Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Karaman'a havaalanı projesi
« önceki   123 ... 101112

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 12
Misafir 8ac

3 ay önce - Sal 31 Ekm 2017, 14:07

Havalimanı yapılmasından sa ben Karaman'ın yht konusunda bir aktarma merkezi olması taraftarı olurdum.
Konta Karaman yht ve devamında Antalya'ya inecek yht nin. Bir ara istasyonu olmalıydı.
Havalimanlarımız sadece Ankara ve İstanbul'a sefer yaptıkça, ki İç Anadolu'dan Ankara yakın diye sadece İstanbul seferleri oldukça her yere pist koymanın anlamı Yok. Orta
Konya,Trabzon,Elazığ,Adana,Van,Diyarbakır gibi büyük ve potansiyel havalimanları arasında uçuşlar olmalı


turkoman
2 ay önce - Pzr 10 Arl 2017, 15:20

Alıntı:
karamana havaalanı yapılmaz havalanı koperatif yapmaya benzemez. her söylenen yapılsaydı. şimdi havalimanı olmayan il kalmazdı. açılanlar kapanmasında.
türkiyede 20 havalanı dışında adam akıllı çalışan yok sivil trafikte. ticaride çalışanlar var. askeride çalışanlar var.
aydın havalanı var ama okuldan öteye geçmiyor.
uşakta var aynen
bazı şehirlerde hiç çalışmıyor.
bazı şehirlerin günde 1 uçuşu var sadece. havalanı geleceğin yatırımı olur. uzak mesafelerde iş görür.2050 de karamana havalanı yapılır.


Bayburt'a Rize'ye, Iğdır'a bile havalimanı yapılıyor. Sanayi şehri ve Avrupa'da bayağı gurbetçisi olan bu şehre havalimanı için çok geç kalındı.


Emre yeşil
2 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 22:18

Cumhurbaşkanı karamanda 2020 de açılacağını söyledi. İhale hazırlıkları sürüyormuş.



Misafir 82c

2 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 22:58

Bence çöpe atılan para olur, Konya havalimanını bile kullanan yok çok az uçak inip kalkıyor.

mafakyanc

2 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 23:22

Alıntı:
Aslında havalimanı yatırımı o kadar da lüks değil. ... Küçük şehirlere, küçük çaplı pistlerin ve küçük terminallerin yapılmasını faydalı buluyorum.


Görüşünüzde tamamen haklısınız ama burada da başka bir faktör çıkıyor: halkımız o küçük meydanlara inebilecek "küçük, turboporo/pervaneli=pırpır, 40-50-60 koltuklu uçaklara" da para verip binmek istemiyor"! İlla da "jet yolcu uçağı olacak", koltuk sayısı da 100'den aşağı olmayacak. İşte bu yüzden Türkiye'de gerçek anlamda bölgesel havacılık başlatılamıyor, gelişme sağlanamıyor!... Örneğin Diyarbakır'dan Trabzon'a, Trabzon'dan Gaziantep'e sefer yapılamıyor... (Örnekler çoğaltılabilir!)


kaan0703
2 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 23:26

Ama insaat isinde cok para var.



sayfa 12
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 101112
ANA SAYFA -> ULAŞIM