Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir ESHOT'un 2017 Model Elektrikli Bozankaya E-Karat Otobüsleri
« önceki   123 ... 181920

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 20
hasan_aklm
10 ay önce - Çrş 29 Ksm 2017, 17:26

Arkadaşlar sasalıda kırmızı bir tcv otobüs gördüm acaba yanan otobüs yerine mi yollandı?

Anıl 95
10 ay önce - Çrş 29 Ksm 2017, 18:52

777 hattında 2 adet bu otobüslerden var zaten
Rengini bilmiyorum ama


daniel levi
10 ay önce - Pts 11 Arl 2017, 16:40

Kırmızı otobüs dün 121 hattında çalışıyordu.



Misafir c24

10 ay önce - Sal 19 Arl 2017, 16:50

Kırmızı karat normal ankara plakalı olarak sefere çıkıyor.

BucalıGenco
10 ay önce - Sal 19 Arl 2017, 21:18

233 hattında da artık elektrikli çalışacak. 18 hattı 5.bölge oldugundan.

GkhanTR
9 ay önce - Cum 19 Oca 2018, 18:42

Halkapınar'da ki Elektrikli Otobüs Şarj Istasyonu.


(+)




Misafir dcf

5 ay önce - Prş 24 May 2018, 00:27

arkadaşlar şey soracam, bu otobüslerin bataryaları neyle kaplı? çakıl taşı filan zıplarsa bi sorun olmasın diye merak ettim, tesla arabalara olmuştu onların altlarını titanyum ile kaplamışlardı

can_ycln

5 ay önce - Prş 24 May 2018, 02:03

Alıntı:
arkadaşlar şey soracam, bu otobüslerin bataryaları neyle kaplı? çakıl taşı filan zıplarsa bi sorun olmasın diye merak ettim, tesla arabalara olmuştu onların altlarını titanyum ile kaplamışlardı


İyi de bunların bataryası tavanlarında. Çakıltaşı yüksek bir yerden otobüsün tavanına düşmediği sürece, sorun olmaz. Ama Tavanlarında bataryalara ne gibi bir izolasyon yapılmış diye merak ediyorsanız bu beni aşar. Bu konuda daha bilgili arkadaşlar cevaplarlar...


GkhanTR
1 ay önce - Cmt 08 Eyl 2018, 22:27

Simge yapılardan tarifi Osmanlı Bankası Binası ve geleceğin vazgeçilmezi olacak elektrikli otobüs.


(+) E-Karat / 35 DD 16157 / 17-017




sayfa 20
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 181920
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege