Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Atatürk Havalimanı
« önceki   123 ... 878889

ANA SAYFA -> İSTANBUL
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 89
Deryas
2 hafta önce - Sal 02 Oca 2018, 16:42

AHL ve IGA'nın hava korridorları birbirinle çakışiyor diyorlar.

Ama bence çözüm var.

AHL 'de pistlerin kalkış ve iniş yönlerini değiştirsen IGA'nın hava korridoru ile çakışması mümkün değil.

Normalde 35 L ve 35 R pistlerden kalkan veya 17 L ve 17 R pistlerine inen bir uçak IGA'nın korridoru ile çakışıyor. Mesela 35 L 'den kalkan bir uçak 3-5 dakikada IGA'nın hava sahasına variyor.

Çözüm bence böyle olması gerekiyor.

1. 35 L ve 35 R pistler ancak iniş için kullanılması gerekiyor
2. 17 L ve 17 R pistler ancak kalkiş için kullanılması gerekiyor

Böylece uçakların ancak marmara denizden inme ve kalkma imkanları oluyor. Kuzey ile çakışmiyorlar

Asıl görevi 05 ve 23 no'lu pistler üstlenecek. O pistler kuzeye değii ( yanı karadenize değil ), çapraz bakiyor.

05 ve 23 no'lu pistler kalkış ve iniş için kullanılması gerekiyor


(+)


Tabi bu sistemle Atatürkün kapasitesini 60-65 milyondan 20-30 milyona düşüreceksin !!



Fatih Ordu
1 hafta önce - Çrş 03 Oca 2018, 11:27

Arkadaslar nacizane bi sorum olacakti; gecenlerde Istanbul Atatürk havalimanina geldim malesef metro seferleri gece 12 de sona eriyormus. Ucakta biraz gecikince kaldikmi taksicilerin eline. Birde utanmadan Sirinevler metrobüse götürme zahmetinde bulunmadan, direk kacak taksicilere yönlendiriyorlar. Bunun sebepi nedir?

Böyle vatandasini magdur eden bir yönetim anlasiyisi gercekten dünyada belkide yoktur. Koskoca metropol sehirde resmen taksicilerde para kazansin diye metroyu kapatmisler. Yaziklar olsun bunlara.

En azindan geceleri saatte bir defa da olsa sefer yapilmaliydi ki, dünyanin bir cok gelismis ülkesinde böyledir.

Bunu bizzat yasamis biri olarak esefle kiniyorum, yakilar olsun !!!!



sayfa 89
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 878889
ANA SAYFA -> İSTANBUL