Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 17
Sadri Canbazoğlu
7 ay önce - Sal 28 Ksm 2017, 20:19

Özel olsun. Resmi olmasın. Özellerde belediye yazsın ama resmiler gitmesin. Belediye denetçi olsun.

aliözer06
7 ay önce - Sal 28 Ksm 2017, 23:29

oylarını alıyorlarsa verecekler tabii. büyükşehir yasasının açmazı bu.

Alparslan 2071
5 ay önce - Cum 26 Oca 2018, 17:48

Başka iki başlıkta yazılmış ama en doğru başlık burası olduğuna göre, buraya da yazmakta fayda var.

31.01.2018 itibari ile "528-Polatlı İlçesi - Ümitköy Metro" hattı seferlere başlıyor.

https://www.ego.gov.tr/tr/duyuru/5746/528-polatli ...layacaktir

Böylelikle 2014 sonrasında EGO nun kendi aracını yolladığı ikinci ilçe merkezi Polatlı oldu.

Bu durum Baysal harici firmaların Büyükşehir ÖTA 'ya geçmesi sürecini hızlandırabilir.

https://www.ego.gov.tr/tr/sayfa/2098/tasima-ucretleri/

Özeller için taşıma ücreti 10 TL olarak görülüyor. 1 veya 2 TL düşük alabilir. Zira Kızılcahamam'a EGO 7 TL, özel 9 TL olarak belirlenmiş.

Ümitköy Metro'da 524 diye 528, 528 diye 524 e binen olmasında. Hatırlıyorum, 90'larda Opera'da 275 Karşıyaka (Yenimahalle) ve 375 Karşıyaka (Mamak) çok karışırdı.



***************************

Tahminim sıra Haymana-Gölbaşı hattında.

Ardından "5xx Beypazarı-Törekent Metro-Sincan Merkez" hattı açılabilir.

Çamlıdere, Güdül ve Evren ilçelerinde, EGO göndermeye değecek kadar yolcu çıkmaz. Özelleri ÖTA olsun yeter. Nallıhan zaten ÖTA'ya geçti.

Şereflikoçhisar 'ın durumu ise mulak. EGO talepleri yoktur belki de. Zaten o kadar yol şehiriçi tarz otobüsle çekilmez.



Alparslan 2071
5 ay önce - Sal 30 Oca 2018, 22:33

http://map.ego.gov.tr:8080/ego/index.aspx

528 Polatlı-Ümitköy hattının güzergah haritası yayınlanmış.

Temelli Muhsin Yazıcıoğlu Parkı ile Polatlı Devlet Hastanesi arasında durak görülmüyor. Halbuki arada üç tane kırsal mahalle var (Poyraz, Yenidoğan, Karapınar). Belki durak vardır da web bilgi sistemine dahil değildir.


Tunç D.
5 ay önce - Sal 30 Oca 2018, 23:52

Alıntı:
Tahminim sıra Haymana-Gölbaşı hattında.

Ardından "5xx Beypazarı-Törekent Metro-Sincan Merkez" hattı açılabilir.

Çamlıdere, Güdül ve Evren ilçelerinde, EGO göndermeye değecek kadar yolcu çıkmaz. Özelleri ÖTA olsun yeter. Nallıhan zaten ÖTA'ya geçti.

Şereflikoçhisar 'ın durumu ise mulak. EGO talepleri yoktur belki de. Zaten o kadar yol şehiriçi tarz otobüsle çekilmez.


Bence EGO en kısa zamanda Otokar Kent U tarzında,servis otobüslerine benzer tipte otobüsler almalı ve yoğun bir kaç dış ilçe hattı dışında (Akyurt,Çubuk ve Kazan) ilçe hatlarını bu tip araçlarla işletmeli,bu şekilde ister Şereflikoçhisar’a,ister Nallıhan’a kadar gayet tercih edilebilir bir şekilde yolculuk imkanı sunulacaktır.

Bahsettiğiniz ilçelerden bir tek Güdül’ün durumu muallak. Zira Ayaş’a aktarma olursa yol gereksiz uzar,direk araç koyulursa da yeterli yolcu çıkmaz.
Çamlıdere Kızılcahamam’a,Evren’de Şereflikoçhisar’a aktarma olabilir. Bu tür aktarma hatları için 2006 MAN’lar kullanılabilir,ilçelerde bir benzin istasyonuyla anlaşılıp orası garaj gibi kullanılır,araçlar bakıma geleceği zaman da ilçeden merkeze giden hatta girebilir.


Mehmet0660
5 ay önce - Çrş 31 Oca 2018, 00:32

Sorun şurda güdül evren nin nüfusu kaç haymananın kaç nüfusu var balanın kaç nüfusu var çamlıderenin buraların kapatılması lazım külli masraf



Alparslan 2071
5 ay önce - Çrş 31 Oca 2018, 22:06

Alıntı:
Bahsettiğiniz ilçelerden bir tek Güdül’ün durumu muallak. Zira Ayaş’a aktarma olursa yol gereksiz uzar


Mevcut Güdül ÖHO'ları günde 1 sefer hariç Otoban-Çeltikçi güzergahını izlemekte. Bir sefer de karşılıklı Ayaş üzerinden gider. Güdül ÖHO'ları o tek Ayaş üzeri seferi EGO'ya devrederse, o zaman Ayaş aktarmalı EGO seferi açılabilir.


Alparslan 2071
5 ay önce - Pts 05 Şub 2018, 22:50

https://www.sabah.com.tr/ankara-baskent/2018/02/0 ...su-mujdesi

http://www.haymanagazetesi.org/index.php?sayfa=ha ...ni2Ta5l-Uk

Polatlı'dan sonra, sıra Haymana'da gibi görülüyor. Muhtemelen 1xx Gölbaşı-Haymana şeklinde olur. Çünkü Bala da Gölbaşı'ya kadar gidiyor.

Daha sonrasında kalan 6 ilçeye EGO gideceğine ihtimal vermiyorum. Belki Beypazarı-Sincan açılır. O da şüpheli.

Nallıhan firmaları zaten ÖTA'ya dönüştüğünden, onlar EGO'ya bağlılar (EGO Cepte'de bilgileri var).


Alparslan 2071
5 ay önce - Pts 12 Şub 2018, 23:12

Alıntı:
Polatlı'dan sonra, sıra Haymana'da gibi görülüyor. Muhtemelen 1xx Gölbaşı-Haymana şeklinde olur. Çünkü Bala da Gölbaşı'ya kadar gidiyor.


https://www.ego.gov.tr/tr/duyuru/5754/14-02-2018- ...layacaktir

Haymana hattı açıldı. Ben Gölbaşı'ya kadar olur zannediyordum. AŞTİ oldu. Bala da AŞTİ talebinde bulunacaktır.

Alıntı:
Daha sonrasında kalan 6 ilçeye EGO gideceğine ihtimal vermiyorum. Belki Beypazarı-Sincan açılır. O da şüpheli


Böylece 2014 sonrası 9 ilçe merkezinden 3'üne EGO gitmiş oldu. Tahmince diğer ilçelere EGO gitmez. Dediğim gibi düşük ihtimal 5xx Beypazarı-Sincan Merkez hattı açılır.


onurnazliaka
5 ay önce - Çrş 14 Şub 2018, 22:32

EGO, simgesel de olsa Haymana hattına girerek ben de varım dedi. Tıpkı Kalecik ve Kızılcahamam hatları gibi simgesel ve doğru olan da bu. Yalnız AŞTİ'ye işletim yapılması ilginç olmuş. Gölbaşı'ndan işletim yapılması daha mantıklı olabilirdi. Karagedik gibi daha yakın noktalar bile Gölbaşı'na geliyorken Haymana'nın Aşti'ye gelmesi uygun değil. Eminim ki Gölbaşı'nda oturan nice Haymanalı da vardır, otobüs merkeze girseydi onlar için daha yararlı olurdu. Öte yandan Haymana araçları Aşti'yi kullanıyor, Bala araçları ise Ulus'a dek gidiypr. Bu mantıkla Haymana belediye otobüsü Aşti'ye gidiyorsa Bala otobüsü de Ulus'a gitmeli gibi bir sonuç ortaya çıkıyor ama mantık her zaman tutmuyor.

Bir de şu aşağıdaki harita nedir yahu? Google Maps'ten mesafe bile hesaplatmışlar. Güzergâh bilgisini çizen çocuk kör oldu. Koskoca EGO'da bunu çizecek adam mı kalmadı! Koca bir "paint terk" diyorum.


(+)




sayfa 17
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 161718   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet