Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1782
Saffet 1001

1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 20:36

Alıntı:

Karşılıklı geçiş imkanı sağlayacak 4 hat olan yerler ne kadar sıklıkla var? Önemli olan bu. 


Notlarimda Avrupa Yakasi 4 Anadolu Yakasi 8 Adet


Sinan Bilgin
1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 20:39

Baska hatlar icin belediyeyi , ulastirma bakanligini sonuna kadar elestiririm ama bu hatta iyi is cikariyorlar, gercekten eski pusku , dar ve agir aksak bir hatti gorulen o ki olabilecek en iyi senaryo olan 3 hatta cikarip ,4 hatli cepler insa edip ciddi sekilde sehir ici ulasima katki veren bir yapiya kavusturuyorlar

Ek olarak sehirler arasi tren tasimaciligi yeniden istanbulun iclerine ulasacak . avrupadan gelen trenler olacak

Yani gecikme veya gec baslama , deniz altindaki bolumun 2 hat kalmasi gibi sorunlar var ama konu halkali-sirkeci ve gebze-haydarpasa arasindaki banliyo yenilemesi ise , onu iyi yapiyorlar


Saffet 1001

1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 20:45

Bunlara bilmukabele Tupten gececek Ekspiresler icin Sogutcesme Kazlicesme arasi 2 Adet Nebengleis Gorevinde Dorduncu Hat Bulunmakta [/img]



Mustafa Yavuz Ay
1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:01

Alıntı:
Karşılıklı geçiş imkanı sağlayacak 4 hat olan yerler ne kadar sıklıkla var? Önemli olan bu.


Murat bey ortalama olarak her 4,5 km'de bir barinma hatti var.
Avrupa yakasinda 2
Anadolu yakasinda 10
Toplam 12 adet

Daha önce paylastigim bilgiyi tekraren paylasayim




(+)


Tacettin Şenel
1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:06

InsaAllah Izban gibi Dandik bir Sistem olmaz tüpten Şehirlerarası Trenler geçmelidir Halkımız hepsine rahatlıkla binebilmeli Hızlıtrenin geçmesine luzum yok Hayparpasaya gitsin pusulayi sasirmaya luzum yok herkesin binebilecegi Ekspires Isletme Sarttir....

Sinan Bilgin
1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:13

sehirler arasi trenler tupten gecsin , yht gecmesin mi ?

tam anlayamadim son mesaji



Mustafa Yavuz Ay
1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:15

Nizamettin bey asagidaki resminiz icin tebrik ederim.
Simdiye kadar beton kablo kanallarini en net siz cekmissiniz.

Sinyalizasyon icin cok faydali olacak bu kanal, hem isleri hizlandiracak, hem de daha emniyetli olacak hersey



(+)


Mustafa Yavuz Ay
1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:29

Alıntı:
Bu söylediğiniz güzergahta (metrobüs olduğunu düşün) 1 buçuk saatte Pendik'e varın sitenin enaktarlarını vereyim size.


Uguray bey cok iddiali ve riskli bir cümle kurmussunuz
Metrobüs lastik tekerlekli oldugu icin metrodan cok daha kisa zamanda hizlanir. Ayni sekilde duraklara yaklasildiginda da daha kisa zaman icinde durur.

Metrobüsün mevcut güzergahi Beylikdüzünden Sögütlücesmeye kadar 52 km yapiyor, zaman zaman bastan sona kadar gittigim oluyor, 1,5 saatten daha az sürüyor, 1 saat 20 dk civari. üstelik yokuslar da var o güzergahta.

Marmaray güzergahi ise Halkalidan Pendike kadar 56 km civarinda, yani arada sadece 4 km var, egim ise yok denecek kadar az.

Bence böyle iddiali konusup da riske girmeyin


Mustafa Yavuz Ay
1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:40

Alıntı:
Bu proje tasarlanırken akıl almaz bir şekilde T3 tamamen ayrı, T1 ve T2 birbiriyle ilişkili tasarlanmış. Çok nadir bu hatlar birbirine bağlanıyor. Dolayısı ile marmaray trenlerinin t3 hattını kullanması imkansız görünüyor.


Tasarimda bir hata yok. Marmaray'in kendine ait 2 hatti var zaten, normal sartlarda 3. hatti kullanmasi icin bir sebep yok. Anormal durumlar icin de mevcut gecisler yeterli.

Sehirlerarasi ve bölgesel trenlerin de gündüz vakti marmaray hattini kullanmalari marmarayin yogunlugu sebebiyle pek de mümkün degil zaten. Marmaray su anda bile 333 sefer yapiyor günlük, diger trenlerin kendi hatti oldugu icin ne diye bu hatta sıkıstırılacak ki ?


Nizamettin KARA

1 hafta önce - Sal 14 Ksm 2017, 21:48
Mustafa Yavuz Ay


Teşekkür ederim benim niyetim dörde çıkmış hattı çekmekti ama kanallar daha görünür çıkmış



sayfa 1782
ANA SAYFA -> ULAŞIM