Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1

Samsun-Vezirköprü-Boyabat-Kastamonu-Karabük-Mengen-Düzce-Sakarya Hızlı Demiryolu Mümkün mü?
Maddi Nedenlerden Dolayı Yapılamaz 22.7%  22.7%  [5]
Coğrafi Sebeplerden Dolayı Yapılamaz 9.1%  9.1%  [2]
Bu Demiryolu Güzergahından Geçen Şehirlerdeki Siyasetçilerin Pasifliğinden Dolayı Yapılamaz 18.2%  18.2%  [4]
Karayolu Lobisi ve Otobüs Firmalarından Dolayı Yapılamaz 0.0%  0.0%  [0]
Rantabl Olmaz.Zarar Eder. 27.3%  27.3%  [6]
Günümüz Teknolojisi ve Milletimizin Demiryoluna olan İlgisinden Dolayı Yapılır 4.5%  4.5%  [1]
Ülkemiz Genelinde Demiryolu Lobisi veya Demiryolu Enstitüleri Kurulursa Yapılır 0.0%  0.0%  [0]
Yap-İşlet-Devret Modeli ile Yapılır fakat Sıkıntısını Millet Çeker 0.0%  0.0%  [0]
Önce Milli Kaynaklar Oluşturup Sonra Girişirsek Olur 4.5%  4.5%  [1]
Siyasette Birlik Sağlanırsa Yapılır 0.0%  0.0%  [0]
Rantabl olur.Her Türlü Yapılması Lazım. 13.6%  13.6%  [3]
Toplam Oy : 22

Ahmed Bayezid
1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 17:25
Samsun-Vezirköprü-Boyabat-Kastamonu-Karabük-Mengen-Düzce-Sakarya Hızlı Demiryolu Mümkün mü?


Çok uçmuşsun diyebilirsiniz.Hak ta veririm fakat ne zamandır kafamda oluşan bir soruydu bu.Sizlerle paylaşmak istedim.Karadeniz bölgesinin demiryolu kısırlığı nedeni ile lieriye dönük olarak teknolojisinde günümüzde geldiği noktaları ve demiryolu biliminin geleceğini göz önünde bulundurduğumuzda ,Karadenizli Vatandaşlarımızın Marmara bölgesindeki nüfu çokluğu sebebiyle de böyle bir hamle yapılır mı?

Yapıcı ve gerçekçi eleştiri yapanlara saygılarımı sunarım.


Ahmed Bayezid
1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 17:44




(+)


Ahmed Bayezid
1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 17:47

merbas86 : coğrafi nedenlerden ve buna dayalı olarak da mali nedenlerden çok çok çok bir proje... toprak ve yükselti yönüne göre tüneller ve viyadükler projeni yüzde 70 ini oluşturur.... bu kadar maliyetli bir proje için yolcu ağırlığını da düşünerek pek mümkün görmüyorum açıkcası... saygılarımla...

Teşekkürler.



Cemoli D18
1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 19:50

Bir kere hat İstanbul'a kadar gelmeli.
Boyabat - Vezirköprü yerine,
Sinop - Bafra - Samsun - Çarşamba istikameti daha doğru ve güzel olacaktır.

İstanbul
Kocaeli
Sakarya
Düzce
Bolu
Gerede
Karabük
Kastamonu
Boyabat
Sinop
Bafra
Samsun
Çarşamba

Daha uygun ve güzel olur gibi.


Cemoli D18
1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 19:57

Hatta biraz abartıyorum;

Tekirdağ
Çorlu
İstanbul (iki yakada istasyon)
Gebze
Kocaeli
Sakarya
Düzce
Bolu
Gerede
Karabük
Kastamonu
Boyabat
Sinop
Bafra
Samsun
Çarşamba

Toplam 17 istasyon.


Bazı seferler tüm istasyonlarda yolcu indirip - bindirecek.
Bazı seferler ise sadece il merkezlerinde yolcu indirip - bindirecek


buğra osman
1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 20:04

Yapılması rantabl olmaz.Ayrıca şu anda yapılması öncelikli çok hat varken zor.
İlerde İstanbul-Ankara kısa güzergah hattı(Ayaş tüneli üzerinden) yapılırsa bu hattın yapacağını yapar zaten.


Alıntı:
Bir kere hat İstanbul'a kadar gelmeli.

Sakarya'dan sonra İstanbul'a hat mevcut.



Ahmed Bayezid
1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 20:37

Bafra olmaz orda çok verimli araziler var.Büyük sıkıntı çıkar

Misafir 7d8

1 ay önce - Prş 14 Arl 2017, 20:52

Mümkün değil. Olmamalı. Ankara- İstanbul var zaten. Ankara Samsun Hattı ise Projesi uygulanma aşamasında. Öncelikle bu bir kere bitsin. Devamında doğu Karadeniz illeri Samsun - Sarp Hızlı demir yolu olması için kulis yapıyor. Doğru da yapıyorlar. Bence Samsunlu vekillerin ve diğer yöneticilerin Bu işleri çok daha sıkı takip etmeliler.

Cemoli D18
1 ay önce - Cum 15 Arl 2017, 07:34

Verimli araziye zarar vermez ki

Gokhan E

1 hafta önce - Prş 04 Oca 2018, 01:10

Sakarya dan dogu Karadeniz e mükemmel bir aks dogu Marmara ile dogu Karadeniz birleşir güzel proje ama yapılacağını zannetmiyorum.



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM