Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
emrenmert

7 ay önce - Pts 15 May 2017, 22:58

Alıntı:
Edirne Belediyesi İETT ego eshot gibi büyük kurumlardan eski araçları talep etsin en azından 40-50 otobüs gelirde Edirne rahat nefes alır 👍 Mesela ESHOT'ta 100 küsür körüklü Mercedes 50 ye yakın Mercedes 345 var 15 körüklü 30 tane 345 gönderse çok iyi olur


Bunun yapılması içn önce, 2004'te kapatılan EBOİ (Edirne Belediyesi Otobüs İşletmesi) tekrar açılmalı. Ama ben gerek yok diyorum.


tugcanaslan
4 ay önce - Cum 28 Tem 2017, 08:50

Yeni hatlar gerekli , özellikle 1-2 hat olmalı ki bu hatlar edirneyi komple dolaşmalı. Hattın amacı hızlı transferden ziyade heryerden heryere transfer mantığı olmalı. Mesela şuan kıyıktan binen bir kişi megapark a gelemiyor. uzak bir durakta inerek yürüyor. Yadan mevlana camii'nden binen birisi megapark tarafına gelemiyor. Güzergahlar için 1-2 hat konulmalı ve tüm edirneyi dolaşmalı.

kütahya'da bunun 5 numara örneği vardı. Tüm şehri dolaşıyordu heryere hizmet götürüyordu.


emrenmert

4 ay önce - Pzr 30 Tem 2017, 15:00

Alıntı:
kıyıktan binen bir kişi megapark'a


Kıyık'tan Megapark'a aktarmalı olarak gidilebiliyor. Birkaç yolu var:

1. yol: 6A ile Bankalar'a gelip, oradan 2B ile Megapark'a gitmek
2. yol: 7B ile Eğitim Fakültesi'ne gelip, oradan 3B ile Megapark'a gitmek

şu anda hat sayısı yeterli gibi. Ama kısa mesafelerde ring ve mekik hatlar oluşturmak için KARSAN Jest tarzı minibüsler alınabilir. Böylece kısa mesafelerde yolculuk yapacaklar, midibüsleri işgal etmemiş olur.



emrenmert

4 ay önce - Pzr 30 Tem 2017, 15:02

Bir de Talatpaşa Asfaltı'nın güneyinden Otogar, Devlet Hastanesi, Emniyet, TÜ Balkan Yerleşkesi gibi yerlere sefer yok. Bu güzergahta bir hat konulursa faydalı olur düşüncesindeyim.

Sergen123
4 ay önce - Pzr 30 Tem 2017, 15:19

Kağıt para kullanılmıyor diye biliyorum otobüslerde. Bunun bir nedeni var mı, şoförler para üstü vermekle uğraşmasın diyeyse tamamen kartlı sisteme geçilmesi daha mantıklı bir seçenek



emrenmert

4 ay önce - Pzr 30 Tem 2017, 15:55

Alıntı:
Kağıt para kullanılmıyor diye biliyorum otobüslerde. Bunun bir nedeni var mı, şoförler para üstü vermekle uğraşmasın diyeyse tamamen kartlı sisteme geçilmesi daha mantıklı bir seçenek


Şu an ETUS araçlarına binebilmenin iki yolu var:

1. İçinde yeterli miktarda kredi yüklü Edirne kentkarta sahip olmak
2. Bozuk para bulundurmak (ücretin tam olması gerekiyor, şoförlerin para üstü vermeleri ve sizin verdiğiniz paraya dokunmaları yasak)


emrenmert

4 ay önce - Prş 03 Ağu 2017, 17:29

Evet. Maalesef yeni bir zam geldi. Edirne Belediyesi'nin bu ay aldığı meclis kararıyla beraber fiyatlar şu şekilde oldu:

Tam kart ile: 2,10 TL
Öğrenci indirimli kart ile: 1,50 TL
Nakit: 2,50 TL


emrenmert

2 ay önce - Pzr 01 Ekm 2017, 14:55

ETUS güncel hat listesi:

1 Otogar-Gazimihal
1A Sarayiçi-Serakent
1T Cezaevi-Otogar
2A Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi-Esentepe-Ulus Pazarı
2B Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi-Binevler-Ulus Pazarı
2C Esentepe-Kıyık Toki
3 Gazimihal-Acarpark-Otogar
3A Sarayiçi-Acarpark-Otogar
3B Ulus Pazarı-Binevler-Otogar
3C Otogar-Karaağaç
4 İstasyon-Gazimihal
5A Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi-Kıyık-Kıyık Toki
5B Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi-Emniyet-Kıyık Toki
5C Sarayiçi-1. Murat Devlet Hastanesi
6 Kıyık Toki-TREDAŞ
6A Karaağaç-Kıyık Toki
7B Kıyık Toki-Otogar



sayfa 4
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara