Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Sivas Hızlı Treni [ANK ]
« önceki   123 ... 177178179180181   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 178
emturan
1 hafta önce - Çrş 06 Arl 2017, 01:56

Alıntı:
Hayır kardeşim YHT hatları yük taşımacılığı için uygun değil.


YHT hatları konvansiyonel trene eklenen yük vagonları ile yük taşımaya uygun değildir.

Ancak, Fransa'da posta kargo ve Çin'de uçakta taşınan yük YHT hatlarında taşınmaktadır. Böylece bu yükler çok kısa zamanda ve çok uygun ücretlere taşınmaktadır.

Çin bu nedenle, Çin-Avrupa arasındaki "Tek Kuşak, Tek Yol" projesi tren hatlarından nüfusun yoğun olduğu Asya'nın güneyinden geçenini yüksek hızlı olarak planlamaktadır. Bu hatta yolcu da taşınacağı için hat yapılabilir bulunmuştur. Diğer hatlar ise hızlı konvansiyonel hatlar olacak.


Nezih90
5 gün önce - Cum 08 Arl 2017, 22:31

Çin kısmını çok bilmiyorum açıkçası ama ne tür yükler olduğu da önemli. Fransa'da bir tek posta taşınıyordu dediğiniz gibi ama artık öyle bir taşıma kalmadı. Yani gerçek anlamda yük taşıyan bir tren YHD hatlarına giremez. Gerçek yükten kastım konteynır, otomobil, ham madde, kimyasallar gibi hem ağır hemde hacimli yükler.

Çin'in bu hatları YHD olarak öngörmesi gerçekçi değil, ekonomik olarak sürdürülemez bence. HT olursa mantıklı olur ve desteklenir, ki nitekim AB bize İstanbul-Edirne hattını YHT olarak planlayınca destek vermemişti, HT'ye çevirilince kaynak geldi.


sahinok
4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 11:10

Bakan yine 2019 diye açıklama yapmış. Dalga geçince hesap sorulmuyor nasıl olsa. Bu hattın 2021den önce bitmesi imkansıza yakın.



Misafir 82f

4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 11:24

Bakan "Sivas-Haydarpaşa" arası 5 saat olacak demiş. Bakanın torunu varsa o belki görür.

Misafir 799

4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 11:45

1-Antalya dururken, Sivas'a YHT yapılması zaten başlı başına bir sorun.
2-Adana'ya Hızlı Tren yapılırken Sivas'a YHT yapılması başlı başına bir sorun.
3-Mersin'e Hızlı Tren yapılırken Sivas'a YHT yapılması başlı başına bir sorun.
4-Gaziantep'e Hızlı tren yapılırken Sivas'a YHT yapılması başlı başına bir sorun.
5-Bursa'ya Hızlı tren yapılmadan Sivas'a YHT yapılması başlı başına bir sorun.
6-Bursa'ya Hızlı tren yapılırken Sivas'a YHT yapılması başlı başına bir sorun.


beratdemir
4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 11:57

Sivas'a Yüksek hızlı trenin yapılması, yukarıda ki misafiri fevkalade rahatsız etmiş, çıldırtmış, delirtmiş ve kudurtmuş anlaşılan. Bu durum bizi gerçekten son derece mutlu ediyor.



Aksit Ozkural

4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 12:06

Geçenlerde Pendik/Ankara/Pendik yolculukları yaptım.
Her iki yolculuk ta 4 saat 5 dakika sürdü.

Gerçi Sincan-Ankara arasında çalışmalar vardı, bu da bir gecikmeye yol açıyordu.
Bir de Arifiye'den sonra tren eski yola girdiği için çok yavaş gidiyor.
Sanırım 33 numaralı tünelin çökmesi sonucu bu zorunlu olarak yapılan bir değişiklik.

Sivas meselesi ise bugün için maalesef bir hayal.

Birileri etrafa devamlı yeni yatırım haberleri pompalıyor.
Bırakın yeni raylı sistem yatırımlarını mevcut yatırımları bitirsinler ben razıyım.

Raylı sistem yatırımlarında duraklama dönemine girdik gibi görülüyor maalesef.


savasemrem

4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 12:33

Aksit Ozkural,

Alıntı:
Bir de Arifiye'den sonra tren eski yola girdiği için çok yavaş gidiyor.
Sanırım 33 numaralı tünelin çökmesi sonucu bu zorunlu olarak yapılan bir değişiklik.


Arifiye' den Pamukova' ya kadar yavas gitmesinin sebebi, Dogancay ripajinin tamamlanmamis olmasi. Bahsettiginiz gocuk olan tunel Bilecik ile Bozuyuk arasinda Tunel-26 (33 degil) ve burada da hizin yavaslamasina sebep olan by-pass soz konusu. Yani YHT, Bozuyuk - Sapanca arasinda 2 kez konvansiyonel hatta girmekte. Izmit' ten sonra malum iyilestirilmis konvansiyonel. Selamlar...


MUAMMER TÜRK
4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 12:35

MİSAFİR 799 sorun ne biliyormusun?senin gibi gereksizlerin bilip bilmeden yazmasıdır.

En son MUAMMER TÜRK tarafından Cmt 09 Arl 2017, 12:45 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Misafir 50f

4 gün önce - Cmt 09 Arl 2017, 12:44

Sivas'a tren yapılır yapılmaz meselesi değil her yere yapılabilir imkanlar dahilinde ama öncelikli yerler olmalı. Neden İzmir adı hiç geçmiyor istanbul-bursa-balıkesir-manisa-izmir hattı gibi veya konya-antalya hattı gibi. Bir sürü hava limanı projesi yapıldı Bursa, İzmit kullanılmıyor mesela potansiyele göre yapılmalı bazı projeler hemşeri ve oy potansiyeli üstünden değil.



sayfa 178
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 177178179180181   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM