Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1782
Saffet 1001

7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 20:45

Bunlara bilmukabele Tupten gececek Ekspiresler icin Sogutcesme Kazlicesme arasi 2 Adet Nebengleis Gorevinde Dorduncu Hat Bulunmakta [/img]

Mustafa Yavuz Ay
7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:01

Alıntı:
Karşılıklı geçiş imkanı sağlayacak 4 hat olan yerler ne kadar sıklıkla var? Önemli olan bu.


Murat bey ortalama olarak her 4,5 km'de bir barinma hatti var.
Avrupa yakasinda 2
Anadolu yakasinda 10
Toplam 12 adet

Daha önce paylastigim bilgiyi tekraren paylasayim




(+)


Tacettin Şenel

7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:06

InsaAllah Izban gibi Dandik bir Sistem olmaz tüpten Şehirlerarası Trenler geçmelidir Halkımız hepsine rahatlıkla binebilmeli Hızlıtrenin geçmesine luzum yok Hayparpasaya gitsin pusulayi sasirmaya luzum yok herkesin binebilecegi Ekspires Isletme Sarttir....



Sinan Bilgin
7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:13

sehirler arasi trenler tupten gecsin , yht gecmesin mi ?

tam anlayamadim son mesaji


Mustafa Yavuz Ay
7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:15

Nizamettin bey asagidaki resminiz icin tebrik ederim.
Simdiye kadar beton kablo kanallarini en net siz cekmissiniz.

Sinyalizasyon icin cok faydali olacak bu kanal, hem isleri hizlandiracak, hem de daha emniyetli olacak hersey



(+)


Mustafa Yavuz Ay
7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:29

Alıntı:
Bu söylediğiniz güzergahta (metrobüs olduğunu düşün) 1 buçuk saatte Pendik'e varın sitenin enaktarlarını vereyim size.


Uguray bey cok iddiali ve riskli bir cümle kurmussunuz
Metrobüs lastik tekerlekli oldugu icin metrodan cok daha kisa zamanda hizlanir. Ayni sekilde duraklara yaklasildiginda da daha kisa zaman icinde durur.

Metrobüsün mevcut güzergahi Beylikdüzünden Sögütlücesmeye kadar 52 km yapiyor, zaman zaman bastan sona kadar gittigim oluyor, 1,5 saatten daha az sürüyor, 1 saat 20 dk civari. üstelik yokuslar da var o güzergahta.

Marmaray güzergahi ise Halkalidan Pendike kadar 56 km civarinda, yani arada sadece 4 km var, egim ise yok denecek kadar az.

Bence böyle iddiali konusup da riske girmeyin



Mustafa Yavuz Ay
7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:40

Alıntı:
Bu proje tasarlanırken akıl almaz bir şekilde T3 tamamen ayrı, T1 ve T2 birbiriyle ilişkili tasarlanmış. Çok nadir bu hatlar birbirine bağlanıyor. Dolayısı ile marmaray trenlerinin t3 hattını kullanması imkansız görünüyor.


Tasarimda bir hata yok. Marmaray'in kendine ait 2 hatti var zaten, normal sartlarda 3. hatti kullanmasi icin bir sebep yok. Anormal durumlar icin de mevcut gecisler yeterli.

Sehirlerarasi ve bölgesel trenlerin de gündüz vakti marmaray hattini kullanmalari marmarayin yogunlugu sebebiyle pek de mümkün degil zaten. Marmaray su anda bile 333 sefer yapiyor günlük, diger trenlerin kendi hatti oldugu icin ne diye bu hatta sıkıstırılacak ki ?


Nizamettin KARA

7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:48
Mustafa Yavuz Ay


Teşekkür ederim benim niyetim dörde çıkmış hattı çekmekti ama kanallar daha görünür çıkmış

Tacettin Şenel

7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:48

Sinan Bilgin belliki bu işten pek anlamıyor Sinan bey efendi Ekspires isletmeye karşı Sehirlerarasi Tren Anahat Trenleri ve Adapazar Ekspireslerini kapsamaktadir bunlar Halkalidan kalkacaklar Hizlitren Haytarpasaya gidecek pusulayi sasirmaya luzum yok Halk bunlara binemiyor Banyolu tren biletleriyle Sehirlerarasi Trenlere binilecek Ekspires Isletme Sarttir......

Mustafa Yavuz Ay
7 ay önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:48

Alıntı:
Bu derece büyük öneme sahip bir hat için 118 milyon TL hiç bir şey değil. Demek aslında istense belki kamulaştırma ile dört hat yapılabilirdi, yada en azından büyük çoğunluğu. Başkentray gibi ortadan Marmaray işlerdi dışlardanda bir geliş bir gidiş YHT/anahat/bölgesel ekspresler.


Nezih bey bos arazinin istimlak maliyeti ile bina dolu arsalarin istimlak maliyeti arasinda daglar kadar fark var. Sadece bir hattin istimlaki icin belki de projenin toplami kadar para giderdi.
Ve bu paranin gözden cikarilmasiyla da kurtulamazdik, bir de bir sürü yürütmeyi durdurma davalari, hukuki ihtilaflar vs.

Halbuki buraya yeni bir hat icin verilecek istimlak parasinin cok daha aziyla YSS köprüsünden gececek hat tamamiyle bitirilir, böylece sehrin icinden gecen, düsük kurplu, 100 km'den daha hizli gidilemeyen, pahaliya mal olmus bir hat yerine YHT standartlarina göre insa edilmis, saatte 300 km süratle gidilebilen, sehir disinda, pek cok yerinde genisleme, durak, depolama sahasi gibi ilaveler icin fazlasiyla bos arazi olan yepyeni bir hattimiz olur.



sayfa 1782
ANA SAYFA -> ULAŞIM