Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 7
Doğukan.
15 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 18:22

O yokuşun hali ne öyle metrobüsler nasıl çıkacak çok eğimli olmuş metrobüsler dağa mı tırmanacaklar

Erdemli Salih

15 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 19:23

beni,m bi,ldiğim kadarı ile metrobüsler ve onlar gibi çok uzun araçlarda çift kabin var gittiği gibi geri dönebilecek onlar galiba aynı trenlerin,tramvayın metronun makas olayı gibi olacak bu şu an kullanılan metrobüsler tek kabin olabilir ama bildiğim kadarı ile gelecek olan asıl bzim olan metrobüsler çift kabinli bu yüzden pek sorun olmayacak zaten böyle olmasa idi amacı olan trafiği rahatlatmanın dışına çıkar trafiğin dahada tıkanmasına sebep olurdu

Ali Cemal
15 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 23:24

Son Durum (25.09.07 Salı Akşamı)

Rampanın manevrasız düz kısmı tamamlanmış ve ayakların üzerine oturtulmuş durumda. geriye kalan yumurta şeklinde olan kısmı yerde birbirine kaynatılıyor ve biraz açık 2 U harfi şeklinde olacak. 1 Tenesi yerde kaynatıldı diğeride birince ikisi birden ayakların üzerine oturtulacak.

Ama bunun daha asfaltı ve bariyeri var. olaya bu açıdan bakarsak daha bayağı bir iş var burda.


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Sal 25 Eyl 2007, 23:26

Alıntı:
beni,m bi,ldiğim kadarı ile metrobüsler ve onlar gibi çok uzun araçlarda çift kabin var gittiği gibi geri dönebilecek onlar galiba

Maalesef, yeni gelecek olan çift mafsallılar tek sürücü kabinli... Buna istinaden U dönüş köprüsünü inşa ettiler... Belki de böylesi daha iyi. Çünkü çift kabinli olmaları durumunda, herhalde fiyatları %40-50 kadar artardı...

Akın KURTOĞLU


Fatih Can
15 yıl önce - Çrş 26 Eyl 2007, 10:35

Yalnız bu kopruden donus suresı ne kadar surer acaba? Sık seferlerde ya da otobusler duzensız sekılde yola girdiklerinde yol tek seirt oldugu icin epey sıkıntı cekebilirler.

Toplam uzunlugu 200 metre var mıdır koprünün? 200 metre olsa 20 km/sa hizla otobusler katetse bu kismi 36 saniyede bu kismi donebilirler. Bizim 30 saniyede bir sefer isini zora sokabilir.



Erdemli Salih

15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 10:50

Alıntı:
Çünkü çift kabinli olmaları durumunda, herhalde fiyatları %40-50 kadar artardı...

Gerçi işin bu boyutunu ben düşünmemiştim . Ben olması gereken en iyi sistem olarak düşündüm . Benim dediğim gibi olsa ; zamandan,alandan bir çok şeyden tasarruf edilebilecek ama dediğiniz gibi hayli pahalı araçlar olacaktı.
Değilmi ki Büyükşehir Belediyesi metrobüsü raylı sistemlerden daha ucuza malolsun diye yaptı.
Çünkü bir tren vagonu milyon dolarlarla ölçülüyor , alımlarında bir çok sıkıntılar çekiliyor . Metrobüsle halkına hizmetini eksik etmeden bu işide ucuza yapıcakken niye maliyeti arttırsın ki


sinan84
15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 13:06

Selamlar,

Sanırım köprülerin rampa kısmı ve dönüş kısmı yeterince uzun ve arka arkaya ve arada 20-30 metrelik bir mesafe ile 2 Phileas dönebilir sırasıyla...

Saygılar


Fatih Can
15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 14:53

Ancak rampa sadece bır serıt sanırsam, yani donuste problemler olabilir.

Tunc

15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 15:12

Alıntı:
O yokuşun hali ne öyle metrobüsler nasıl çıkacak çok eğimli olmuş metrobüsler dağa mı tırmanacaklar


Metrobusler icin Donus Problem Oldu galiba, Aslinda en Uzun Metrobus 26 Metre.. Agirligi 10 ton civaridir sanirim tam emin degilim.. Nekadar bilmiyorum..

Uygun biryerde 30 Metre Boyunda Ortadan Merkezli T seklinde Hidrolik bir platform yapilsa, durak sonunda buraya gelen Metro bus 7-8 Metre kaldirilip oldugu yerde dondurulse olmaz mi? Belki Maliyeti daha ucuza gelirdi.. Zor olmasa gerek. Imkani olup olmadigini Artik Muhendisler hesaplarlar.. Sizce olabilir mi? yoksa ucuk bir cozum mu oldu.


Fatih Can
15 yıl önce - Prş 27 Eyl 2007, 15:26

18 ton metrobusler. Bence cok mantikli bir cozum, daha ucuza gelecegini dusunenlerdenim. Tek cekincem guvenlik konusunda, e-5 uzerine 26 metre-8 metre = 18 metre yani her tarafa 9 ar metre tasacak metrobus. Orada bir donus yapacak.Donme hizi konusunda da cekincem var.



sayfa 7
« önceki   123 ... 678 ... 181920   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM