Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Trabzon - Hafif Raylı Sistem Projesi
« önceki   123 ... 262728   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 27
Mert Tosun
7 ay önce - Çrş 29 Ksm 2017, 22:37

Belediye trapark yapar ancak.

Misafir c29

7 ay önce - Prş 30 Ksm 2017, 07:59

Akçabat dolmuşçuları milleti ayakta götürüyor,adamlar başkana duacı.Otobüsler sık gelmiyor bari uzun otobüs koy oda yok.Raylı sistem yaparsa oda iki saatte bir gelir herhalde onunda bir faydası olmaz

Emrecinar61
7 ay önce - Prş 30 Ksm 2017, 09:35

130 tane yeni otobus aldik diye reklam yapiliyor ama hala eski kirmizi ve sari otobüsleri servise cikiyor .Ben kirk yillik otobuslerie binmek zorunda degilim .O kadar zamda yapildi otobus bileti ucretlerine . Ve hala seyrek otobus geliyor.



Misafir abc

7 ay önce - Prş 30 Ksm 2017, 10:40

Tavuk ortalığı yıkıyor yumurta yapacağı zaman sanki dünyayı yumurtlayacak,sayın başkanda çömlekçiyi yıkıyoruz diye reklam panolarına ilan vermişti hala yıkacak on sene oldu.Sadece laf,boş konuşacağına iş yapta işin konuşsun.Deniz dolgusuna verdikleri paralarla merobüs alır sorun çözülürdü.Reklamcılar zengin oldu başkan döneminde

Efe61
7 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 16:51

130 otobüs aldık deniyor. Manların resmini gösteriyor . Çoğu otokar aldi halbuki.

Ahmed Bayezid
3 ay önce - Prş 05 Nis 2018, 15:24
Trabzon MMO’dan Tramvayla İlgili Dikkat Çeken Açıklamalar / 02.04.2018


Trabzon Makine Mühendisleri Odası Başkanı Şaban Bülbül, Trabzon’da yapılması planlanan Hafif Raylı Sistem projesi için 61saat’e dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Bülbül, Akyazı’dan Yavuz Selim Bulvarı boyunca gidecek ve Değirmendere’den üniversiteye tek hat verilerek, yine karayolunu takip ederek havaalanına, Kahramanmaraş’ta ise Doğu’dan Batı’ya tek hat olacağı açıklanan Trabzon Hafif Raylı Sistem’in şartlar oluştuktan sonra başlaması gerektiğini belirtti.

ÇÖZÜM YOKSA, TRAFİĞE ALIŞILMALI
Bülbül Trabzon trafiğinin mevcut haliyle çözülme ihtimalinin olmadığını belirtip “Hafif Raylı Sistem projesi yapıldı mı ne oldu şuan bir muamma. Herhangi bir şey yok ortada, ne zaman yapılıyor, ne yapılıyor herhangi bir bilgi yok. Dolayısıyla Trabzon trafiğinin spesifik çözümlere ihtiyacı var mevcut haliyle beraber. Trafiğin çözülmesi için noktsal çözümler üretilmesi gerekiyor. Otopark sorununun da Trabzon şehir merkezinde halledilmesi gerekiyor. Onlarla beraber pansuman çözümlerle Trabzon trafiği kısmende olsa rahatlayabilir. Çözüm üretilmediği sürece böyle bir trafikle yaşamaya alışmamız gerekiyor.” ifadelerini kullandı.

KANUNİ BULVARI BİTMEDEN BAŞLANMAMALI
Hafif raylı sistem projesinin yapılması için alternatif yolların oluşturulması gerektiğini belirten Bülbül “Yapılacak olan hafif raylı sistem mevcut yol güzergahının üzerinde yapılacaktır. Bu inşaat esnasında da Trabzon trafiğine de sıkıntı oluşturacaktır. Bundan önce Kanuni Bulvarı projesinin bitmesi gerekiyor. Çözüm alternatif yollar yapıldıktan sonra ona başlanması gerekiyor. Ama şuan hedef Kanuni Bulvarı’dır. Kanuni Bulvarı biran önce bitip ondan sonraki trafik sorunlarının çözümlerine bakılması gerekiyor. Tek sorun Trabzon’da hala Ulaşım Master Planı yok. Trabzon’da Ulaşım Master Planı yapılmalı ve bu plana göre çözüm üretilmelidir” diye konuştu.

Alıntıdır



Misafir 1f2

3 ay önce - Prş 05 Nis 2018, 15:28

Başlığı gören de bir icraat var sanacak. 11 sene olmuş başlık açılalı ama içeriğine baktığımızda tek bir somut gelişme yok. Bir 11 sene dahasürer mi acaba?

Misafir 251

3 ay önce - Pzr 08 Nis 2018, 15:40

Trabzonda zör olur Rayli sistem ?
Çünkü dağlık bir bölgede şehir çok dar bide ?
Şimdiye kadar yapılsa yapılırdı ?


Misafir f54

3 ay önce - Pzr 08 Nis 2018, 18:52

Sen git isviçrenin dağlarında gör raylı sistemi bilmeden konuşma

Ahmed Bayezid
2 hafta önce - Çrş 27 Hzr 2018, 15:00
Trabzon’da Planlanan Tramvayla İlgili Flaş Açıklama / 27.06.2018


Trabzon’da trafik sorununa çözüm ve şehir içi ulaşımı hızlandırmak amacıyla yapılması planlanan Hafif Raylı Sistem Projesi ile ilgili Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) İnşaat Mühendisliği Bölümü Ulaştırma Anabilim Dalı öğretim üyesi Prof. Dr. Atakan Aksoy 61saat’e açıklamalarda bulundu.

DAHA BÜYÜK SORUN ÜRETİR…
Trabzon’da yeni platform kurulmadan yapımına başlanacak bir Hafif Raylı Sistem Projesinin sorun üreteceğini belirten Aksoy “Mevcut güzergahlar yani gerek Maraş Caddesi olsun gerek sahil yolu olsun hangi yol olursa olsun. Mevcut platformların üzerine raylı sistemin inşaa edilmesi sorunu çözmez. Daha büyük bir sorun üretir. Çünkü yeni bir kamulaştırma yapmadan, yeni bir güzergah hat geçiş yolu belirlemeden, yapılacak olan hat, mevcut platformun en az bir şeridini alacak demektir. Zaten şuandaki karayolu mevcut trafiğe yetmiyor zaten. Yani mevcut trafiğin kapasitesini karşılayamadığı bir durumda siz raylı sistemi getirdiğinizde, araç artış sayıları var trafik kompozisyonu gelişiyor dolayısıyla daha büyük trafik Trabzon için sorun üretir.” dedi.

PLANLAMARIN DOĞRU YAPILMASI LAZIM…
Aksoy raylı sistem için kamulaştırmalar gerektiğini belirtip “Raylı sistem Trabzon için bir çözüm olarak ileri sürülebilir ancak bunun için yeni bir kamulaştırma yeni bir güzergah tespitlerine ihtiyaç var. Bunun için Tanjat’ın veya Maraş Caddesine bu raylı sistemin oturtulması şuanda bence doğru değil. Yapılacak olan raylı sistemi hemzemin yapmak lazım, hem zemin yapıncada mevcut platforma yeni platform eklemek lazım, buda ne demektir; ya yeni kamulaştırmalar ki büyük miktarda maliyetler söz konusu olacak, o bakımdan planlamalar çok doğru yapılması lazım.” ifadelerini kullandı.

61saat
-----------------------------------------
4 senedir Trabzon'a gelecek olan anahat demiryolu ve şehir içi raylı sistem projelerini takip ediyorum.
1,5 senedir aynı martaval.Altyapı oluşturulması lazım,trafiğin düzenlenmesi lazım, kamulaştırma lazım vs. Bunlar sanki başka bir gezegende yaşıyor.Ben şimdi daha iyi anlıyorum Trabzon'da raylı sistemler girişimleri niye sürünmecede kalıyor.



sayfa 27
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 262728   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET