Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 8
Misafir 1117

3 yıl önce - Pts 25 Ağu 2014, 10:46

Alıntı:
414 de gazino asfaltı kullanıyor.ama tabelada aktepe yazıyor


414 numara, Çekirge'ye kadar Şose'yi kullanır. Çekirgeyi boydan boya geçer, sonrasında Asfalt yolunu kullanır.

Ama ÖTA'lara devretme fikrine katılıyorum. Dolmuşlara Yenimahalle'den sabahları Batıkent yönüne, akşamları Keçiören yönüne neredeyse binilmiyor. ÖTA olursa katkısı çok olur.


Misafir 4773

3 yıl önce - Pts 25 Ağu 2014, 10:48

EGO otobüslerinin hatlardan çekilmesi ile ÖTA'lar tam randımanlı ve komforlu olarak hizmet edecek. Sincan halkı da, ÖTA'lardan memnun kalacak. Çünkü zaten EGO yok. Allah razı olsun devlet büyüklerimizden. Hem ÖTA'cıların önünü açtılar, ekonomuye hareket gelecek. Hem de Sincanlı komforlu yolculuk yapacak hak ettiği gibi, insana yaraşır şekilde.

a.ali yüksel
3 yıl önce - Pts 25 Ağu 2014, 11:17

Alıntı:
EGO otobüslerinin hatlardan çekilmesi ile ÖTA'lar tam randımanlı ve komforlu olarak hizmet edecek. Sincan halkı da, ÖTA'lardan memnun kalacak. Çünkü zaten EGO yok. Allah razı olsun devlet büyüklerimizden. Hem ÖTA'cıların önünü açtılar, ekonomuye hareket gelecek. Hem de Sincanlı komforlu yolculuk yapacak hak ettiği gibi, insana yaraşır şekilde.

Şakaysa çok komik, gerçekse hiç komik değil. Özellikle "tam randımanlı ve konforlu" yolculuğun bir arada nasıl sağlanacağını merak ettim.



famat
3 yıl önce - Pts 25 Ağu 2014, 11:54

aktepe ostim batıkent yukarıda fotoda koyduğum gibi 80 kişilik araçlara devredilmeli.dolmuşçular kabul ederlerse 2 dolmuş plakası kapatana 1 tane bu öho plakası verilmeli.hem araçlar cng olucağı için yakıt tasarrufu sağlanır.ama yoğunluk olur.ve araç sayısı azalır.şimdi dolmuş pik saatte 30 sn de bşr geliyor bu öho olursa 2 dolmuşa 1 öho 1 dk sıklıkla gelir ve hiç sıkıntı olmaz .zamanla hat karapürçeke yeşiltepeye çaldırana uzatılabilir

SERDARR1

3 yıl önce - Pts 25 Ağu 2014, 12:00

Alıntı:
aktepe ostim batıkent


yalnıs bilmiyorsam bu hat ankaranın en pahalı hattı arac plakası burada 2 birleşmes çok malıyetlı olur .. buna kimse yanaşmaz zaten


famat
3 yıl önce - Pts 25 Ağu 2014, 12:11

nedenki ama araç 80 100 kişilik olucak yani bir dolmuş 40 kişi taşırken şimdi 2 dolmuşçu tek seferde 100 kişi taşıycak ve araçlar cng olursa hiç sıkıntı olmaz




bu arada bu 5. bölge öta ları çapraz hatlara yönelmeli şöyle bir düşünülebilir.

pursaklar

çevre yolu

karapürçek ayrımı

nata vega

birlik

oyak

yıldız kavaşğı

turan güneş

oran


............................

yapracık/turkuaz toki

eskişehir yolu

odtü

andolu bulvarı

ostim

batıkent

kardelen
................................

yine başka bir hat

çimşit

şincan

elvankent

süvari mah

etimesgut

ankara bulvarı

celal bayar bulvarı

kolej

nenehatun cad

ziyeurrahman cad

oyak

birlik

oran

......................................

uyanış

bademlik

çevre yolu

nata vega

birlik

oyak

yıldız kavşağı

oran

.......................................

bu hatları ego açamaz ama öta açar.mesela sabahları ve akşamaları 10 ar sefer olsa zaten bir araç 40 kişilik 400 yolcu her hatta çıkar.hattın ücreti ise 3 tl olmalı.mesela sabah oran vardıktan sonra arba tabelayı kapatıp bakanlıtan 5. bölge seferine çıkmalı.




bunlarda 2.69 luk hatlar


yaşamkent

konutkent

çayyolu

ümitköy

beysukent

m.kemal

anadolu bulvarı

ostim

demet 12

hastane metro

ivedik cad

aydan cad

yozgat bulvarı

yayla

esertepe

atapark kuşcağız


uyanış

bademlik

bağlum


............................


ümitköy
çayyolu

konutkent

yaşamkent

çevre yolu

ahimesut bulvarı

elvankent

çimşit


...........................
ümitköy

çayyolu

konutkent

yaşamkent

çevre yolu

isatasyon caddesi

atatürk caddesi

plevne

sincan merkez

........................................

ümitköy

çayyolu

yaşamkent

çevre yolu

eryaman 5

güzelkent

gop

fatih

ulubatlı hasan

törekent




bu 2.69 luk yazdığım hatlar özellikle keçiören çayyolu hattı sonuna kadar dolar.diğer çayoylu sincan hatlarıda baya işler.yorumlarınızı bekliyorum



onurnazliaka
3 yıl önce - Çrş 27 Ağu 2014, 18:21

3 TL'lik bir hat olmaz. Ankara'da İstanbul'da olduğu gibi çift bilet, belli kademe hat aşan anlayışı yok. Ümitköy'den Çankaya'ya ÖTA çalışırken onlar dahi tek ücret alırdı. ÖTA'larıysa böyle çapraz hatlardan ziyade eski yeşillerin, çift katlıların hatlarına, ilerleyen dönemde dağıtmak isabetli olabilir.

barbaros kasap
3 yıl önce - Cmt 30 Ağu 2014, 00:27

Yanlış başlığa koymuşum . Silinsin lütfen.

mursel kasap
2 hafta önce - Çrş 29 Ksm 2017, 08:17

Melih gitti ama 5.Bölgedeki öta'lara ankara kart takıldı.inşallah 2019'da sözleşmeleri dolunca kaldırılır.Umarim mustafa tuna bunlardan oy almak için sözleşme uzatma işine girmez.Melih yıllarca taksici,dolmuşçu,öta'ci esnaflarindan oy almak için asti servislerinimi kaldırdı dersin.Ego otobüs sefer saatlerini mi azalttı dersin daha neler var neler.

Misafir 3c1

2 hafta önce - Çrş 29 Ksm 2017, 10:18

Gerçekten bu araçları kaldırsalar çok iyi olacak mustafa tuna umarım oy için bunları tutmaya devam etmez. Bi ara boyle bir söylenti çıktı 12 metrelik araçlarla devam edeceklermiş umarım olmaz.



sayfa 8
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet