Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara EGO-Sorunlar ve Çözüm Önerileri [ANK ]
« önceki   123 ... 114115116 ... 122123124   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 115
fastornado
10 ay önce - Çrş 13 Arl 2017, 10:25

Ankaradaki Manlardan kat kat konforlu. Manlarda suspansiyon diye bir şey yok.

mursel kasap
10 ay önce - Sal 26 Arl 2017, 07:56

Bu 570 ümitköy metro-ümit kent mahallesi hattını her sabah kullanan biri olarak zor durumdayım.570'in sabah 08.20,08.40 arası seferleri rezalet ümit köy köprüden 1920.caddeye gidene kadar canım çıkıyor.Daha doğrusu sadece ben değil tüm ümit köylüler sıkıntı çekiyor.önceden ümit köy 2432.cadde civarından.118,119,120,123,125,126, 127,128,161,163 ve 163 Öho'lar geçerken son 1 yıldır 163 Öho'larin kaldırılması sonucu orası 570 ve sıhhiye dolmuşcularinin insafına bırakıldı.Ne hikmetse sabahlari 15 dakika arayla olan seferler 10 dakikaya indirilmiş.

mursel kasap
9 ay önce - Cum 29 Arl 2017, 15:41

407 sıhhiye-Atakule hattı cinnah caddesinden merkeze direk inmek için.407'de sefer artırımına gidilmelidir.407 gün içinde 25 dakika arayla sefer yapsa yeterli olur.Zaten 2011 ve öncesinden 262 vardı aynı 407 gibi nisantasi dan u çekerdi.Şimdi 262 hattı kalmadı 262'nin yerini 407 dolduruyor fakat 407'nin pik saatler dışında seferi yok.Cinnahdan merkeze inmek isteyenler boşuna birlik mahallesini dolaşıyor.En azından 407'de sefer artırımına gidilirse cinnah caddesinden merkeze inmek isteyenler rahatlar.Hemde 408,413 hatları nın yükü biraz hafifler.



Misafir 5f5

9 ay önce - Cum 29 Arl 2017, 20:16

Alıntı:
Cinnahdan merkeze inmek isteyenler boşuna birlik mahallesini dolaşıyor.


Ya da 40-45 dakika yol iniyor. Ben Willy Sokaktaki bir şirketten sırf dönüş eziyeti yüzünden dördüncü günde ayrıldım. (Gerçi şirketi beğenmedim. Bahanesi oldu)

Yıldız kavşağına gitmek yerine, Atakule-Çankaya Cad-Şehit Ersan-Atatürk Bulvarı yapıp, Akşam da çalışsa sorun biter.


mursel kasap
9 ay önce - Cum 29 Arl 2017, 20:50

Evet dediğiniz gibi sorun biter.Hem cinnahdan merkeze inen birisi niçin 408,413 ile birlik mahallesini dolanmak zorunda kalsın.2011 ve öncesi 262 hattı vardı saat başıda olsa cinnahdan merkeze inenler 262'yi tercih ederlerdi.262 iptal olduktan sonra pik saatler dışında tek seçenekleri 408,413 oldu.

mursel kasap
9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 13:48

454,481 gibi çapraz hatlara sefer artışı yapılmış.Bu yazmış olduğum 2 hat gün içinde 15 dakika ara ile sefer yapıyor.Hatta pazar seferleri kaldırılan.357 Kibriskoyü-15 Temmuz Kızılay milli irade meydanı hattınada pazar seferi eklemişler.Bravo mustafa başkana halkı içten içe düşündüğü belli ankaraya ilaç gibi geldi mustafa başkan kendisini bu yapmış olduğu hizmetler sonucu sevgim arttı.Mustafa tuna'dan önce 15 dakika seferi zor görürdük.Şimdi her şeyin daha iyi olacağına eminim.Su 414 hattının son 19.00 seferi 23.00'e alınsa birde güzergahı batıkent atlantis city'ye uzatıl sa iyi olacak.Keçiören asfalt civarından bagdat caddesi,batikent gibi yerlere tek otobüs ulaşmak isteyenler için daha yararlı olur.Şimdiki aşamada asfalt tepe başı taraflarından saydığım semtlere gidenler.Keçiören,ostim dolmuşlarina yöneliyorlar.Eğer 414 atlantis city'ye uzatılırsa kecioren,ostim grubu şaşkına döner.Zaten M4 açıldıktan sonra kecioren,ostim grubu yolcu kaybetti



Misafir 5f5

9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 14:44

2018 ihale sürecinde 414 için şöyle bir şey yapsalar , şımarık Keçiören-Ostimciler insan olurlar.

(İstanbuldaki gibi harfli numaralandırma bizde yok. Ben ayırmak amacı ile öyle yazdım)

414 Yeni ÖHO sistemi içine girer. 9 metrelik araçlar çalışır.EGO çekilir.

414-A: Şimdiki güzergahtan-Tepebaşı-devamında Mesa dolmuş güzergahı üzerinden-Batımerkezi Metro'ya kadar.

414-B: Tamamen Keçiören-Mesa dolmuş güzergahından-Batımerkezi Metro'ya kadar.

414-C: Kızlarpınar Caddesi-Belediye-Şelaleden yukarı-Tepebaşı-Mesa dolmuş güzergahı üzerinden-Batımerkezi Metro'ya kadar. (ÇK'lar dönemindeki 417 nolu hattır. Hatırlayan hatırlar). Metro diyenler olacaktır. Olay sadece Keçiören'den Yenimahalle/Demet/Ostim/Batıkent aksı değil. Etlik/İncirli aksı da önemli.


Her biri aynı grup içinde dönüşümlü çalışır. Pik saatlerde her biri 7-8 dakikada bir. Sair saatler 15 dakikada bir çalışır. 4 ayrı hat olduğundan da ortak güzergahta çok sık geçerler.


Misafir 5f5

9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 14:51

414 ün pik saatlerde sefer sayısının artması da oldukça etkiledi onları. 414 den metroya transfer ücreti olmaması da etken bunda. 414 den metroya transfer ücreti alınmadığından, Yahya Kemal Caddesinin üst kotları da 208 yerine 414 ü tercih ediyor.

Keçiören-Ostim dolmuşlarına darbe inmesini istememdeki sebep, Yahya Kemal Caddesini tapulu malları görmeleri. Etlik-Beşevler'i caddeye sokturmadılar. Belediye çeşitli hamlelerde bunlara haddini bildirmeli. Ne demek sokturmamak. En önemli koz da 414. Bir de eski 241 'i canlandırsalar o zaman dirençleri iyice kırlır.


Misafir 5f5

9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 15:04

Alıntı:
4 ayrı hat olduğundan


4.cüyü unutmuşum. Biraz marjinal olacak ama;

414-D: Türkiş-Çevreli Cad-F.Altay Cad-427 güzergahı-Meteoroloji Metro-yukarı-Belediye Metro-Tepebaşı-Mesa dolmuş güzergahından-Batımerkezi. Dönüşte Tepebaşı'ndan aşağı yardırıp, Fatih köprüsü-Subayevleri-....


mursel kasap
9 ay önce - Cmt 06 Oca 2018, 11:43

Yine cinnah caddesi yine biliyorum hep aynı muhabbetten sıkıldınız.Fakat ego cinnah caddesinin ulaşım düzeyini düzeltmedigi sürece biz burda çok konuşuruz.Bilindiği gibi cinnahdan merkeze inmek isteyenler için 2 seçenek var.1'incisi 408,413'e binip birligi dolaşmak.Ben bile nisantasi ve atakule dudaklarından 413'e bindiğimde merkeze inmem yarım saati geçmişti.2'inci yolda 407 hattını denk getirip çabucak merkeze varmak.Bu durumda ego'ya düşen görev 407 hattını iptal edip.279 hattını cankayaya uzatıp atakuleden sola dönecek şekilde ayarlamak olacak.Atakuleye uzatılan 279 sayesinde cinnahdan merkeze inmek isteyenler 408,413 hatlarına binip boşuna birliği dolanmiyacaklar.279 hattı atakuleye uzatıldıkdan sonra 279'a sadece körüklü 1999 ve 4.bölgeden connectolarin çoğu 2.bölgeye geçip.279 hattına verilmelidir.Yokusu dik olan cinnah caddesine körüklü manlar gitmez herhalde.Aslında cinnahdan geçen tüm hatlara 1999 kısa Mercedes,2006 dizel man,2009,2010,2011 kısa man ve 2012,2013 connecto 1999 körüklüler verilmelidir.Bu saydığım otobüslerin yokuş çıkması 10 numara.Eğer körüklü manlara çift klima takilmasaydı lions city'lerin 408'de çalışmasına karşı çıkmazdım.Egoya 279 hattının atakuleye uzatilip sadece 1999 körüklüler ve connectolar verilmesini ve 408 hattına lions city'ler yerine sadece connectolarin verilmesi için mavi masaya başvuru yapacağım.Mavi masaya başvuru yapmadan önce cinnah,atakule arası 408 hattı ile ilgili körüklü manin içinden video cekicegim.Bu arada 413 hattına körüklü verilmesinin tek giriş yolu çevrelideki araçların sağlı sollu parketmeleri yasaklanmalıdır.413 hattına 2012,2013 körüklüler verilemiyorsa 16 metre uzunluğunda olan 1999 körüklüler verilebilir.413 hattı için 3.bölgeden 16 adet 0345 K 4.bölgeye geçmelidir.Böylelikle körüklü giren 413 hattında rahatlama olacak.



sayfa 115
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 114115116 ... 122123124   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet