Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Mersin Hızlı Tren
« önceki   123 ... 101112   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 11
Mert Karakoyun

7 ay önce - Cmt 25 Ksm 2017, 13:36

Alıntı:
Şu an sadece bu YHT hattının Konya-Karaman ve Mersin-Adana etapları inşa halinde. Bir de Osmaniye-Gaziantep demiryolunu kısaltmak için bazı noktalarda tünel inşaatları devam ediyor. Ayrıca, Gaziray inşaatı da bu projenin bir parçası sayılabilir.


emrenmert bey kardeşim bu bahsettiğin ayrıca gaziantep nurdağı civarında yapılan varyant projelerinden olabilir mi?


serkan33

7 ay önce - Cmt 25 Ksm 2017, 13:53

Alıntı:
Şu an sadece bu YHT hattının Konya-Karaman ve Mersin-Adana etapları inşa halinde. Bir de Osmaniye-Gaziantep demiryolunu kısaltmak için bazı noktalarda tünel inşaatları devam ediyor.


Ayriyeten Karaman-Ulukışla arası da ihale edildi ve inşa çalışmaları sürüyor. Geriye ihale edilmeyen sadece Ulukışla-Yenice arası kaldı, oranında projesi hazırlanıyor, projeden sonra yapım ihalesine çıkılacak.



Alıntı:
KARAMAN-ULUKIŞLA-YENİCE YENİ DEMİRYOLU VE 2.HAT YAPIM PROJESİ

Proje ile Yaklaşık 244 km güzergâh uzunluğuna sahip Karaman-Niğde(Ulukışla)-Yenice arasında 200 km/sa hıza uygun çift hatlı, elektrikli ve sinyalli hızlı demiryolu hattı inşa edilecek.

Karaman-Ulukışla Hızlı Tren Projesinin altyapı ve üstyapı yapım çalışmaları devam ediyor.

Ulukışla-Yenice arasında ise proje hazırlama çalışmaları devam ediyor.

Proje tamamlandığında bu hatta yük ve yolcu taşımacılığı yapılacak.


Karaman-Ulukışla arası inşaattan görüntüler




















http://www.tcdd.gov.tr/content/100


serkan33

7 ay önce - Prş 07 Arl 2017, 01:10

Alıntı:
Akbulut Endüstri İnşaat

TCDD Adana-Mersin Hızlı Tren Projesi - 2017


Sağ üst köşedeki foto Mersin Deliçay üzeri yeni köprü yapımı, sol alt foto Tarsus Altgeçit Köprüsü yapımı, sağ alt foto ise Mersin merkez Sanayi Köprüsü yapımı.


(+)




serkan33

6 ay önce - Cum 29 Arl 2017, 15:27

Kürkçü-Burhan hemzemin geçidi de kapatılmış, üstgeçit şeklinde yol yapılacak sanırım inşaat başlamış. D-400’e uyarı tabelası koymuşlar “Kürkçü-Burhan hemzemin geçidinde çalışma başladığı için Karacailyas hemzemin geçidini kullanın” şeklinde.

Misafir 5c2

6 ay önce - Cum 29 Arl 2017, 15:38

Bu hat verimli olmayacaktır. Bunun pek çok nedeni vardır:

1-Hat hızı 200'dür.
2-Hat hızının düşük olması sebebiyle gereksiz bir biçimde pek çok ilçe hatta kasaba türü yerleşim yerlerinde duracaktır.
3-Hat dolambaçlıdır. Yani Ereğli-Karapınar üzeri olması gerekirken Karaman'dan dolaşarak hat uzatılmıştır.

Neticede Adana-Konya veya Mersin-Konya 2 saat sürmesi gerekirken 3.5 saat sürecektir. Bu durum aynı oranda Ankara, İstanbul ve Bursa ile İzmir süresini de uzatacaktır.


Misafir d4c

6 ay önce - Cmt 30 Arl 2017, 01:26

Ankara-konya dümdüz çöl araları 2 saat sürüyor. Adana konyanın 3 saat olması doğal. toros dağlarını ömründe görmedin herhalde?



Misafir 5c0

5 ay önce - Pzr 18 Şub 2018, 23:32

Bu güzergah şehirleri değil bölgeleri birbirine bağlıyor ve 250 km/saat olmalıydı. Toroslardaki tüneller 200km/ göre olunca daha kısa olmayacak. Mesela 250 km/saat projelendirilen Yozgat – Kayseri hattı Konya – Ulukışla dan daha kolay bir arazi değil.

efegülçin
4 ay önce - Pzr 11 Mar 2018, 22:41

Son durum ve acilis tarihi varmi

serkan33

3 ay önce - Çrş 28 Mar 2018, 14:36

Mersin-İskenderun arası artık yeni trenlerle çalışacak yalnız haberdeki 3buçuk saat ifadesi yanlış, zaten şu an bile eski trenlerle Mersin-İskenderun 4 saate yakın sürüyor, bu yenilerle biraz daha kısa sürecektir.



Misafir 10a

3 ay önce - Çrş 28 Mar 2018, 22:47

Neden Karaman'dan Silifkeye inip ordan doğuya gitmiyor veya Karaman'dan doğrudan çapraz Mersin e inmiyor...bu rotayı doğru bulmuyorum...1 kere masraf yapacaksın sonrasında amorti edecek...



sayfa 11
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM