazığ arasında da bir raybüs seferleri başlatılarak özellikle iki ilin arasındaki ekonomik ölçeği de arttırmak istiyoruz.” diye konuştu.

Malatya’ya yaklaşık 130 milyon liralık bir yatırımın geleceğinin müjdesini veren Tüfenkci, kente elektrikli lokomotiflerin bakım ve tamirinin yapıldığı bir yerin kazandırılacağını ifade etti.

Bakan Tüfenkci, Ahmet Çakır’ın milletvekili aday adaylığı için bıraktığı Malatya Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na getirilen Hacı Uğur Polat’a başarılar diledi.

Alıntıdır



sayfa 6
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM