Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Misafir 473

6 ay önce - Pts 04 Arl 2017, 04:21

Ben bu projenin mantığını anlamadım. Yük mü taşınacak yolcu mu? Adı geçen bu ilçeler arasında bu kadar yolcu veya yük potansiyeli olduğunu sanmıyorum. Artı, güzergah da bir enteresan. Yuvarlak bir daire çiziyor gibi. Osmaniyeden Adanaya zaten tren var, Kadirli ve Kozanı dolaşan bir hat ayrıca ne işe yarayacak? Hakkaten aklım almadı bu işi.. Devletin parası çok herhalde

Ömer_KSK
6 ay önce - Pts 04 Arl 2017, 13:18

Kozan ve Kadirli'de birer tane OSB bulunmaktadır. Buralardan çıkan yükler demiryoluyla Mersin ve İskenderun limanlarına daha ucuza taşınabilecektir. Ayrıca bu demiryolu potansiyel Karataş-Adana-Kozan ve İskenderun-Osmaniye-Kadirli bölgesel yolcu treni hatlarının temelini oluşturmaktadır. Bilindiği üzere Kozan ve Kadirli, sanayisi gelişmiş olan yüksek nüfuslu taşra ilçelerdir. Yani bu demiryolu ile ulaşılmak istenen amaç Adana'dan Osmaniye'ye gitmek değil, Kozan ve Kadirli'yi demiryoluna bağlamaktır.

Misafir aee

6 ay önce - Pts 04 Arl 2017, 20:28

DEMİRYOLU İÇİN ÇOK GEÇ KALINDI ZATEN.HEM YÜK HEM YOLCU TRENİ İÇİN.2017 YILINDAYIZ HALA BAZI ARKADAŞLAR GEREK VAR MI DİYORLAR YA BİR TÜRLÜ ANLAM VEREMİYORUM.ZİRA KOZAN VE DAHA İLERİSİNDEKİ TÜM İLÇELER VE TÜM TÜRKİYE İÇİN DİYORUM Kİ PETROLE OLAN BAĞIMLILIĞIMIZIN TEK RECETESİ DEMİRYOLUDUR.SANAYİ TARIM VE HAYVANCILIK DEMİRYOLSUZ GELİŞEMEZ ÇÜNKÜ BÜTÜN GİDERLERDE PETROLE GİDEN PARA BOŞA GİTMİŞ PARADIR.



Aytigin
4 ay önce - Cum 16 Şub 2018, 14:36

Projenin güzergahı ile ilgili herhangi bir harita mevcut mu?



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM