Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1454
emperor84

2 ay önce - Cum 19 May 2017, 12:08

Sayın BoumerangTR, daha ilk maddedeki tespitinizden görüşlerinize karşıyım. Tek sorumlu OHL demişsiniz, şöyle bir örnek vereyim, çalıştığım firma yılda 400-500 milyon dolarlık yatırım yapıyor, bu yatırımlardan biri olan çok kritik bir iş 70 milyon dolar civarında ve işi alan firma 600 kişi çalışmasına rağmen iş biraz sarktı ve ayrıca ekstra paralar talep etmeye başladılar, noterden çekilen bir ihbarname ile firmanın işine anında son verildi ve kısa süre içinde yeni ihale yapılıyor. cr3'de yapılan ise kum eşelemek, asıl suçlu işverendir, ihaleyi hazırlayanlardır v.s v.s.

BoumerangTR
2 ay önce - Cum 19 May 2017, 12:33

Alıntı:
Sayın BoumerangTR, daha ilk maddedeki tespitinizden görüşlerinize karşıyım. Tek sorumlu OHL demişsiniz, şöyle bir örnek vereyim, çalıştığım firma yılda 400-500 milyon dolarlık yatırım yapıyor, bu yatırımlardan biri olan çok kritik bir iş 70 milyon dolar civarında ve işi alan firma 600 kişi çalışmasına rağmen iş biraz sarktı ve ayrıca ekstra paralar talep etmeye başladılar, noterden çekilen bir ihbarname ile firmanın işine anında son verildi ve kısa süre içinde yeni ihale yapılıyor. cr3'de yapılan ise kum eşelemek, asıl suçlu işverendir, ihaleyi hazırlayanlardır v.s v.s.


Merhaba;
Gebze- Haydarpaşa ve Sirkeci- Halkalı banliyö hattı Türkiye Cumhuriyeti'nin en önemli tren hattıdır. Burada 1 kere ihale iptal ettik. Yeni bir ihaleye çıkıldı uluslararası duyuru yapıldı. İhale şartnamesinde hangi işlerin yapılması gerektiği belirtildi, süre uzatımının ne kadar olacağına kadar. OHL, ENKA Holding ile çekişti. En son verilen teklif işin yarı parasıydı. OHL gözünü kararttı teklifte saçmaladı. ENKA, OHL'ye bu bişi bu para ile yapamazsınız diye uyarıda bulundu. Dünyadaki imajlarının zedeleneceğini, işin maliyetinin bu fiyatın yanına yaklaşamayacağını, hatta OHL'nin batabileceği uyarısında dahi bulundular. OHL kulak asmadı ENKA ihaleden çekildi ve ihaleyi aldılar. Tüm işçileri İspanya'dan getirttiler, mesai saatlerini 9-17 yaptılar, işçinin bile altına şirket arabası verdiler. Hatırlarsınız işçi etrafa bakmaya bile arabayla geliyordu sahaya OHL zamanında. OHL fiyat arttırımı istedi, bu paraya bu iş yapılmaz dedi. En düşük maaşlar 3000 TL civarındaydı düşünün artık. Hükümet ihaleyi bozmadı, anlaşma yoluna gitmek istedi. Çünkü 2. kez ihale bozulursa, 3. kez de aynı şey olur. Çünkü buna zemin hazırlayan yasalar aynı. OHL'yi mahkemeye vermedi, bu dava için müsait mahkeme yok (bu siyasi bir durum, buna girersek çıkamayız, herkesin fikri var sonuçta) ve olay başlı başına ayrı bir şey. Elde yapabileceğiniz şeyler belli. Tek suçlu OHL çünkü buna göz göre göre atladı. İhaleyi başka türlü hazırlayamazsınız, yazan şeyler bellidir. Ki yazılmış da. Bile bile çok düşük ücret verilmesi, işçiye çok yüksek maaş verilmesi, araç tahsis edilmesi, 9-17 çalıştırılması, tüm işçilerin yurtdışından getirttirilmesi, bunların devlete yüklenmeye çalışılması, işi yapmayıp devleti tehdit etmeye çalışmak firmanın suçu. Firmanın niyeti kötü olursa siz en iyi ihaleyi hazırlayın yine aynıları olur. Adamlar bizi sağmaya gelmişti. Acizliğimiz hesap soramamamız. Devletin gücünü gösteremememiz.


Sinan Bilgin
2 ay önce - Cum 19 May 2017, 12:58

Yazdigin uzun mesajin hemen hepsi dogru. Butun tesbitler ve yuklenen sorumluluklar ile ilgili belirtilenlere katiliyorum

Fakat bu forumda kusuruma bakmayin ,daha yumusak bir kelime bulamiyorum , bazi arkadaslarin salakca bir hareketi turedi

Biri cikar koprulerin estetigine takar , oteki yenikapiya trafo gemisi yanasti ,devlet onlem aliyor, biliyorum ama soylemem diye gelir gizemden prim yapmaya calisir .. Bu uzun yazida da yok buraya girersek cikamayiz , siyasi bilmem ne diye bilgi olmadan fikir yurutmeler var

Dostlar ,arkadaslar, bildiginiz seyleri ne guzel yaziyorsunuz, bizi bilgilendiriyorsunuz, tesekkur ederiz de neden boyunuzu asan sacma sapan seyleri illa bir yerlere monte etme geregi duyuyorsunuz ? Burokrat misiniz ,proje mudur mu yoksa millet vekili mi

Siz birakin devletin firmaya acacagi davanin mahkemesini , birakin marmaray hattindaki enerji sorunu yasatacagini ongordugunuz riskleri ... Gorunen bilinen seyleri konusun , gizem ve bilgic insan imaji turetmeyin



Serkan Guzel
2 ay önce - Cum 19 May 2017, 13:07

Aynen katılıyorum.

Yahu adamın devlette daha iki gün çalışmışlığı yok, kalkıp ahkam kesiyor. Sanırsın uzmanlıkta bulunmaz Bursa kumaşı...

Hadi devlette iki gün çalışmışlığın yok. En azından devlete iş yapmışlığın olsun. Ama o da yok. Ama hala ahkam kesmekte bir numara...

Devlet sisteminden haberin yok, devlete iş yapma biçiminden haberin yok. Yok yok yok... Ama ahkam kesmede bir numarasın.

Bu itibarla, son iki mesaj yazan arkadaşların görüşlerine katılıyorum.

Şunu da unutmamak gerekir ki; daha düne kadar devlet milletin elinde değildi. Leş kargaları bir yandan çekiştirir, menfaat gurupları bir yandan çekiştirip, devleti iş yapamaz hale getirmişlerdi. Malum bahsettiğimiz işler, geçmişi en az 10 - 12 yıl eski tarihlerden başlayan işlerdir.

Dolayısı ile yeni başlayan projelerde, devletimiz; daha planlı programlı, daha isabetli, daha hızlı, daha ekonomik kararlar alabilecek diye değerlendirmekteyim.


ozinho

2 ay önce - Cum 19 May 2017, 13:25

Atalar guncel


(+)




(+)




(+)




(+)


Can Sönmez

2 ay önce - Cum 19 May 2017, 15:10

@ozinho

Ben bu bizim istasyonu hiç anlamadım. İstasyonun üstüne peron yapılacak da tren oradan mı geçecek, yoksa kenarlardan mı



ozinho

2 ay önce - Cum 19 May 2017, 15:26

@Can Sönmez

İlk zamanlar daha kazilirken calisanlardan birine sormustum DAP'a dogru tarafin alt gecit olacagini soylemisti, koprunun diger tarafi ise(seven durume dogru) istasyon olacagini soylemisti. Saniyorum uzerinden gececek tren, asagida da farkli odalar calisanlar icin imkanlar, tuvalet vb olabilir diye dusunuyorum. Bunlar hep tahmin tabii ki.

Keske istasyon projesi, hangi birimlerden olusacagi bilgisi her istasyonumuzda yer alsa.


Nizamettin KARA

2 ay önce - Cum 19 May 2017, 15:46
Cevizli İstasyonu



(+

[url=http://wowturkey.com/t.php?p=/tr769/Nizamettin_KARA_1495198216880_2036802283.jpg]
(+)



(+)


Cevizli köprüsünün yıkımına devam ediliyor.


Nizamettin KARA

2 ay önce - Cum 19 May 2017, 16:12


(+)


Orhantepe yaya alt geçidi kabası bitmek üzere


gökhan bengil 3
2 ay önce - Cum 19 May 2017, 18:34

Bostancı'da yolu baya genişletmişler ancak o genişlemenin parelelinde lojman ve köfteci şükrünün olduğu o kısımda yol yarı yarıya daralıyor.İki peron ve üç yol sığması için en çok genişliğe ihtiyaç duyulacak kısımda yol daralıyor.Lojmanı ve yandaki dükkanları yıkarlarmı?



sayfa 1454
ANA SAYFA -> ULAŞIM