Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İlk Metropol Tren Hattı: 'İstanbul Haydarpaşa - İzmit Adapazarı'
« önceki   123 ... 117118119 ... 135136137   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 118
Ege_21
3 ay önce - Sal 21 Mar 2017, 01:54

Şimdi Mithatpaşaya gar yapacaklar demek.
Anlaşılan o ki bu Adapazarı ekspresinin merkez gara gireceği yok. Zaten bu saatten sonra girmez boşuna ümitlenip kendinizi üzmeyin.


Nezih90
3 ay önce - Sal 21 Mar 2017, 02:12

Alıntı:
Ahmed Bayezid
mesajlar: 968 1 gün önce - Pzr 19 Mar 2017 23:44

Bu kadar karayolu yapılıyor.Geçiş garantisi veriliyor.Bu halde bile zarar ediyor.Trenleri aktif ederlerse tabi zarar artar.Ben bu işin planlı yapıldığını düşünüyorum.Bütün devlet kademeside bunu adı gibi biliyor.

Alıntı:
Misafir 0e3
10 saat önce - 15:17 (dün)

Bugün haber sitesinde yeraltına almayıda başaramayan belediye başkanının mithatpaşaya gar yapma inadı çıkmış durumda.Merkezden binemeyip otobüsle mithatpaşaya ulaştıktan sonra trenin rahatlığından ne anladık.

Şayet böyle bir şey var ise o zaman kimse demiryolunda devrim yapıyoruz, demiryolu tekrardan devlet politikası oldu, bağımsızlığımıza katkısı olacak vs. diye martaval okumasın

Demiryolunun espirisi şehir merkezine girmesidir, gelişen teknoloji ile de şehir dışında yüksek hızla gitmesidir. Elin gavuru geri zekalı çünkü Paris'in, Londra'nın göbeğinin altında trenler ve banliyö trenleri için köstebek gibi yollar kazıyor (metroyu kast etmiyorum!). Yönetemiyorsanız veya beceremiyorsanız kimse zorla oturtmuyor sizi o koltuğa.


fahir1
3 ay önce - Sal 21 Mar 2017, 12:27

Bunca sene millet boşuna adapazarında inmiş.Mithatpaşada inip,adapazarına otobüse binmeyi akıl edememişler.Zaten otobüsler kendini zor kaldırıyor,bide tren nüfusunu asla kaldırmaz,bu da trene talebi düşürür ve otogar kazanır.Yeraltına alınmasınıda desteklemedim,çünkü adapazarının en güzel manzarası tren manzarasıydı,bu manzaramızdan olup,yerin altında tren beklemek hiçte cazip değil.En güzeli yer üstünden adapazarına gelmesidir.Tcdd halen attığı mesajlarda kısa zamanda,en kısa zamanda adapazarına girecek diye ucu açık kelimeler kullanıp umursamıyor.



Misafir 6cc

3 ay önce - Çrş 22 Mar 2017, 12:06

Arkadaşlar şimdiye karar çoktan açıklanmıştı,sanırım açıklanacak karar Mithatpaşa ya gar yapılması olduğundan referandum öncesi yüksek oy beklenen sakaryayi karıştırmak istemiyorlar,bu karara mani olalım,o imza atan yüz bin ler ce kişiyi Mithatpaşa da iş makinalarının önüne atalım,o garı şehrin dışına yaptirmayalim,yer üstünden gelmesi bu kadar mümkünken merkeze girmemesi için kıvranan belediye başkanına geçit vermeyelim,demiryollarının en büyük mirası Adapazarı tren garidir,bu garı yiktirmayiz,şehri peşkeş çektirmeyelim.

Ahmed Bayezid
3 ay önce - Çrş 22 Mar 2017, 12:20

Şu tarihi tren garları rantçıların iştahını kabartıyor.Yeni rota bu herhalde rantçı zengin züppeleri için .

fahir1
3 ay önce - Çrş 22 Mar 2017, 15:13

Şimdi şöyle birşey düşünülüyor;demokrasi meydanı ile gar meydanı birleştirilip geniş bir alan elde edilecekmiş.İnşallah bu birleştirmeden sonra tren yolundaki rayları sökmekten vaz geçerler.Eğer tren şehre hiç girmemiş olsa sakarya halkı buna sesini çıkartmazdı ama verilen hak geri alınmaz diye bir kaide var.Millet yer üstünden manzarasını alıp,sigarasını pöfürdetip trene biniyor.Yeraltına inmek demek insanları boğar.Heleki üstünüzün ranta açılıp,yolcuların yeraltına atıldığı söylenilirse.



Faruk54
3 ay önce - Prş 23 Mar 2017, 16:19


(+)


Adapazarı ekspresinin efsane 8 kapılı vagonları.. Hat kapandıktan sonra Mithatpaşa Park sahasında 5 yıldır bekleme halindeler.. Bugün bir hareketlenme oldu ve iki parça halinde duran vagonlar birleştirildi.. .. Muhtemelen Adapazarı ekspresine yer açmak için bu vagonları başka yere çekecekler..

8 kapılı olarak tabir ettiğimiz bu vagonlardan bahsetmek gerekirse;

Hattın yükünü çeken, numarasız ancak pulman koltuk düzeninde olan bu vagonlar gerek yolcu indirme bindirme hızı ve gerek az maliyetli bakımları nedeniyle efsane niteliğini çoktan hakkettiler..

Tabii kışın bazen atletle oturtacak kadar yanan kaloriferi, yazın doğal kliması , sapancalı pişmaniye satıcıları başta olmak üzere simitçisi ayrancısı gazozcusu gibi hayatın içinden figürleri barındırması, aylık oldukça uygun abonman kartı nedeniyle işçisi öğrencisi ile unutulmayacaklar arasına girmiş bu eksprese ait vagonlar artık hurdaya ayrıldı..

Yerlerine TVS 2000 ler çalışacak ama bu vagonlarla yapılan 2,5 saatlik Adapazarı-Haydarpaşa hiç unutulmayacak..


(+)



(+)


Faruk54
3 ay önce - Prş 23 Mar 2017, 18:19

Mithatpaşa istasyonundaki vagonlar 5 yıl aradan sonra Ada ekspresi için çekiliyor..


(+)


fahir1
3 ay önce - Prş 23 Mar 2017, 18:36

Mithatpaşada adaray peronunun önündeki yoldamı duracak?Adaray kalkıcakmı yoksa?Kalkıcaksa adaray peronları yıkılacakmı?

Misafir d40

3 ay önce - Prş 23 Mar 2017, 18:36

Hemen kent parkın karşısındaki saskinin şantiyesi olan yere güzel bir gar inşa etsinler. Kent parkın oradan kalkacak trene merkeze yürüme mesafesinde oldugu icin kimse karşı çıkmaz. Trenin arifiyeden kalkmasıyla mithatpaşadan kalkması arasında hiçbir fark yok.



sayfa 118
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 117118119 ... 135136137   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM