Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
goldenboy
7 ay önce - Pzr 24 Arl 2017, 19:10

Hattı elektrikli hale getirirken özellikle ilçe giriş ve çıkışlarındaki yerlerde karayolu alt geçitleri de yapılsa çok iyi olur.
En azından emniyetli trafik akışı sağlanır


Ertan AKYILDIZ

7 ay önce - Pzr 24 Arl 2017, 19:13

Sinyalizasyon dan bahsedilmemiş. Yeni saydingler ve sinyalizasyon ile bence kapasite 4-5 kat artar.

Ersin_35
7 ay önce - Pzr 24 Arl 2017, 19:17

Şu anda zaten ödemiş torbalı karayolunda tüm tren yolu çakışmaları köprüler ile ayrıldı. Hemzemin geçitlerin neredeyse tamamı ışıklı ve bariyerli oldu. Yani hat izole sayılır. Sadece sinyalizasyon da yapılması gerekir. Eğer o da yapılırsa hattın kapasitesi müthiş artar



goldenboy
6 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 13:02

Ödemiş girişi ve içindeki yerlerde karayolu alt geçitleri ile ilgili hiçbir gelişme yok.

Tevfik Metin Tanöven

6 ay önce - Cum 05 Oca 2018, 08:54

Arkadaşım belediye sınırları içersindeki demiryolu üzerindeki , alt ,üst ve hemzemin geçitlerin yapılması , onarılması bildiğim kadarıyla belediyenin sorumluluğunda .

goldenboy
6 ay önce - Pts 08 Oca 2018, 14:07

Yolcunun yoğun olduğu saatlerde seferler arttırılsın”

GUNDEM - 2018-01-08 10:19:02 Bu içerik 268kez okundu.

İzmir’den Ödemiş’e giden tren seferlerinde vatandaşın çoğu ayakta kalıyor. Vatandaş, özellikle iş çıkışına gelen saatlerde İzmir-Ödemiş güzergahında hizmet veren trenlerin seferlerin arttırılmasını istiyor. Konuyla ilgili açıklamada bulunan bir vatandaş, “Yıllardır aynı sorunu yaşıyoruz. Özellikle 17.10 seferi öyle kalabalık oluyor ki ayakta yolculuk yapan insanların arasında bu sebeple zaman zaman tatsızlıklar yaşanıyor. Yolcuların yoğun olduğu saatlerde birden fazla seferle bu iş çözülebilir ya da koltuk numarası satın alarak ayakta kalmalar önlenebilir. Konunun gerekli yetkililerce düşünülüp çözüme kavuşturulmasını bir an önce istiyoruz” dedi.

Her gün yüzlerce Ödemişli’nin tercih ettiği İzmir-Ödemiş demiryolundaki çalışmalarla ilgili gözler TCDD 3. Bölge Müdürlüğü'nün atacağı adımlara çevrildi.

Ece Köseoğlu



goldenboy
6 ay önce - Cmt 13 Oca 2018, 13:30
Izmir Ulaşım Master Planı


Yeni açıklanan plana göre, kısa vadede Torbalı-Ödemiş ve Torbalı-Tire hatları da Izban'a entegre olması planlaniyormuş.
Bence çok iyi olur, çift hat ve elektrikli/sinyalli olarak taşıma kapasitesi oldukça fazla artar.
Ancak Tcdd , hattın sahibi olarak her türlü gecikmeyi sağlayacağı kesin!!!!
Selcuk-Torbalı hattı buna bariz bir örnek


kami suyutmaz
6 ay önce - Cmt 13 Oca 2018, 19:11

Torbalı -selçuk hattının eskisinden bir farkı yokki zaten yine tek hatlı sadece elektirikli..

Misafir 6fa

6 ay önce - Pzr 14 Oca 2018, 07:50

Bu hattı elektirikli yapmak gereksiz masraf ve zarar etmek demektir .Tcdd Alstom Coradia Regialis tren Setlerinden alsa bu Setler hem elektrik li hatta hemde elektriksiz hatlarda dizel modda gidiyor hibrid set. Basmane Torbalı arası Elektrikli modda, Torbalı Ödemiş ve Tire arası dizel modda gider.Torbalı Ödemiş Tire hattı elektirikli olmasi kulfet olur yoğun bir trafik olmadığı için zarar eder. O parayla yeni tren setlerimiz olur.

goldenboy
6 ay önce - Pzr 14 Oca 2018, 19:00

Izmir ili iç ulaşım entegrasyonu maksadıyla Izmir Büyükşehir Belediyesi bir strateji açıkladı.
Kısa vadede Torbalı-Ödemiş ve Torbalı-Tire hatları elektrikli ve sinyalli hale getirilecek.
Bence bu işlem israf olmaz. Ulaşım alışkanlıkları değişecektir.
Şu anda her saat otobüsler yolcu taşıyor Izmir'e.
Verimli bir hat olabilir, ancak bunun için destek gerekir.



sayfa 4
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege