Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Bursa'ya 2. Havalimanı şart, sizce?
« önceki   123 ... 192021

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 21
Serkan99
4 ay önce - Pts 25 Arl 2017, 14:12

-İşin şakası bir yana Bursa 'nın havaalanı sorunsalının somut nedeni Yenişehir havaalanı birinci neden Sabiha Gökçen ise ikinci ve soyut nedendir..

-Benim Önerim ise en uygulanabilir olacak öneridir :

-Bursa batıya doğru büyüyen ve yıllık 80 bin göç alan dev bir kasabadır..

-Bursa eğer yeni bir havaalanına sahip olmak istiyorsa Sabiha Gökçen ile kıyaslanmaması gereken bir hamle olması gerekir..

-O yüzden Bursa yeni havaalanı planlarken yanına başka şehirlerin gücünü çekmesi gerekir..

-Yani Balıkesir bandırma karacabey batıdaki komşuları..

-Kısacası havaalanı Bursa'nın gibi gözüksede aslında GÜNEY MARMARA HAVAALANI kimliği kazanmak zorundadır ...

-Nasıl Sabiha gökçen en çok yolcuyu Kocaeli -İzmit Bursa ve anadolu aktarmalarından çekiyorsa.. Bursa 'da güçlü bir irade ile kendi aurasını oluşturmalı istanbul ile yarışmak yerine GÜNEY MARMARANIN ABİSİ OLMALIDIR...

-GÜNEY MARMARA HAVAALANI !!!

-tam araştırma yapmadım ama mantıken düşündüğümde karacabeyde olur bu havalimanı çünki hem yeni otoban karacabeyden geçiyor ( Bursa ve Balıkesirden direk otobanla ulaşım olur )

-Hemde böylece Güney Marmaranın tam ortasında olur ve sabiha gökçenden farklı bir aura olacağı için alternatif te olmaz...

-Uluslararası bir havaalanı olacağından dolayı Çanakkaleden de BBUS koyulur ve biz Bursalıların sabihaya gittiğimiz gibi Çanakkkaleliderde yurt dışı için GÜNEY MARMARA HAVAALANINI KULLANIR..


-Ayrıca GÜNEY MARMARA HAVAALANI iGA yani İstanbul Grand Airport ile de paralel çalışır Hava yolundan İga ya 200 km bir mesafede olacağından iga ya inemeyen uçaklar buraya yönlendirelebilir.. vs..


-İşte böyle bizim gibi vizyonu yüksek kişiler tekstil işiyle uğrasıyoruz umarım devletimizdede benim gibi yüksek vizyonlu kişiler çalışır ... İyi forumlar...


ali alimi012
4 ay önce - Pts 25 Arl 2017, 18:19

başlık ve genel yorumlara bakılırsa 2. havalanı istiyor.
bazı yorumlarda büyütülsün seferler artsın falan deniyor.
bazıları yunuseli açılsın diyor.
hiçbiri de olmaz . ben dedim diye değil bursa konumu ve potansiyeli açısından. istanbulda 2 havalanı var 2 si de yakın sayılır kuş uçuşu tabi bu sebeple olmaz.
kocaeli var birkaç sefer yakında balıkesir merkez açılacak.
kayseriden örnek vereyim burdada yeni havalanı ve yeni terminal yeni apron yeni pist vs tartışılıyor ama yeterince potansiyel yok. 2 milyona yakın yolcu var ama 2 katı lazım birşeyler olması için.
günde yaklaşık 20 uçak iniyor 20 uçak kalkıyor ama 50 civarı olması lazım birşeyler yapılması için.
siz önce yenişehire kara yoluyla ordan ankaraya uçakla ordan da ist yada saw a uçakla gitmeyi mi tercih edersiniz. yoksa kara yoluyla saw veya ist e mi.
ordan da istediğiniz yere.
bazı şehirlerin konumu yüzünden hava yolunda dezavantajlı ama başka alanlarda avantajlı.


Mert Akgün
4 ay önce - Pts 25 Arl 2017, 20:44

Boşuna konuşuyoruz. Bursaya adam gibi sefer koysalar bal gibi de çalışır o hava alanı. Ama mesele bursanın potansiyelini başkalarına yedirmek. Bursada yılda 1milyon yolcu varsa hepsini sg e gönderip kârı arttırmak. Bursa gibi sürekli göç alan ve göçle büyümüş bir şehirde yolcu olmaması demek bardağın boş tarafına bakmak demek. Pegasus kazansın, ama yüzbinlerce bursalı sg ye gitmek için ekstra masraf yapsın, yorulsun. İyi ki kul hakkı diye birşey var



ali alimi012
4 ay önce - Sal 26 Arl 2017, 00:25

alakası bile yok madem yediriyorlar bursadan muş neden sefer var ne alaka değil mi
üstelik saw dan da var. demek talep olsa van hakkari bingöl siirt bile olacak.
bursalı en çok nereye gidiyor istanbul ankara ve muş.
istanbulda zaten yakın olunca otobüsle gider ordan da her yere gider.
havayolları talep olsa para kazanmak istemez mi yedirmeyecek olsalar muş da olmazdı.
mesela kocaeliden trabzona var halbuki saw çok yakın neden var talep arz meselesi.
siz hep giderseniz istanbulu gezmeye ordan da uçakla bir yere tabi olmaz suçu kendinizde arayın bence.
nevşehirde havalanı var ama 1-2 sefer geçmez günlük bazen hiç yok neden kayseride var diye mi değil tabi ki.
ona kalsa atatürk var neden saw dan uçsun deriz. ama arz talep meselesi.
çorlu sadece ankaraya var demek talep yok. çorlu trabzon veya başka bir yer pekala olurdu. izmir mesela
talep var birçok şehre uçuş var antalya hakeza adana trabzon ...


Misafir 418

4 ay önce - Sal 26 Arl 2017, 00:29

Bursaya 2. değil 22. havalimanı sart mı da yemez. bakınız istanbulun etrafındaki sehirlere! hicbirinde havalimanı yok. konu boşa uzuyor.

Mert Akgün
3 ay önce - Sal 26 Arl 2017, 22:28

Alıntı:

alakası bile yok madem yediriyorlar bursadan muş neden sefer var ne alaka değil mi
üstelik saw dan da var. demek talep olsa van hakkari bingöl siirt bile olacak.
bursalı en çok nereye gidiyor istanbul ankara ve muş.
istanbulda zaten yakın olunca otobüsle gider ordan da her yere gider.
havayolları talep olsa para kazanmak istemez mi yedirmeyecek olsalar muş da olmazdı.
mesela kocaeliden trabzona var halbuki saw çok yakın neden var talep arz meselesi.
siz hep giderseniz istanbulu gezmeye ordan da uçakla bir yere tabi olmaz suçu kendinizde arayın bence.
nevşehirde havalanı var ama 1-2 sefer geçmez günlük bazen hiç yok neden kayseride var diye mi değil tabi ki.
ona kalsa atatürk var neden saw dan uçsun deriz. ama arz talep meselesi.
çorlu sadece ankaraya var demek talep yok. çorlu trabzon veya başka bir yer pekala olurdu. izmir mesela
talep var birçok şehre uçuş var antalya hakeza adana trabzon


Hocam sen ne diyorsun Allah aşkına? Koyulan hatlarda veya kaldırılan desek daha doğru, doluluk oranları %85lere varıyordu, sen çorlu, nevşehirle 3milyonluk ikinci büyük ihracat yapan 4üncü en büyük şehri karşılaştırıyorsun. Açılan her yeni hatta uçuşların doluluk oranları artarak devam ediyordu, millet alışıyordu, hava alanınında seferlerle birlikte yolcu sayısı her ay yükseliyordu. Bursada artvin, erzurum vb yerlerden göçen binlerce insan yaşıyor.
Otobüs terminalinden her gün 1750 otobüs sefer yapıyor, 1750x40kişiden 70000kişi yolculuk yapıyor, 4-5 şehre haftada 2defa sefer düzenlense uçaklar çakılı gider ama işte Thy boşuna körfez köprülü 1 saatte sabiha gökçen reklamı yapmıyor. He bu arada sen çok meraklıysan sg ye gidip uçabilirsin istediğin yere, ama ben vatandaş olarak hakkımı arayıp şehrimden uçmak istiyorum, bu lüks değil ihtiyaç neden saatlerce git gel yapıp birde ekstra otobüs masrafı ve yorgunluk çekeyim. Tabi uçmayan mahallesinden çıkmayan adamın tuzu kuru, bursalı vatandaş da yerel seçimle ülkeyi kurtardığını düşününce bu olanlar da tesadüf değil, Güzelim Bursa ne hallere düştü, aldıkça alıyor göçü, şehir olmuş büyük kasaba, millet de sivasa giden yüksek hızlı treni (YHT) beklerken, laf salatasıyla HT hızlı trene binecek o da ne zaman gelir kim bilir. Hiç kimse hak etmediği bir şeyi yaşamıyor İlahi adalet işte



sayfa 21
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 192021
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara