Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
Anıl 95
1 ay önce - Pts 13 Ksm 2017, 20:26

Bunların yaptığı eleştiri değil Ayhan hocam başka bişey
eleştiri dediğin mantıklı olur


Misafir 83e

1 hafta önce - Pzr 03 Arl 2017, 20:52

Karşıyaka'nın adı fransız komutan Kordelyo'dan geldiği söylenir.

Misafir 045

3 gün önce - Pts 11 Arl 2017, 21:06

folkartın orada yunan ismi olan Smyrna adlı belediye otobüs durağı var Bu durağın isminin derhal değiştirilmesi lazım Atrıca Smyrna meydanı, smyrna sitesi gibi gavurluğa özenilerek adlandırılmış yerlerin isimleri değişmeli



alen Doğu Gencer
3 gün önce - Sal 12 Arl 2017, 01:47

bura buram cahillik koktu gene .

Misafir a6e

2 gün önce - Sal 12 Arl 2017, 15:52

Bunlarınkisi kültür ve modernlik değil avrupalının gölgesinde yaşama özentiliği.....Atatürk yaşamış olsaydı o da bu ismi izmirde bir durağa verilmesini istemezdi.

Yurtdışında hangi ülke kendi otobüs durağına türk ismi koymuş?



engin23
2 gün önce - Sal 12 Arl 2017, 17:51

Sevgili misafir dostum,
İzmir'in tarihine bakarsan, türlü etnik kökenden insanlar orada barınmış, İzmir'i İzmir yapmış, şehrin DNA'sını oluşturmuş. Lidyalı, İyonyalı, Antik Yunan, Rum, Arap, Levanten, İngiliz, Ermeni, Musevi ve Türk olmak üzere, türlü toplumların izlerini taşır. Bu çeşitlilik bir zenginliktir, tabii ki biz bunu kutluyacağız. İsim vererek geçmişi yad etmek kadar doğal bir şey olamaz. İlyada ve Odysseia destanlarını yazmış, İzmir bölgesinin evladı Homeros'un bir bulvara verilmesi de dokunuyor mu acaba sana?


Misafir b3e

1 gün önce - Çrş 13 Arl 2017, 20:25

....İzmir'i İzmir yapmış, şehrin DNA'sını oluşturmuş. Lidyalı, İyonyalı, Antik Yunan..

Madem o kadar antik yunan meraklısı varmış izmir bedeldiyesi metro yapıcam diye neden antik yunan şehrini param parça etmiş?Metro istasyonunda sergiledikleri param parça olmuş tarihi eserleri "biz antik kentin içine ettik buyrun buda kazıda çıkanlar" demek için mi?

Ayrıca agora açık hava müzesinin karşısındaki beton yığını otoparkın yapımına kim müsade etmiş acaba? 2 metre yanında antik kent kalıntıları varken otoparkın temelinde hiç olmaması manidar.


Misafir 8ed

10 saat önce - 02:28 (bugün)

mavişehir - Ataşehirin kopyası zaten orada yaşayan izmirliler misafir gibidir çoğunluk ist ankara bursa antalyanın zenginleri yaşıyor



sayfa 5
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> İZMİR - Haberler ve Sohbet