Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir "Uçan Yol" Buca-Yeşildere-Otogar
« önceki   123 ... 62636465   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 63
GkhanTR
1 yıl önce - Çrş 04 Ekm 2017, 18:27

Son durum bu şekilde.

Alıntı:
Başkan Aziz Kocaoğlu, Homeros Bulvarı'nda ise kamulaştırmaların devam ettiğini belirterek, "Askeri bölge ve mezarlığın altını tünelle geçeceğiz. İhale ve yer teslimini yaptık. Ayrıca Altındağ'da Musevi mezarlığı olarak bildiğimiz bölgeden viyadükle Otogar'a ve Çevre Yolu'na bağlanacak viyadüğün ihale ve yer teslimini de yaptık" dedi.


Kaynak : Ege'de Son Söz


Misafir 93c

1 yıl önce - Çrş 04 Ekm 2017, 20:23

nihayet tünel panolarını tüp geçit başlanacak yere koydular yalnız daha kazma vurması buhızla yeni yılı bulur hadi beni ve bizleri utandırın daha önce başlayın

Misafir 03c

1 yıl önce - Cum 13 Ekm 2017, 19:13

hadi artık başlayın ömrümüz yeterse nasıl olacak görelim fakat hala yazıp çizdikleri bazı adalar imara kapalı izmir kamulaştırmada gidip görüştügün zaman poreje eylül sonu belliolur dediler topu attılar yani hala boş muhabbet



Misafir bdf

1 yıl önce - Sal 17 Ekm 2017, 14:30

yıkıkkemer de tünel kazma işleri hayırlısıyla başladı bundan sonrası artık kolay birde imara kapalı adaların artık pilan porejeleride artık hazır olsun olsun ki herkezde neyapacahını bilsin hadi başkanım ufukmah en az dört veya altıkat imar çıkartın sebebi ensaglam zemin bubölgede saygılarımla

nevrans

1 yıl önce - Sal 17 Ekm 2017, 14:46

Proje tabiki güzel, ancak, illaki bir eksiği olacak. Be planlayıcı ve projeci arkadaşlar. B.Şehir Belediye Başkanı deyip, durmuyormu toplu taşıma, toplu taşıma. Hazır tüneller açılacak iken bir 3.tünel açıp, 2 hatlı( gidiş-geliş) veya açılacak tünelleri biraz geniş açıp, ya da 3 şerit yerine 2 karayolu+1 metro hattı yapıp ta, yapılacak Buca metro hattını ve Aliağa-Torbalı metro hattını Şirinyer' den Garaja ve Işıklar ve Hacılarkırı üzerinden veya direkt Yeşilova üzerinden Bornova 'ya ring yaparak metro hattı ile bağlasan kıyamet mi kopardı. Yeşildere, Tepecik, Halkapınar ve Işıklar yollarının trafiği, sanayi ve lojistik ağırlığı malum. Kimse metro hattı proje meyli, kamulaştırma ve başka bahaneden bahsetmesin. İllaki herşey ayrı ayrı olacak ve tavuk yumurtlamaya sıkışınca akla gelecek.

Misafir 902

10 ay önce - Çrş 29 Ksm 2017, 15:07

Tünel yerine yolu üstten verselerdi Gültepeye bir faydası olurdu semt gelişirdi.. Soylediklerine göre tunel yuzunden Gültepeye verilecek imar bekletiliyor asıl sebebi ise Atamer veya saygı mahallesinden tünele kavsak yapılması. tabi tunele kavsak nasıl yapılır anlayamadım..



Misafir af9

9 ay önce - Çrş 03 Oca 2018, 08:41

Gültepede üst geçit mi? Kardeş sen bu yolun vatandaşa hizmet amacı ile yapıldığını mı sanıyorsun. Belediyelerde amaç ihaleyi alan firmanın cebini dolduracak şekilde en pahalıya mal olacak yöntemi tercih etmektir. Üst geçit yapmıyorlar. Neden? yapımı hem çok kısa sürede bitebiliyor. Hemde ucuza mal oluyor. İhaleyi alan firmaların cebi güzel dolmuyor. Birde gültepe değer kazansa ne olur. Orada garibanlar yaşıyor. Zengin insanlar yaşamıyor ki. Neden gültepeyi gelişsin ki. Başkan ancak 1970 lerin teknolojisi olan tranvay yapar. O da zengin semtlerinde dolanır durur. Zaten tranvayı kaçırdın mı koşarsan bir sonraki durakta yetişebiliyorsun. Kimse bana vatandaşa hizmet demesin. Sen sadece elit geçinen semtlere yatırım yap. Sonrada vatandaşa hizmet diye yuttur.

Şu yeşildere ile altınyolu birbirine bağlayan viyadüklerde sabah akşam oluşan trafiğin sebebini anlamamak için zeka özürlü olmak lazım. 1 numaralı sebebi 4 şeritten 2 şeride düşen aniden daralan yollar. Karabağlarda oluşan trafigin tek sebebi ise haddinden fazla trafik işığı olması. Bu işikların olduğu yerlere, yolları ışığa gerek kalmadan birbirine bağlayan viyadükler , üst geçitler yapılırsa idda ediyorum trafik 1 saniye bile durmaz. Ancak bizim başkanın kafası ancak kaldırım taşlarını değiştirmeye basıyor..


daniskasi
9 ay önce - Sal 09 Oca 2018, 12:37

Öncelikle yolun Gültepe'den geçmesi daha ekonomik olur mu emin değilim. Yol boyunca kamulaştırma, en az 2 viyadük, arazinin eğimi ve yolun genişliğinden kaynaklı yüksek miktarda kazı dolgu işi yapılması lazımdı. Tünelin uzunluğu ve Gültepe'den tünelin iki ucuna ulaşılabileceği göz önüne alınırsa Gültepe'de oturanların yeni yola ulaşma konusunda zorluk çekeceğini sanmıyorum. Tünelin bir ucunun yeni yapılacak yolla İstanbul otobanına direkt bağlanacağı düşünülürse. Tünel Kemalpaşa, Bornova gibi yerlerden ve şehir dışından İzmir'in güneyine gidecekler için alternatif rota olacak. Bu da Ankara caddesi, Çevreyolu gibi yolların trafik yükünü azaltacak.
Yeşillik caddesi üzerine en az 3 tane altgeçit yapılması gerektiğine katılıyorum ama İzmir'in öncelikli sorunu orada oluşan trafik değil. Öncelikle Ankara caddesi, Altınyol, Mürselpaşa caddesi, Atatürk Sahil bulvarı, Çevreyolu, Buca ve Mavişehir içerisinde oluşan trafiğe çare bulunması gerekiyor. Kuzeye zaten 2 tane yol (Altınyol ve Çevreyolu) gidiyor sıfırdan 3. bir yol yapmak maliyeti dolayısıyla daha sonra düşünülebilecek bir çözüm ama bu yapılacak tünelle birlikte Ankara caddesinden gelen trafik azaltılırsa bahsettiğiniz kavşakların yenilenmesinden daha çok fayda sağlayacak bir çözüm bulunabilir ve kilit kavşaklar inşaat dolayısıyla bir süre kapanmak zorunda kalmaz. Eğer devletin köprü projesi de yapılır ve kullanılabilir bir maliyetle işletilirse Altınyol ve Çevreyolu trafiği de dolaylı yoldan azaltılmış olur.
Tabii bende eleştiriyorum belediyeyi mesela Karşıyaka tramvayı İzban'a entegre yapılmamış. Sahile dünyanın en gereksiz altgeçidini yaptılar. Konak tramvayı Cumhuriyet bulvarını daralttığı alana bir çözüm bulamadılar ve sahil yolu her gün kilit oluyor 4 km yol 50dk-40dk sürüyor sabahları. Ama bu sadece İzmir belediyesinin bir sorunu değil maalesef Türkiye'de daha şehir planlamacıları ve mühendislerden oluşan bir gurup kurup bütçemiz bu trafik sorununu çözün diyerek iş yapmıyor. Her gelen kendince bir şeyler yapmaya çalışıyor sonuç bu.


alvardar

9 ay önce - Sal 09 Oca 2018, 14:19

Gültepe'ye giriş ve çıkış verilecek mi?

daniskasi
9 ay önce - Prş 11 Oca 2018, 03:17

Tünelin giriş ve çıkışı belli buralardan yeni yola da ulaşabileceksin önceki sayfalarda giriş çıkış noktalarını tam olarak görebilirsin. Eğer oralara ulaşabilirsen yeni yapılacak yola girebilirsin. Gültepe'nin neresinde olduğuna, nereye gideceğine ve trafik durumuna bağlı olarak yeni yolu kullanman mantıklı da olabilir eski yolları kullanman daha mantıklı da olabilir. Evimin, arsamın değerini arttırır mı diye düşünüyorsan, büyük ihtimal arttırmaz.



sayfa 63
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 62636465   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege