Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kocaeli Ulaşım Park A.Ş.
« önceki   123 ... 789 ... 121314   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 8
Guney92
11 ay önce - Pts 06 Ksm 2017, 22:53

Alıntı:
Arkadaşlar 200 hattında Ücretsiz Sefer yapılması da nedir


Hat 200'ün Derbent seferleri yerine Otogar-Derbent arası konulan Hat 200 yolcuları için ücretsiz ring servis


Nuri 9238
11 ay önce - Çrş 08 Ksm 2017, 19:13

Derbent-otogar arasi ayri aracla katedilecekse ve otogar-kartal metro arasindaki sefer tablosu bu ise(tum kalkislar otogardan gozukuyor sanirim) 200 un saatleri bir hayli guzel oldu.

Mırac41
11 ay önce - Pzr 19 Ksm 2017, 16:22

Bugün çektiğim fotoğraflar. Otogarda bekleyen Breda otobüsler sanırsam Hat:250 çalışıyorlar
41 BR 270
41 BR 217


(+)





(+)





(+)


Şu otobüslere yazık değilmi bu otobüslerin hepsi böyle vuruk,çizik içinde örnek 41 BR 217


(+)





(+)





(+)





(+)





(+)



Bazı breda otobüslerin arkalarına reklam yapıştırılmış

(+)




Nuri 9238
10 ay önce - Cum 01 Arl 2017, 20:43

Akmis seyahat, 250 hattinin iptali icin dava acmisti, ne oldu sonucu

Mırac41
10 ay önce - Pzr 17 Arl 2017, 16:43

Belediye ulaşım park’a 265 Hattını devreti yarın 18 aralık Pazartesi başlıyor. 3 araç çalışacak yeni saatleri


Guney92
10 ay önce - Pzr 17 Arl 2017, 21:40

Hat 10'un son günü ...


(+)





(+)


Ayrıca yarından itibaren Hat 265 3+1 araç, Hat 105 ise 3 araç şeklinde çalışacak.



Tolga Universe
10 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 19:16

Hat 10 neden sonlandırıldı?

erdem türkoğlu
10 ay önce - Sal 19 Arl 2017, 15:05

Hat 10 iptal oldu demek... Güzergahı çok saçma bir hattı ve çok az yolcusu oluyordu. İptal edilmesine şaşırmadım doğrusu.

Aslında bu hat ilk açıldığında, Umuttepe - Çarşı ulaşımını 10 dk gibi çok kısa bir sürede gerçekleştirmesi sebebiyle KOÜ öğrencileri tarafından çok tutulmuştu. Hatta ilk açıldığında seyrek olan seferleri, daha sonra 30 dk bir olacak şekilde sıklaştırılmıştı. Hat tutulsun diye "10 numara hat", "Hat 10 ile 10 dakikada Umuttepe'den Çarşı'ya ulaşın" gibi reklamları da yapılmıştı.

Ama;

Umuttepe - Çarşı (Halkevi) - Symbol AVM arası çalışan bu çapraz hat, çalıştığı sürece sadece Umuttepe - Çarşı yönünde yolcu toplayabildi. Umuttepe'den Çarşı'ya inerken Gültepe üzerinden hızlıca 10 dk gibi bir sürede inmesi sebebiyle çokça tercih ediliyordu ve dolu oluyordu da.

Çarşı - Symbol AVM arası D-100'den gitmediği için hep boş giderdi. Çünkü Orduevi - Halkevi - Symbol AVM arası yolcuların tamamı D-100'deki duraklarda bekler, ve Kartepe ÖHO'larına biner. Oysa bu hat D-100'den gitmek yerine çarşı içinden gidiyordu. Dolayısıyla Çarşı - Symbol arasında hiç yolcusu olmuyor, bildiğin bomboş gidiyordu.

Symbol AVM - Çarşı yönünde de; Yahyakaptan D-100 durağında 22 hatlı şehir içi ÖHO'larının durağı kapatması, orada sürekli boş araç ve kahya bekletmesi, hat 10 gelmeden hemen önce durakta biriken tüm yolcuyu hat 22'nin zaten kapmış olması sebebiyle, hat 10 Symbol - Çarşı yönünde de hiç yolcu toplayamıyordu.

Yine Çarşı - Umuttepe arasında da hep boş çalışıyordu. Çünkü Çarşı'dan Umuttepe'ye gidecek olan yolcu Kuzey yan yolun Ankara yönündeki duraklarında hat 33 bekler. Ama bu hat Çarşı'dan Umuttepe'ye gidişlerde insanların yıllardır alışmış olduğu hat 33'e zıt yönde (İstanbul yönünde) ilerliyordu ve Umuttepe yolcusu toplaması da imkansızdı. Halkevi'nden geçtiği için Çarşı - Gültepe yolcusu bile toplayamıyordu, çünkü oranın yolcusu da Çarşı içinde Cumhuriyet Parkı'nda bekler.

Aslında belediyenin diğer çapraz hatları çok verimli, yolcu sirkülasyonu çok yüksek. Ama hat 10, insanların alışkanlıkları düşünülmeden ayarlanmış o saçma güzergahı ve seyrekleşen seferleri sebebiyle kapatılmaya mahkum oldu.


sametykcll
9 ay önce - Prş 21 Arl 2017, 01:05

Alıntı:
Akmis seyahat, 250 hattinin iptali icin dava acmisti, ne oldu sonucu


Hat 250, kardeş hattı 250G ile birlikte seferlerine aynen devam ediyor.

Fakat bu davanın UlaşımPark lehine sonuçlanmasından mı yoksa hâlâ devam etmesinden mi kaynaklanıyor bilemiyorum.


Bu arada (her ne kadar UlaşımPark bir duyuru yayınlamasa da) sanırım Hat 200'ün Gebze'deki güzergahında ufak bir değişiklik oldu. Hat 200, önceden Gebze'de şehir içine girmez ve sadece E5 üstündeki 2 durakta dururken, son 3 görüşümde (ki bunlardan ikisinde körüklü Man Lion's City birinde ise solo Breda Avancity+ çalışıyordu, 200 hattında solo Breda çalıştığını görünce de şaşırdım) Gebze'de şehir içine girip İstanbul Caddesi üzerinden E5'e indi. Bunun sebebi hakkında bilgisi olan var mı?


Guney92
9 ay önce - Prş 21 Arl 2017, 22:20

Öncelikle UlaşımPark A.Ş.'ye Hat 250 ile ilgili açılmış bir dava bulunmamaktadır.

Hat 200'de toplam 14 araç çalışıyor, bu araçlardan bazıları sadece sabah ve akşam yoğun saatlerde birer tur atıyorlar, tam gün çalışan araçlar körüklü fakat sadece yoğun saatlerde çalışan araçlar Breda olabiliyor.

Gebze'deki güzergah hakkında bir bilgim yok, geçici bir değişiklik olabilir, kalıcı olsaydı muhtemelen bir duyuru yapılırdı, E-Komobil'deki güzergahta da bir değişiklik görünmüyor.



sayfa 8
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 789 ... 121314   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara