Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Karaman'a havaalanı projesi
« önceki   123 ... 111213   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 12
Misafir 8ac

9 ay önce - Sal 31 Ekm 2017, 14:07

Havalimanı yapılmasından sa ben Karaman'ın yht konusunda bir aktarma merkezi olması taraftarı olurdum.
Konta Karaman yht ve devamında Antalya'ya inecek yht nin. Bir ara istasyonu olmalıydı.
Havalimanlarımız sadece Ankara ve İstanbul'a sefer yaptıkça, ki İç Anadolu'dan Ankara yakın diye sadece İstanbul seferleri oldukça her yere pist koymanın anlamı Yok. Orta
Konya,Trabzon,Elazığ,Adana,Van,Diyarbakır gibi büyük ve potansiyel havalimanları arasında uçuşlar olmalı


turkoman
8 ay önce - Pzr 10 Arl 2017, 15:20

Alıntı:
karamana havaalanı yapılmaz havalanı koperatif yapmaya benzemez. her söylenen yapılsaydı. şimdi havalimanı olmayan il kalmazdı. açılanlar kapanmasında.
türkiyede 20 havalanı dışında adam akıllı çalışan yok sivil trafikte. ticaride çalışanlar var. askeride çalışanlar var.
aydın havalanı var ama okuldan öteye geçmiyor.
uşakta var aynen
bazı şehirlerde hiç çalışmıyor.
bazı şehirlerin günde 1 uçuşu var sadece. havalanı geleceğin yatırımı olur. uzak mesafelerde iş görür.2050 de karamana havalanı yapılır.


Bayburt'a Rize'ye, Iğdır'a bile havalimanı yapılıyor. Sanayi şehri ve Avrupa'da bayağı gurbetçisi olan bu şehre havalimanı için çok geç kalındı.


Emre yeşil
8 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 22:18

Cumhurbaşkanı karamanda 2020 de açılacağını söyledi. İhale hazırlıkları sürüyormuş.



Misafir 82c

8 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 22:58

Bence çöpe atılan para olur, Konya havalimanını bile kullanan yok çok az uçak inip kalkıyor.

mafakyanc

8 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 23:22

Alıntı:
Aslında havalimanı yatırımı o kadar da lüks değil. ... Küçük şehirlere, küçük çaplı pistlerin ve küçük terminallerin yapılmasını faydalı buluyorum.


Görüşünüzde tamamen haklısınız ama burada da başka bir faktör çıkıyor: halkımız o küçük meydanlara inebilecek "küçük, turboporo/pervaneli=pırpır, 40-50-60 koltuklu uçaklara" da para verip binmek istemiyor"! İlla da "jet yolcu uçağı olacak", koltuk sayısı da 100'den aşağı olmayacak. İşte bu yüzden Türkiye'de gerçek anlamda bölgesel havacılık başlatılamıyor, gelişme sağlanamıyor!... Örneğin Diyarbakır'dan Trabzon'a, Trabzon'dan Gaziantep'e sefer yapılamıyor... (Örnekler çoğaltılabilir!)


kaan0703
8 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 23:26

Ama insaat isinde cok para var.



kalecan
5 ay önce - Pts 26 Şub 2018, 23:33

Uşak, Afyon Kütahya illerinin tam ortasına yapılan Zafer hava alanı şu an aktif olarak kullanılamıyor.

Bir haç kafilesi olursa uçak inip kalkıyor.

Bu üç ilin nüfusu 2 milyona yakın. Karamansa 200 bin. Yorum sizin.

Eski sayfalarda bir arkadaş Karaman’ın gelir düzeyi Konya’dan yüksek demiş.

Normal; bir Akşehir’li hemşerim sırf yatırımda öncelikli il diye Karaman’a yatırım yaptı.
Teşviklerden hibelerden ve vergi avantajlarından yararlanmak için.

Öyle ki Karaman’ı devletimiz Derbent’ten Derebucak’ta daha fakir görmüş ve yatırımda öncelikli il ilan etmiş.

Akşehir ve Ereğli gibi gerçek tarihi şehirler ise Konya’nın ilçesi olma talihsizliğini yaşamış ve geri kalmışlar.

1960 yılında Karaman Akşehir’in bir Mahallesi kadardı. Hatta Afyon Akşehir’den küçüktü.

Akşehir il olamayınca yatırımları alamadı. Konya ilinin kişi başı milli geliri yüksek olunca ilçeleri merkez yüzünden mağdur oldular.


osman yörükoğlu
5 ay önce - Pts 26 Şub 2018, 23:37

Alıntı:
Uşak, Afyon Kütahya illerinin tam ortasına yapılan Zafer hava alanı şu an aktif olarak kullanılamıyor.


Havaalanı tam ortada değil Uşak'a uzak biraz.Havaalanı Kütahya'ya 45 Afyon'a 50 km.Uşak'a 100 km.Afyon'la Kütahya gayet güzel kullanıyor havaalanını ikisine de yakın.


xmaksoy

5 ay önce - Pts 26 Şub 2018, 23:47

Belki konuyu dağıtmış olacağım, özür dilerim, fakat yüzölçümü Türkiye boyutlarında bir ülkede bu kadar havaalanı olması bence pek fizibıl değil. Bu daha çok ABD, Kanada, Brezilya, Rusya, Kazakistan gibi yüzölçümü büyük ülkelerde iş görür. Türkiye'de ise maksimum 20-25 tane; hepsi, en azından çoğu uluslararası uçuşlara açık olacak şekilde, havalimanları yapılıp, bu havalimanları demiryolları ile entegre edilmelidir. Tabi, demiryollarının da rehabilitesi ve pek çok yere YHT gitmesi de gerekli. Elbette bu benim görüşümdür, her beyin farklı düşünmekte serbest

atinali53
4 hafta önce - Çrş 18 Tem 2018, 16:59

Konya gibi koskoca şehre bile günde 5 uçak inerken Konya-Karaman YHT projesi varken,çok gereksiz bir yatırım olmuş. Bunun yerine Aksaray-Niğde-Ereğli üçgeninin ortasında havalimanı yapılsa daha faydalı olurdu.



sayfa 12
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 111213   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM