Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Mert Karakoyun

11 ay önce - Cmt 30 Eyl 2017, 21:55

Arkadaşlar resmi makamlardna bu konuda yeni açıklamalar duyan var mı?

mefdent
8 ay önce - Prş 28 Arl 2017, 11:20

Proje yine iptal edildi. Maymuna döndü koca sanayi şehrinin havaalanı projesi. 8 körük olması gerekirken 6 körük ile başlandı. Yazık Gaziantep'e...

Emre aydemir27

8 ay önce - Cum 29 Arl 2017, 00:16

Bizim ağzımıza bal sürdürdüler Yani hiç birşey yapılmaz Gaziantepimde Devlet yatırımı niye yapılsınki oy garanti saten



tilki123
8 ay önce - Cmt 30 Arl 2017, 01:39

Burda bir şirketin itirazı yüzünden hangi sebeplerden dolayı ihaleye alınmadı bilemiyorum gerçekleşmiş bir durum. Fakat Sn. Mafyankc söylediği gibi ihaleye katılan şirketlerin hele Limak ve TAV verdiği teklifler ve ihaleye kazanan konsorsiyumun arasındaki teklif farkı ilginç. Ama asıl soru ihaleye giremeyen şirketin bu konsorsiyumun altında teklifi var miydi yok muydu sorusu. Eğer yoksa boşu boşuna iptal edilmiş bir ihale ve maalesef zaman kaybı. Asıl şimdi ihale bedelli ortadayken diğer büyük şirketlerin yapacağı hamle enteresan olacaktır. Bu iptal TAV’ın işine yarayacaktır.

onurk27_ok
8 ay önce - Cmt 30 Arl 2017, 01:47

Projenin iptali ihaleye katılamayan bir firmanın itirazının kabul edilmesi sonucu olmuş. En iyi ihtimalle 2018 Nisan ayı gibi tekrar ihalesi yapılacakmış.İnşaata Haziranda başlansa 600 gün sürse en erken 2020 kışına yetişir.

BHavaci
8 ay önce - Cmt 30 Arl 2017, 03:15

Alıntı:
Burda bir şirketin itirazı yüzünden hangi sebeplerden dolayı ihaleye alınmadı bilemiyorum gerçekleşmiş bir durum. Fakat Sn. Mafyankc söylediği gibi ihaleye katılan şirketlerin hele Limak ve TAV verdiği teklifler ve ihaleye kazanan konsorsiyumun arasındaki teklif farkı ilginç. Ama asıl soru ihaleye giremeyen şirketin bu konsorsiyumun altında teklifi var miydi yok muydu sorusu. Eğer yoksa boşu boşuna iptal edilmiş bir ihale ve maalesef zaman kaybı. Asıl şimdi ihale bedelli ortadayken diğer büyük şirketlerin yapacağı hamle enteresan olacaktır. Bu iptal TAV’ın işine yarayacaktır.


Söz konusu şirket ihaleye giremediği için teklif sunamamıştır muhtemelen ancak ihaleye girememiş olması rekabete uygun olmadığı için ihalenin iptaline gidilmesi gerekmiş.

Burada bedellerin yanı sıra bir nokta dikkatimi çekti özellikle Çukurova Havalimanı sonrasında ihaleye giren şirketlerin yeterlilikleri konusunda çok daha dikkatli davranılması gerekirken bu şirket ihaleye hangi yeterlilik gerekçesiyle alınmadı.



Mert Karakoyun

8 ay önce - Cmt 30 Arl 2017, 09:48

Gaziray'ın ihaleleri için de yıllarca oyalanıldı. Umarım iş bu noktaya gitmez..

Mahmut Göksu
6 ay önce - Pzr 11 Mar 2018, 23:29

İHALEYE BÜYÜK İLGİ

Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğünce ilk önce 18 Ağustos ardından 12 Eylül’de yapılması beklenen ancak bazı eksiklikler nedeniyle iptal edilen ve daha sonrasında 7 Aralık’ta yapılan ancak yapılan itiraz edilmesi sonucu ihalesi iptal edilen Gaziantep Havalimanı Terminal Binası ile Apron Yapımı İşi’nin ihalesi dün yeniden yapıldı. DHMİ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı, İç Satın Alma Şube Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda yapılan ihaleye firmalar büyük ilgi gösterdi.

İHALE 2 FİRMADA KALDI

15 firmanın katıldığı ihale 283.270.000,00 TL’ye EMT İnşaat ile Arıkan İnşaat’ta kaldı. Yapılan bu ihaleye askı süreci içerisinde eğer itiraz olmazsa 1,5 ay sonra yerin yapımına başlanılacağı öğrenildi.

GEÇEN İHALE 5’Lİ KONSORSİYUMDA KALMIŞTI

7 Aralık 2017 tarihinde yapılan ve 600 günde bitirilmesi planlanan ihalede Nuhoğlu İnşaat, Neoray İnşaat, Eğilim Ulaşım Altyapı, ODEPP A.Ş. ve DEKOVİL Entegre Sistemler konsorsiyumu 266.000.000 TL, Sigma İnşaat ve Fernas İnşaat konsorsiyumu 305.000.040 TL, DBH Yol Yapı, Alga İnşaat ve FY Fer Yapı üçlü konsorsiyumu 326.941.000 TL, Tav Tepe Akfen Yatırım 333.427.121 TL, İntaş Taahhüt 334.000.000 TL, Sarıdağlar İnşaat, Alke İnşaat ve Açılım İnşaat üçlü konsorsiyumu 339.000.000 TL, Gürbağ İnşaat ve Ohitan İnşaat ikili konsorsiyumu 341.160.000 TL, Meting Raylı Sistemler, Makyol İnşaat konsorsiyumu 342.225.187 TL, Cengiz İnşaat, Kalyon İnşaat ikili konsorsiyumu 360.000.000 TL, Doğuş İnşaat 489.009.107 TL ve Limak İnşaat 649.312.000 TL teklif vermişti. İhale en düşük teklif veren Nuhoğlu İnşaat, Neoray İnşaat, Eğilim Ulaşım Altyapı, ODEPP A.Ş. ve DEKOVİL Entegre Sistemler adlı beşli konsorsiyumda kalmıştı.



http://www.gaziantepgunes.com/74045/Sonunda-ihale ...B1ld%C4%B1

Hayırlısı umarım kimse itiraz etmez ve bu defa işe başlanır 600 günden önce biteceğine kesin gözü ile bakmak lazım.


emrenmert

6 ay önce - Pzr 11 Mar 2018, 23:29

Pistin neresine yapılacak? Ayrıca, mevcut terminal yıkılacak mı?

BHavaci
6 ay önce - Pts 12 Mar 2018, 01:33

Alıntı:
Pistin neresine yapılacak? Ayrıca, mevcut terminal yıkılacak mı?


Mevcut terminal yıkılmayarak dış hatlar terminali olarak düzenlenecek. Yeni terminalde ek fotoğrafta yer aldığı gibi mevcut terminalin yanına yapılacak.





sayfa 5
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM