Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Misafir 17e

1 yıl önce - Pts 03 Tem 2017, 16:19

Doymazsak da Kumrucu Şevki iyi gider

Rakı balık yada midye kalamar bira da hoş olur birde zeybek müziği çaldık mı tam olur


Misafir 1f4

1 yıl önce - Pts 03 Tem 2017, 16:22

tek bir gerçek var o da izmir mutfağı tamamen yunanistandan tırıklamasyon oluşu.İzmir Tulumu diye bir şey yoktur yunanların Anthotyros dedikleri keçi peynirinin yolda gelirken (çalınırken) form almış hali.

Ayhan
1 yıl önce - Pts 03 Tem 2017, 16:23

Son günlerde maksadı eleştirmekten öte alenen İzmir'i karalayıcı halkını aşağılayıcı mesajlar çoğalmaya başladı nedense.



Misafir 17e

1 yıl önce - Pts 03 Tem 2017, 16:27

İzmir tulumu yanında Efe rakısı otlu mezelerle hol bir fasıl ortamı iyi gider.

Misafir fd2

1 yıl önce - Pzr 30 Tem 2017, 23:24

İzmir de denize girilecek güzel halk plajlari hangileri arkadaşlar

Tacettin Şenel

1 yıl önce - Pts 21 Ağu 2017, 12:09

Önümüzdeki Pazar günü Yani ayın 27 sinde Alsancakta su savaşı varmış akşamıda Midye Festivali olacakmış Torunlarımı götüreceğim en keyifli ve güzel yanı Midye festivali olacak.....



Misafir a42

1 yıl önce - Pts 21 Ağu 2017, 12:29

Çeşme'nin en güzel yanı Muallim İsmail Hakkı Bey adına açılacak olan bir köşün olması. Türk sanat musikisi icra edilecek olan yerde konservatuar öğrencileri de bulunuyor

Misafir cbe

1 yıl önce - Cum 01 Arl 2017, 23:09

Merhabalar bu yazinizi kullandim fakat kaynakca yazmam gerek, yararlandiginiz kaynagi yazarsaniz cok sevinirim acil bir sekilde gerekli emeginiz icin tesekkurler.

Misafir 11d

1 yıl önce - Cmt 02 Arl 2017, 12:15

belediyenin körfeze döktüğü lağım kaynakları var süper kokuyorlar Geçen birisi somon balığı yemiş geliba acayip güzel kokuyordu yaa zengin olmak bu olsa gerek



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> İZMİR - Haberler ve Sohbet