Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir Eshot'tan Haberler
« önceki   123 ... 294295296

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 296
Levent Murat Çevre
2 hafta önce - Pzr 26 Ksm 2017, 16:05

Arkadaşlar KEMALPAŞA ilçesi minibüs sistemine geçildiği zaman açılacak olan hatları , bizzat Eshot Müdürlüğünde bütün ilçelerin minibüs dönüşüm hatları yazmaktadır.

601 KEMALPAŞA - OTOGAR ( Sütçüler Yolu - Tünel )
602 KEMALPAŞA - EVKA 3 METRO ( Belkahve - İzbeton - 4. Sanayi )
603 ULUCAK - OTOGAR ( Tünel )
604 BAĞYURDU - OTOGAR ( Kemalpaşa - Belkahve )
605 BAĞYURDU - OTOGAR ( Halilbeyli - Ankara Cd. - Sütçüler - Tünel )
606 KEMALPAŞA - TURGUTLU ( Armutlu - Ören - Bağyurdu - Halilbeyli )
607 KEMALPAŞA - YUKARI KIZILCA ( Aş. Kızılca )
608 KEMALPAŞA - TORBALI
609 KEMALPAŞA - DAMLACIK ( Ulucak )
610 KEMALPAŞA - KUYUCAK ( Yenmiş )
611 KEMALPAŞA - ÇAMBEL ( Akalan )
612 KEMALPAŞA - ANSIZCA ( Sütçüler )
613 BAĞYURDU - HAMZABABA
614 KEMALPAŞA - VİŞNELİ
615 KEMALPAŞA - BAYINDIR ( Yiğitler - Yeni Kurudere - Hisarlık )


erkinalp
2 hafta önce - Pzr 26 Ksm 2017, 19:51
Değişim sonrası olacaklar


601 ve 602'ye girecek esnaf eklemli otobüs almak zorunda kalır, mevcut araçları yolcuyu kaldıramaz. Şu an ağırlıklı olarak Fiat Ducato ve Karsan J9 çalışıyorlar. 7/1 değişimde parayı zor çıkarırlar. Sonra 601 ve 602'ye yine ESHOT girer vs. Menemen ve Torbalı'da da aynı sorun var. Eklemli otobüsle ancak yolcuyu kaldırabilirler. Buradan da İstanbul'un aksine havuz sisteminde değil, sabit hatlarla çalışacakları anlaşılıyor.

mahmut11
2 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 00:22

Hat revizyonları :











584 hattı kurulmuştur...:




İlgili değişiklikler 27/11/2017 - Pazartesi günü (bugün) 'den itibaren geçerlidir...



Anıl 95
2 hafta önce - Çrş 29 Ksm 2017, 12:22

Alıntı:
ESHOT Genel Müdürlüğü’nün 2018 bütçesi, yüzde 17 artışla 875 milyon TL olarak kabul edildi. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, kent ulaşımında omurga rolü üstlenen ESHOT’un tüm çalışanlarına teşekkür ederek, üzerinde spekülasyonlar yapılan 90 dakika uygulamasının kalkmayacağı ve filoya 100 araç daha katılacağı müjdelerini verdi.

İzmir’deki toplu ulaşım yükünün büyük bölümünü üstlenen ESHOT'un 2015-2019 Stratejik Planı çerçevesinde hazırlanan 2018 Mali Yılı Performans Programı ve Gelir-Gider Bütçesi, Büyükşehir Belediye Meclisi'nin onayına sunuldu. Performans Programı ve bütçe, meclis üyelerinin oy çokluğu ile kabul edilirken, ESHOT'un 2017 yılında 746 milyon lira olan bütçesi yüzde 17 oranında artırılarak 875 milyon 697 bin liraya yükseltildi. Başkan Aziz Kocaoğlu toplantıda, filoya 100 yeni araç daha katılacağını ve 90 dakika uygulamalarının devam edeceğini açıkladı.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, ESHOT bütçesindeki borçlanma tutarına ilişkin eleştiriyi, diğer büyük kentlerden verdiği örneklerle yanıtladı. Toplu ulaşım hizmetinin her büyük kentte desteklendiğinin altını çizen Başkan Kocaoğlu, “Ankara EGO’nun gideri 848 milyon, geliri 548 milyon lira. Borçlanma tutarı 300 milyon lira. Oran yüzde 35.. İETT’nin gideri 2 milyar 140 milyon, geliri 1 milyar 724 milyon, borçlanma tutarı ise 416 milyon lira. Oran yüzde 23.. ESHOT’un gideri 875 milyon, geliri 685 milyon, borçlanma tutarı 184 milyon lira.. Oranı yüzde 21.. Ulaşım her büyük ilde açık veriyor. İzmir Büyükşehir Belediyesi de şirketlerle beraber ulaşımı 300 milyon değil, 500 milyon değil, 600 milyon TL sübvanse etmekte. İstanbul’daki oran bizim iki katımız. Ulaşımdan nasıl zarar ettiğimiz ayrı bir inceleme konusu. Lastik tekerlekli taşımada maliyet 2,75 TL.. Evet ulaşımdan zarar ediyoruz, herkes edecek ama ‘israf ediliyor’ demek ayrı bir konu. O zaman Merkezi hükümet bir kanun çıkarsın ‘Ey ulaşım firmaları, maliyetinizi bilete yansıtmak zorundasınız’ desin, o zaman kaç para olduğunu göreceğiz” dedi.

90 dakika devam ediyor
Elektrikli otobüslerin satın alma maliyetinin diğer otobüslere göre 2,5 kat fazla olduğunu belirten İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı, her dönem üzerinde spekülasyonlar yapılan 90 dakika uygulamasının devam edeceğini de söyledi.
2018 bütçesinin 70 milyon lirasını yeni körüklü ve solo otobüs alımları için ayıran ESHOT Genel Müdürlüğü, bir yandan otobüsler için kentin farklı noktalarında yeni garajlar oluştururken, bakım ve onarımın yapıldığı hizmet birimlerine de yenilerini ekleyip mevcut hizmet birimlerini modernize edecek. Temassız akıllı kartların kullanımını kolaylaştırmak ve yaygınlaştırmak amacıyla şehrin belirli merkezlerinde kart dolum makinalarının sayıları artırılacak. İzmir’de tüm toplu ulaşım araçlarının çalıştığı semtlerle ilgili bilgilerin, turistik, tarihi yerlerin ve önemli noktalara ulaşım imkânlarını anlatan rehber niteliğinde bir “İzmir Toplu Ulaşım Kılavuzu” hazırlanacak ve QR Kod uygulamasının tüm duraklara yaygınlaştırılması çalışması yapılacak.

https://www.izmir.bel.tr/HaberDetay/32149/tr


mahmut11
2 hafta önce - Çrş 29 Ksm 2017, 14:16

90 dakika uygulaması il genelinde değil, sadece 12 metropol ilçede devam ediyor. 2 ilçede ise birer hat ile sürdürülüyor (725 ve 765) Torbalı'nın köylerinden torbalı izban'a binmek isteyen biri çift bilet ödemek zorunda kalıyor. Aynı şey menderes için de geçerli.

Hatta, Menderes'ten konak yaklaşık 20 km.iken, Güzelbahçe'den Konak 24-25 km. ediyor (iki ilçe belediye binasını ilçe merkezi olarak sayarsak), ancak birinin aktarması var , diğerinin yok.

Bu da akıllara "ideolojik zorbalık mı yapılıyor?" sorusunu getiriyor..



erkinalp
2 hafta önce - Çrş 29 Ksm 2017, 22:35

İZBAN'a çıkış turnikelerinde kart okuyucu kondu. Onlar çalışmaya başlayınca yine aktarma indirimleri il genelinde belediyece işletilen hatlarda devam edebilir. Halk otobüslerinin de aktarmaya katılması kaydıyla olmasında sakınca yok.

Misafir 266

2 hafta önce - Cum 01 Arl 2017, 19:16

O 12 metropol ilçenin dışındaki ilçelere 90 dakika gelmesi demek minibüs kooperatiflerinin tamamen bitmesi demek, mesafe hikaye bu ücretler mesafe bazlı alınsa,en ucuz ilçe hattı 765 olurdu...bakalım halk otobüsleri geldiğinde nasıl bir ücret tipiyle karşılaşacağız belediye 90 dakika ve diğer tüm ücretsiz indirimli binişleri minibüsçülere nasıl sevdirecek..

erkinalp
2 hafta önce - Cum 01 Arl 2017, 19:30

Minibüsçüler öğrenci ve engelli harici indirimlere sıcak bakmıyorlar. Öğrenci de sürekli gidip geldiği için kurtarıyor. Engellilerde ise otomatik rampa istiyorlar. Manuel rampa olursa dışarı çıkıp rampayı açmayacaklarını söylüyorlar. Aktarma indiriminde ise havuz sistemi olursa anlaşabilirler. Sabit hatlı çalışıp yolcunun parasını doğrudan alırlarsa olmaz. Hakedişler herkese tam bilet üzerinden değil, gerçek seyahat ücretinden hesaplanmalı. Böylece belediye halk otobüsü için ek zarara girmemiş olur.



sayfa 296
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege