Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kahramanmaraş - Şehiriçi Ulaşım
« önceki   123 ... 26272829   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 27
efy efy
5 gün önce - Prş 07 Arl 2017, 19:13

Alıntı:
velev ki sanayii gelişmiş de olsa sokaktaki 10 insana sorsan ekişehirde yada samsunda mı yaşamak istersin yoksa maraşta mı deseniz sizde biliryosunuz kimse maraş demez..

dediğin şehirlerde öyle çok ahım şahım değil ama kahramanmaraşk gibisinide bulamazsınız kimse kusura bakmayın


COGRAFYACI
5 gün önce - Prş 07 Arl 2017, 21:04

Alıntı:
laikliknen Maraşta yaşamanın ne ilişkisi var coğrafyacı işi saçma sapan siyasete sokuyorsun,konuyu saptırıyorsun


Kardeşim ne saptırması ne siyaseti? Ben siyaset lafı kullanmadım. Sen saptırıyorsun. Ben bir analiz yapıyorum. Eskişehiri çok seven insanlara sorduğun zaman bunun mantıklı bir açıklamasını yapamıyorlar. İş dönüp dolaşıp rahat yaşam ve özgürce alkol alma olayına gelir. Maraşta mesela ramazan ayında dışarda yemek yiyemezsin ama eskişehirde yersin. Maraşta alkol alacak yer sayısı azdır ama eskişehirde çoktur. Bu tür konular yani. Maraşta manevi değerlere çok önem verilir, eskişehir o konuda biraz zayıftır.Maraş o bakımdan konyaya benzer. Eskişehir ise izmire benzer. Normalde eskişehir ekonomisi maraştan daha zayıf olan bir yer. Öyle büyük bir şehir de değil ayrıca. Doğal güzellik desen hiç bir şey yok. Ama bazıları ısrarla seviyor. Eleştirmiyorum, olabilir, herkesin fikri kendine ama durum bu yani, analiz yapıyoruz. Kimse katılmak zorunda değil bana. Eskişehirde yaşamış bir Maraşlı olarak konuşuyorum üstelik. İşkembeden atmıyorum. Burada bazen bilen de konuşuyor bilmeyen de...


efy efy
5 gün önce - Prş 07 Arl 2017, 21:29

Alıntı:



Kardeşim ne saptırması ne siyaseti? Ben siyaset lafı kullanmadım. Sen saptırıyorsun. Ben bir analiz yapıyorum. Eskişehiri çok seven insanlara sorduğun zaman bunun mantıklı bir açıklamasını yapamıyorlar. İş dönüp dolaşıp rahat yaşam ve özgürce alkol alma olayına gelir. Maraşta mesela ramazan ayında dışarda yemek yiyemezsin ama eskişehirde yersin. Maraşta alkol alacak yer sayısı azdır ama eskişehirde çoktur. Bu tür konular yani. Maraşta manevi değerlere çok önem verilir, eskişehir o konuda biraz zayıftır.Maraş o bakımdan konyaya benzer. Eskişehir ise izmire benzer. Normalde eskişehir ekonomisi maraştan daha zayıf olan bir yer. Öyle büyük bir şehir de değil ayrıca. Doğal güzellik desen hiç bir şey yok. Ama bazıları ısrarla seviyor. Eleştirmiyorum, olabilir, herkesin fikri kendine ama durum bu yani, analiz yapıyoruz. Kimse katılmak zorunda değil bana. Eskişehirde yaşamış bir Maraşlı olarak konuşuyorum üstelik. İşkembeden atmıyorum. Burada bazen bilen de konuşuyor bilmeyen de...

abi senin dediklerine çok katılıyorum diline sağlık kesinlikle çok doğru söylüyorsun maraş manevi değerlere ve ahlaki değerle çok önem değer verir helal olsun



Misafir 291

5 gün önce - Prş 07 Arl 2017, 22:15

neye helal olsun,ne manada helal olsun,e biz manevi değerlere mi karşı geliyoruz,manevi değeri olmayan insan zaten rabbilaleminin katında külliyen ziyandadır,biz Maraşta içki içilsin mi diyoruz ki ,Allahın yasakladığı şeyler mi yapılsın diyoruz edep yahu

Misafir 023

5 gün önce - Prş 07 Arl 2017, 22:37

Coğrafyacı laiklikle eskişehir - maraş konusunun ne alakası var?
Asıl soru laiklik nedir sence?
-Laiklik Alkolik olmak mıdır?
-Her alkolik laik midir?
-Laik Olan ve olmayan derken?


COGRAFYACI
5 gün önce - Prş 07 Arl 2017, 23:10

Kardeşim kendinizi evrenin merkezi sanıyorsunuz herhalde! Birisi, iddialı bir şekilde ''kimse maraşta yaşamak istemez'' dedi, bunun doğru olmadığını, herkesin yaşamsal tercihine göre değişebileceğini konuşuyoruz burda. Ben analiz yapıyorum. Şehir tercihi göreceli bir kavramdır. Birisi Maraşı tercih eder öbürü eskişehiri. Eskişehiri tercih eden insanlar var diye Maraş geri bir şehir olmaz. Maraşı da tercih eden çok sayıda insan çıkar. Maraşın da eskişehire göre çok üstün tarafları var çünkü.
Siz de farklı düşünebilirsiniz, gayet normal. İki şehir arasında böyle bir fark var diyorum. Biri muhafazakar bir şehir öbürü liberal bir şehir. İnsanların tercihini yargılıyor değiliz burda. Laikler ölsün filan demiyoruz. Benim analizime katılmayan katılmaz, illa sizi ikna etmek zorunda değilim. Konuyu uzatmanın anlamı yok.



Misafir 032

5 gün önce - Cum 08 Arl 2017, 00:11

Sen niye bu kadar uzun uzun yazma ihtiyacı hissettin?
Ben LAİKLİK NEDİR diye bir soru sordum kısaca özetler misin?


COGRAFYACI
5 gün önce - Cum 08 Arl 2017, 00:38

Laikliğin ne olduğunu git sözlükten öğren. Burası çocuk eğitim merkezi değil.
Anlama sıkıntısı olana bazen uzun yazarsın ama yine de kar etmez.


Misafir c01

5 gün önce - Cum 08 Arl 2017, 01:11

Şehir kıyası yaparken daha objektif tabirler kullanılabilir alkolik gibi tabir çıktığı dimağın sığlığını gösterir insanlar alkol alabilir ramazanda yemek de yiyebilir herkes karşısındakinin yaşam tarzına saygı göstermek zorundadır özgür, modern toplumun gerekleri budur şehrimin tek sorunu zihniyettir kendinden farklı olanı garipser allahtan hepimiz böyle değiliz allahtan şehir gün geçtikten her yaşa her dünya görüşüne hitap eder hale geliyor, memleketim için küçük büyük emek verenlere selam olsun

HORASANLI8
5 gün önce - Cum 08 Arl 2017, 01:38

Cumhuriyet tarihinden beridir. Türkiyede şehircilik anlamında zaman zaman hızlı büyüme trendine giren şehirler olur. Şuanki büyük kalkınma patlaması K.maraşta oluyor. Ve bu durum bazı K.Maraşta yaşamayan insanlarda yatırım kıskançlığına dönüşebiliyor. Bir diğer meselede siyaset değil, beraber yaşamayı öğrenebilmek.Geldiğimiz sohbete bakın. Memleketin ulaşım başlığındaki muhabbete bakın.



sayfa 27
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 26272829   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM