Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Misafir 869

7 ay önce - Prş 22 Hzr 2017, 18:19

Mevcut karayolu yeterli. Otoyola gerek yok. Otoyol yapımı çok maliyetlidir Muğla'nın Coğrafyası çok dağlık ve zorludur. Mevcut duble yola tünel gereken yerlere tünel yapılsa yeterli olur ula gökova arasindaki Sakar gecidine tünel Marmaris Datça arasına duble yol yapılsa mevcut duble yol sıcak asfalt yapılsa yeterli olur.

Misafir 053

7 ay önce - Cmt 24 Hzr 2017, 10:46

Muğlamızın ihtiyacı Demiryolu özelliklede Yük Taşımacılığı Kamyonların Demiryoluna kaydırılması gerekli çok maden var ve güllükten başka yük limanı yok bodrum milas yatağan kavaklıdere ve milas ilçelerini direk etkileyen bir durum yolcu taşıma da ancak nefes alır.

Nurahman
7 ay önce - Cmt 24 Hzr 2017, 11:05

Çine ve Yatağan'a gitsin diyelim. Ondan sonra Muğla Milas Bodrum Marmaris Fethiye gibi yerler için ciddi viyadük ve tünel ihtiyacı olur



Misafir 0d9

6 ay önce - Pzr 02 Tem 2017, 10:11

Muğla yollarındaki yük taşıması demiryoluna kayarsa otoyola gerek kalmaz

Misafir b55

3 hafta önce - Pzr 24 Arl 2017, 01:28

Sn. Takipçiler, Merhaba!

Evet Bu Aydın - Muğla OTOYOLUNUN da yapılması,
hem Aydın hem de Muğla / Marmaris için Çok Faydalı OLACAKTIR.
Peki şimdilik Maliyet i konuşmayalım.

Fakat İstanbul - İzmir Otoyolu bir sene içinde bitecek.
İzmir - Antalya Otoyolu da Yap İşlet Devret ile bugün Yarın İhale Edilecek.
Mevcut İzmir - Aydın Otoyolu da zaten HAZIR.

Kuşadası, Didim ve Bodrum Yolcuları da, Muğla - Marmaris / Datça YOLCULARI da
Bu OTOYOLLARDAN Aydın a ve Muğla ya GELECEK.

Yine Edirne den Çanakkale den İstanbul dan ve İstanbul dan Çıkıp
Denizli ye - Pamukkale ye, Fethiye ye, Finike ye ve Kumluca ya GİDECEKLER de,
Esas itibarı ile, Bu İstanbul - İzmir Otoyolunu KULLANARAK Bu Tarafa gelecektir.

Yani Denizli, Fethiye, Finike ve Kumluca YOLCULARI da
Bu İstanbul - İzmir Otoyolu ndan AKHİSAR da ayrılacaklardır.
Gölmarmara Salihli Buldan Yeni 2+2 Bölünmüş Yolundan geçerek VARACAĞI YERE VARACAKTIR.

Özetle, Mevcut Aydın Muğla Yolunun TRAFİK YÜKÜNÜN Gerektirdiği KADAR ( ne az, ne de çok )
Bir KAYNAK / Yatırım için, Karayolları / Bakanlık Nezdinde ISRARCI / Takipçi OLALIM Yine de.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege