Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Misafir a2c

2 yıl önce - Prş 13 Ağu 2015, 20:18

Sen önce banyolu hattını bitireceksin güldürmeyecekin adamı ray yok ortada.

Ayriyetten METRO İSTEMİYORUZ. Bize komforlu trenlerimizi geri verin oturarak girmek istiyoruz.

Her yere metro, bitmeyen hızlıtren vaatleri, dmu modası baydı!
Komforlu trenlerimizi geri istiyoruz.


Misafir e28

1 yıl önce - Pzr 23 Ekm 2016, 20:07

Böyle bir hat ancak BÖLGESEL Hat olabilir. 3 tane İl'den geçiyor. Böyle banliyö olmaz.

Ahmed Bayezid
7 ay önce - Cmt 09 Arl 2017, 16:21
Kocaelili vatandaşlar banliyö treni istiyor / 08.12.2017


Kocaeli’de 2012 yılında günde 30 bin yolcu taşıyan banliyö hattı, YHT yapım sürecinin bitirilmesi ve hizmete girmesinin ardından şimdi ayda 19 bin yolcu kapasitesine geriledi

24 SEFERDEN 8 SEFERE

Kocaelili vatandaşlar, İstanbul’a giderken tren yolunu kullanır, Haydarpaşa Garı’nda inerek İstanbul’da gitmek istediği yere kolaylıkla ulaşırdı. 2012 yılında 24 ayrı tren seferi vardı. Yüksek hızlı tren hattının devreye girmesinin ardından bugün gelinen noktada 8 tren seferine geriledik. Adapazarı’ndan kalkan tren, Haydarpaşa’ya kadar 22 durakta duruyordu. Şu anda ise sadece 5 duraktan yolcu alıyor.

GÜNDE 30 BİNDEN AYDA 19 BİNE
Geçmiş yıllarla bugünün yolcu taşıma oranı karşılaştırıldığında ise acı bir tabloyla karşı karşıya kalıyoruz. 2012 yılında seferleri durdurulan ve 2015 yılında yeniden seferleri başlatılan banliyö hattının, günlük yolcu taşıma ortalaması 30 binlerdeydi. Şimdi gelinen noktada ise bu oran ayda 19 binlere düştü. Bu da demiryolu taşımacılığında ne kadar gerilediğimizi net olarak ortaya koyan acı bir tablo oldu.

VATANDAŞ YHT’YE BİNEMİYOR
Banliyö hattının diğer bir handikapı da Pendik’in son durak olması. Önceki hatta Haydarpaşa Garı’nda inen vatandaşlar, vapurlarla istedikleri yere kolayca ulaşım sağlıyordu. Yüksek hızlı tren ise beklenen ilgiyi görmedi. Vatandaşlar, Kocaeli-İstanbul arasında yüksek hızlı treni tercih etmiyor. Bu da İstanbul seyahatlerinin karayoluyla yapılmasına ve trafik yoğunluğuna neden oluyor.

Mavi Kocaeli



Gokhan E

7 ay önce - Cmt 09 Arl 2017, 23:36

Adapazarı ekspresi Biz Sakarya lılara da dert oldu Mithatpaşa dan kalkan tren için minibüs e binmek zorunda bırakıldık.Hızlı tren Sakarya ve Kocaeli liler için yarardan çok zarar verdigi çok net

xmaksoy
3 ay önce - Cmt 24 Mar 2018, 21:15

Marmaray'ın alanı genişletilip Marmara'nın yoğun nüfuslu pek çok yerine erişmeli. İlk olarak Darıca - Altınova arasına YHT geçişine uygun bir tünel, yahut Osmangazi Köprüsü'ne yeni kat (Dünya'da pek çok örneği var, fakat bu örneklerde çoğunlukla karayolu için kat eklenmiş) yapılmalı. Kabataslak olarak söyleyecek olursak, Tekirdağ - Muratlı - İstanbul - Kocaeli - Yalova - Bursa - Adapazarı'nda Marmaray işletilmeli ve Marmara'nın yoğun nüfuslu yerleri birbirine tam olarak entegre edilmeli. Bu tek bir hat değil; bilakis içinde belki 10'dan fazla normal ve ekspres hattı olmalı.

Hat örnekleri: (B: Banliyö, E: Ekspres)

B1: Kazlıçeşme - Söğütlüçeşme
B2: Haydarpaşa - Gebze
B3: Pendik - Adapazarı
B4: Sirkeci - Çatalca
B5: Bakırköy - 3. Havalimanı
B6: Bakırköy - Çerkezköy
B7: 3. Havalimanı - Çerkezköy
B8: Tekirdağ - 3. Havalimanı
B9: Gebze - Bursa
B10: İzmit - Bursa
E1: Bahçeşehir - Gebze
E2: Tekirdağ - Adapazarı (3. Köprü üzerinden)
E3: Tekirdağ - Sirkeci
E4: Haydarpaşa - Adapazarı
E5: Tekirdağ - Bursa (3. Köprü üzerinden)
E6: Adapazarı - Bursa

gibi...

Ücretlendirmeye gelince, Türkiyekart projesi? Yahut bir turnikenin bütün bu belediyelerin ulaşım kartlarını okuması sağlanabilir mi?



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara