Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Eskişehir'in Trafik Sorunu
« önceki   123 ... 131415

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 15

Büyükşehir belediyesi neden yol ve kavşak yapımını ikinci plana almıştır;
Eskişehir'in daha önemli sorunları olduğu için 13.5%  13.5%  [19]
Eskişehir'in yerleşimi nedeniyle zor bir yatırım olduğu için 40.4%  40.4%  [57]
Eskişehir için böyle bir sorun yok 46.1%  46.1%  [65]
Toplam Oy : 141

Ali clarkkent
1 ay önce - Çrş 01 Ksm 2017, 11:14

Alıntı:
eskişehirde abartıldığı kadar trafik sorunu yok


Eskişehir geçiş güzergahı üzerinde olduğu için bayram dönüşlerinde biraz trafik yaşanıyor. Aslında şimdilik bir sorun yok. Ama gelecekte yol transit geçişleri taşımayabilir. Tıpkı Bilecik'te olduğu gibi Eskişehir dışına da bir çevre yolu şart. Fakat Eskişehir çok geniş bir araziye yayılmış. Yapılacak çevreyolu da çok uzun ve dolambaçlı olacaktır.


Misafir 9cf

1 ay önce - Prş 02 Ksm 2017, 22:12

Şehir merkezine otopark yapıldığı da mıknatıs gibi daha çok aracı şehir merkezine çekermiş.
Buda trafik sorununu arttırırmış.
2. Olarak kredi faizleri düşük olduğu için herkes otomobil alıyormuş. ( Ekonominin iyi olmasını istemiyorlar demek ) sadece elit tabaka otomobile bilmeli demekki.
İnsanlar bu düşünceye destek verdikçe
Ne trafik ne park sorunu nede toplu ulaşım çözülür.


AhmetDönmez26
3 hafta önce - Cum 24 Ksm 2017, 01:46
Eskişehir'in Trafik Sorunu


Trafik sorunun çözümü belli Atatürk ve Yunusemre caddelerini genişletmek 40 yıldır yüksek yapıla bulunduğu ve istimlakı çok aşırı değerlere ulaşacağı için pek mümkün gözükmüyor. İki Eylül Caddesi de trafiğe kapalı. Bunun için Atatürk ve Yunusemre caddeleri tek yön olmak zorunda (Biri kuzeye gidiş ise diğeri güneye gidiş olarak) gidiş yönünde tek sıra kısa süreli park izni de verilirse sorun şimdilik çözülür. Ama uzun vadede daha radikal çözümlere gitmek gerekeceği de açıktır.



26METİN
3 hafta önce - Cum 24 Ksm 2017, 09:30

yunusemre caddesi için 10-15 yıl önce çözüm üretilebilirdi.
imar planı değiştirilir . bu günlere uygulanırdı.
zaten pat diye plan değiştirilip uygulanmaz.
1-2 yıllık yeni binalar var onlar ne olacak
10 yıl önce plan değişseydi şimdi yeni yapılanlar içeriye çekerek yapacakları için fazla sorun olmazdı. ama artık zor
son 10-12 yılda yunusemre caddesinde çok fazla bina yenilendi. 2-3-4 katlı binalar 7 - 8 katlı oldu.

Atatürk caddesinde yeni bina oranı nasıl tam bilemiyeceğim.


AhmetDönmez26
2 hafta önce - Cmt 25 Ksm 2017, 02:22
Eskişehir'in Trafik Sorunu


Yunusemre Caddesindeki binaların çoğunun 10 yıl içinde değiştiği görüşünüze katılmıyorum. Karaelmas İnşaat, Kurt İnşaat, v.s. firma isimlerini bu gün hatırlayan var mı? Ben o caddede eski ordupazarının olduğu binanın, Özden Apartmanının inşaatlarında çalıştım. Yıl 1978-1979 du. Ayrıca Kurtuluşta Vatan Caddesinde oturdum Yunusemre, Ziyapaşa caddelerinin konut stoğu en az 25 yıla dayanır. Ayrıca bu binalar o zamandan ruhsatlı olarak yapılmış binalar. Bunların hepsi çok katlı. Bunların geri çektirilmesi demek arka sokaklarında bulunan parsellerin de yeniden düzenlenmesi demektir. Caddeye cepheli binalarda dairesi olan yasal hak sahiplerine bedel ödemeden bunu yapmanız mümkün değil. Müteahhitler için bunun vatandaşa yansıtılmadan cazip hale getirilmesi için buralara 15 kat mı ruhsat verilecek? Yenisini yapan 5 metre geri çeksin demek o kadar kolay değil. Ama sizi de anlıyorum. Israrla olayı son 18 yıl içine çekmeye çalışıyorsunuz. o binaların çoğunda yaşayan insanlar 65 yaş ve üzerinde çünkü alım güçleri 25 sene önce oraya yetiyordu. Onlarda binalarla birlikte yaşlandılar. Sizden tek ricam Yunusemre Caddesinde oturan insanlara kaç yıllık binalarda yaşadıklarını sormanız. Bina yaşı konusunda Atatürk Caddesinde daha yaşlı yapılar olacağını söyleyebilirim.



Misafir 08c

2 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 14:00

yunusemre caddesinde tahmini olarak 100 civarı bina var
bu 100 binanın ( daire demiyorum bina ) belki 30 kadarı son son 10-12 yılda yenilendi binaların yaşına bakıldığınada 10-25 arasında olan çok azdır . ve sürekli olarak binalar yenilenmektedir.
eğerki 10-12 yıl önce imar planı değişip yol genişletmesi yapılsaydı bu değişen binalar içeri çekilerek yapılacağı için zaten kendiliğinden dönüşecekti .
bir tek taraflı istimlak olursa 50 bina ancak var .


Misafir 646

2 hafta önce - Pts 27 Ksm 2017, 14:22

Eskişehirin trafiğinde mantık hatası var. Geniş yollarda var nispeten ama çift şeritli park yapılıyor, gereksiz yere refüj yapılıyor yoldan geniş refüj mü olur? Çim benim umurumda mı yolun ortasında biraz daha küçük yap yol geniş olsun. Şair Fuzuli Caddesinde çok rahat çift şerit araba ilerler ama hadi en kenar paralı park onun yanında kafası basmayan insanlar otobüs, minibüs, araba park ederek yada duraklayarak mecburen yolu tek şeride düşürüyor. Kardeşim arabasız gel, malını akşam indir yolu neden kapatıyorsun? Komple yola park edinde rahatlayın bari. Atatürk Bulvarında 75 saniye kırmızı yakan bir mantık olabilir mi? Beklerken lambaları kırasım geliyor 50 saniyesi garanti fazladan. Tramvay geçen yerler zaten 5 dk beklemek zorunda orada. Osmangazi Üniversitesi nin girişi zaten tam bir aptallık. Herkese kırmızı yanıyor herkes bekliyor. 5 dk en az bekletiyor arkadaş.Çoğu yerde gereksiz trafik ışığı var. Sökülmesi gerek.



sayfa 15
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 131415
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET