Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Cemoli D18
1 yıl önce - Pts 11 Arl 2017, 13:45

Ahmet Bey, sizce ne kadar sürer bu iş?

Ahmed Bayezid
1 yıl önce - Pts 11 Arl 2017, 15:18

Bilemiyorum.

murat967
1 yıl önce - Pts 11 Arl 2017, 19:55

Bu hat bitmeyecek böyle giderse.



Ahmed Bayezid
12 ay önce - Cmt 16 Arl 2017, 14:27
Yapım İhalesi



(+)



Eyup2558
12 ay önce - Cmt 16 Arl 2017, 14:34

Bu hat AB kredisi ile modernize edilmemiş miydi zaten?

v0lkhan
7 ay önce - Sal 17 Nis 2018, 11:00

http://www.yapiray.com.tr/tr/project.aspx?Id=82



Misafir 9d9

5 ay önce - Cum 22 Hzr 2018, 10:40

Jeoloji Mühendisleri Odası, Kuzey Anadolu Fayı üzerinde gözlenen ve 1944 yılında yaşanan Gerede depreminden beri devam eden fay krip olayının en önemli lokasyonlarından biri olan Karabük Eskipazar İsmetpaşa Demiryolu İstasyonu ve bu istasyonun etrafında yer alan, deformasyonun en iyi gözlendiği noktalardan biri olan ve jeolojik miras niteliğindeki bahçe duvarlarının ortadan kaldırılmak istenmesine ilişkin bir açıklama yaptı. Açıklamadan bazı alıntılar:

Kuzey Anadolu Fay Zonu’nun belli alanlarında görülen yapılar jeolojik miras niteliğinde olup, yok olma tehlikesi ile karşı karşıyadır. Bunlardan biri; 1944 Gerede depreminin meydana geldiği segmentin doğu kısmında bulunan İsmet Paşa İstasyonudur. Sismik etkinliği fark edilmeyen yer kabuğu hareketleri (krip) izlenmektedir. Bunun benzeri dünyada iyi bir şekilde San Andreas Fayı üzerinde de gözlenmektedir. Bu krip olayı ile ilgili ülkemizde çok sayıda yayın ve devam eden araştırma bulunmaktadır. Krip niteliğinde izlenen bu hareketin 1944 kırığının henüz kilitlenmediği anlamına gelebildiği gibi, 1944 kırığının doğuya doğru göçünden kaynaklanan deprem öncüsü deformasyon olarak da düşünülmektedir. Bu nedenle bu kırık bilimsel olarak oldukça önemlidir. Ancak, konu olan gözlem alanı Eskipazar İsmetpaşa Tren İstasyonu ve istasyonu çevreleyen bahçe duvarları Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarını Ankara Bölge Müdürlüğü tarafından başlatılan onarım çalışmaları ile yok olma tehlikesi ile karşı karşıyadır.

TMMOB Jeoloji Mühendisleri Odası olarak, Eskipazar Kaymakamı, TCDD Karabük Gar Şefi, TCDD Ankara Bölge Müdürünün konu hakkında ayrıntılı olarak bilgilendirilerek, gerek jeoloji mühendisliği öğrencileri için eğitici değeri olması, gerekse Kuzey Anadolu Fayı üzerinde görülen krip olayının gözlendiği dünyada ender ve en iyi yer olması, fayın hareketi konusunda bilgi vermesi nedeniyle İsmetpaşa Tren İstasyonu ve bahçesinde çalışmaları devam eden inşaat onarım faaliyetlerin durdurulmasını, bahçe duvarları etrafına dökülen moloz ve çöplerin toplanarak gözlem noktalarının korunmasını, alanın Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından jeolojik miras listesine alınarak korunması ve gelecek nesillere aktarılması gerektiğini düşünüyoruz. Bu konuda başta Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarını Genel Müdürlüğü olmak üzere tüm ilgili kurumları göreve davet ediyoruz.


Ahmed Bayezid
4 ay önce - Cum 27 Tem 2018, 14:42
Zonguldak-Karabük Tren Seferlerine Yoğun İlgi / 27.07.2018


Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları Genel Müdürlüğü (TCDD), Zonguldak-Gökçebey-Çaycuma-Karabük arasında gerçekleştirilen tren seferlerindeki yoğunlukla ilgili açıklamada bulundu.

Pusula Gazetesi’nde yer alan tren seferlerinin ve tren sayısının azlığı yönündeki habere cevap olarak açıklama yapan müdürlük, hat üzerinde 16 trenin hizmet verdiğini, 2018 yılında günlük ortalama 2540 yolcu taşındığını ve haberde yer alan trenin doluluk oranının ise yüzde 81 olduğu belirtildi.

Açıklamada trenler için 7 adet DMU’nun bulunduğu ve 2 adet DMU’nun da ilerleyen zamanlarda hizmete gireceği ifade edildi.

TCDD Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;
“ 121 kilometrelik Zonguldak-Karabük hat kesiminde; 01.01.2017 tarihinden itibaren
6 adet Zonguldak-Karabük,
2 adet Çaycuma-Zonguldak,
8 adet Zonguldak-Gökçebey olmak üzere
toplam 16 adet tren işletilmektedir.

Bu trenler, bölgesel özellikte işletilmekte olup, oturma yer sayısı 136 olan yeni dizel setlerden oluşmaktadır.

2018 yılında günlük ortalama 2540 yolcu taşıması gerçekleştirilmiştir.

Sefer sayısında herhangi bir azaltılmaya gidilmemiştir.

Habere konu olan Zonguldak’dan saat 13:30 ‘da kalkan trenin Temmuz ayı doluluk oranı % 81‘dir. Tüm trenlerimizin doluluk oranı ise ortalama yüzde 48 civarındadır.

Dizel setlerin periyodik bakımları düzenli olarak yapılmaktadır.
Bu trenler için 7 adet 15000’lik DMU set kullanılmaktadır.

Araç parkımıza, imalatları tamamlanacak dizel setlerin katılması ile önümüzdeki süreçte bu destinasyona 2 adet daha set verilmesi planlanmaktadır
” ifadelerine yer verildi.

Alıntıdır


En son Ahmed Bayezid tarafından Cum 27 Tem 2018, 14:46 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Ahmed Bayezid
4 ay önce - Cum 27 Tem 2018, 14:44
Zonguldak-Karabük Arası Yetersiz Tren Seferlerine TCDD’den İtiraf Gibi Yanıt / 27.07.2018


Vatandaş Saniye Cicibaşoğlu yetersiz tren seferlerini sordu… TCDD’den itiraf gibi yanıt verdi
“Vagonlar perona sığmıyor “

Zonguldak-Karabük arasında sefer yapan trenlerde yapılan yolculuklar aşırı yoğunluk nedeniyle tam bir çileye dönüşürken, sorununun çözümünün, yapılan yanlış planlama nedeniyle hiç de kolay olmadığı anlaşıldı.

5 yıl bakımda kaldıktan sonra, 2016 yılında, zamanın Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım’ın şaşalı bir törenle açtığı demiryolunun son derece düşük bir taşıma kapasitesiyle planlandığı ortaya çıktı.

Zonguldak’ta verdiği çevre mücadelesi ile tanınan Türkiye Tabiatı Koruma Derneği Zonguldak Temsilcisi Saniye Cicibaşoğlu, Zonguldak-Karabük seferleri yapan trenlerin kapasitesinin yetersiz olduğunu söyleyerek trenlere vagon ilave edilmesi için CİMER’e müracaat etti.
Müracaatı değerlendiren TCDD Ankara Yolcu Taşıma Servis Müdürlüğü, Cicibaşoğlu’na verdiği yanıtta, “Söz konusu bölgesel trenlere vagon ilave edilmesi durumunda yolcu peronlarına sığmamasından ve mevcut İnağzı- Kapuz gibi peronların arazi şartları nedeniyle uzatılması mümkün olmadığından vagon ilave edilememektedir” dedi.

Verilen yanıt Irmak-Zonguldak hattının yenilenmesi için başlatılan çalışmaların,
Karabük-Zonguldak arasıyla sınırlandırılarak Ankara seferlerinin kaldırılmasının yanı sıra taşıma kapasitesinin de düşürülerek Zonguldaklıların nasıl mağdur edildiğini de ortaya koydu.

Alıntıdır


reşitözen
4 ay önce - Cum 27 Tem 2018, 14:58

Böylece milleti nasıl karayollarına mahkum ettikleri de anlaşılıyor...
TCDD. çalışanları kendi kurumlarına sahip çıkmaya çalışsalar da etkin yerde olmayınca güdük kalıyor çabalar...



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM