Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 440
alvardar

2 ay önce - Cum 17 Şub 2017, 18:55

Anadolu yakasında minibüs ve otobüsler hala devam ettiği için çok normal trafik.

Hamit Karadeniz
2 ay önce - Cum 17 Şub 2017, 22:05

Alıntı:
e-5 den minibüsleri biran önce kaldırmaları gerek.

Kadıköy Kartal Metro açılışın'da C.Başkanı Recep Tayyip ERDOĞAN söz vermişti,bir yıl içinde E 5'ten 1200 Minibüs,550 Otobüs çekilecek. Ama gel gör ki Trafikten Çekilen hiç bir Otobüs Minibüs yok,bu durumu Medya gündeme getirmesi lazım ama Medyanın büyük bir bölümünü iktidara yağcılık yalakalık yapmakla, icraatları takip etmekle, Kalanı da muhalefetin oy oranını koruma ve kollamasına yardim etmekle meşgul,verilen sözler unutulmuş unutturulmaya çalışılmış.Gazetecilik Halk için yapılmıyor.
Sonuç E 5 Trafik durumu çok sıkışık.
Yani Kadir Başkanın dediği gibi,ne kadar Metro yapılırsa yapılsın,İstanbul Trafiği eskisinden daha iyi olmayacak.
Arkadaşlar Benim Metro'larım yapılsın da Trafik ne olursa olsun diyeceğim amma Metroların Doğu Batı,Kuzey Güney şeklin de tamamlanması 5 seneden önce olmaz.


reşitözen
2 ay önce - Cum 17 Şub 2017, 22:35

Sarı öküzü baştan vermeyeceklerdi...
Oy gelsin diye minibüscüsüne, otobüscüsüne göz yumarsan olacağı budur...
Metro açılınca hatları beslemeli hale çevireceklerdi...
Bu sabah Kozyatağı'ndan Koşuyolu'na arabayla tam yirmi dakikada geldim...
Normalde 70 km.hızla beş dakikadır... Bir de cuma pazarı var, Salı günleri de ayrı bir derttir.
"Neresi tıkalı" diye hiç düşünmedim, hemen "Uzunçayır" dedim. Tombala!
Yahu arkadaşlar, tünel açılmadan çok önce de tıkanıyordu burası...
Akasya dedikleri ne menem yere millet gelsin diye Kadıköy sapağı ile birleştirilirse, tabii tıkanır, orası...
Yapılacak tek şey, bu noktada trafikleri ayırmaktır...
Başka çözüm yok...



Mustafa Yavuz Ay
2 ay önce - Cum 17 Şub 2017, 22:56

E-5'te seyreden otobüslerin de, minibüslerin de yeterli yolcusu hala var.
Rakamlari bende mevcut, forum ile alakasi olmadigi icin paylasmiyorum.

Insanlar otobüsü, minibüsü tercih etmeye devam ettigi halde bunlarin kaldirilmasi demokratik bir uygulama olmaz.

Bu konuda belediyenin beklentisi yolcu sayisinin azalmasi, azalan yolcu sayisina paralel olarak önce sefer sayilarinda düsüs, sonra gerekirse kaldirma seklinde idi.
Ama vatandas tercihi beklentiler dogrultusunda olmadi.
Bu konuda M4 basligi altinda teferruatli bilgiler paylastim, merak edenler oraya bakabilir.

Beklentilerimizi vatandasa dayatmaya calismak da bir dikta uygulamasi olur.
Kanlarinda tek parti dikta ruhu dolasmayan bir parti (bakiniz; buna sapka derler, bundan sonra bunu giyeceksiniz, giymeyen asilacak, kesilecek) elbette ki vatandasina dayatmada bulunmayacak, vatandasinin tercihine hizmet etme yolunu sececektir.

Vatandaslarin neden otobüsleri kullanmaya devam ettiginin sebeplerini tartismak icin M4'e beklerim, bu konuda gerekli verileri daha önce forumda paylastim.


Adil99
2 ay önce - Cmt 18 Şub 2017, 01:44

E-5'te trafiğin asıl kilitlenmesine yol açanlar minibüsler otobüsler değil ki. Bir çıkın da sayın bakalım E-5'teki 1 km'lik herhangi bir güzergahta kaç tane minibüs otobüs, kaç tane özel araç sayacaksınız. Bakıyorsunuz 100 yolcudan oluşan otobüsün yanında yolda onunla aynı alanı kaplayan 2 tane özel araç var ve ikisinde de sadece 2 kişi seyahat ediyor. Başka bir açıdan bakarsak 100 yolcudan oluşan bir otobüs yollarda ne kadar yer kaplar, 100 yolcudan oluşan özel araçlar ne kadar yer kaplar, bir düşünün.


(+)


meburis
2 ay önce - Cmt 18 Şub 2017, 02:00

Aslında insanları arabaya iten faktörlerden birisi de bu, bir otobüste 100 kişi sıkış sıkış gitmemek



erkin1
2 ay önce - Cmt 18 Şub 2017, 10:16

İstanbul da 2017 yılında 200 bin yeni plakalı aracın yollara çıkacağını düşünürsek Avrasya ilerki yıllarda, Artı gelirler yazacaktır...

Burada zarar diye yırtınanlar, Fazla geçişlerde Devletin gelirler hanesine işleyecektir.

2017 yılında ODD verilerine göre 950 bin yeni araç satışı gerçekleşecektir. 2003'te trafiğe kayıtlı 8 milyon araç sayısı varken 2017'sonunda 22'milyona dayanması söz konusudur.

Son 13 yılda %300'e yakın artışla yeni plaka alınmış.

ÖTV, Yakıt fiyatları uçuk olmasa yılda 1,5-2 milyon yeni araç satışı olacaktır.

Dünyanın 2. En pahalı Km Başına Maliyet ile Otoyol Sıralamasın Çeşme Otoyolu açıldığı ilk 7 yıl ile Son 7 yıl arasında geçişlerde %24000 fark vardır. Yıllık 24 Katı araç geçmektedir.

Sadece 1 Ot festivali için en az 250 bin araç geçişi olacağını düşünürsek, yollar kullanılmaz, gereksizdir mantığına girilmesin...

Yapımı 16 yıl süren, 17 Bakan eskiten Bolu Dağı Tüneli kendini Amorti etmiştir. Üstüne bir kaç tünel parası çıkartmıştır...

Hiçbir zaman ulaşım geçiş sayıları eksiye gitmez...

Her zaman bir artış olur. Çünkü talep kendini otomatik olarak yaratmaktadır. Uçaklar buna en güzel örnektir. İnsanların tatil anlayışları, hafta sonu gezileri, ulaşım olanakları değişmektedir.
Aynı şekilde YHT seferleri sürekli artmakta, Yeni setler, yeni güzergahlar devreye girmektedir...

Bir Proje yapılırken gelecek zaman her zaman düşünülür. Ülke nüfus artışı, turizm, iç dinamikler, zaman kısaltması vb kavramlar gözardı edilemez...


hund
2 ay önce - Cmt 18 Şub 2017, 17:20

Anadolu Yakası e-5 'te 3 şerit yolun 1 tanesini her köprülü kavşakta duran otobüs -minibus-sehirlerarasi otobüsler tikiyor,yolun işleyen kısmı 2 şerit aslında, üstüne yolun dibini de sürekli Avm-plaza hatta üniversite yapılıyor,Medeniyet Üniversitesi e-5 'in dibinde Uzuncayir'da,başka yer bulamadı lar mı acaba,keza Optimum Avm ve yeni açılan Hilton Kozyatağı e-5 dibi,keza hemen tünelin çıkışında gri kaplamalı yeni bir plaza var e-5 ile bitişik,E-5'te yolun 20-30 metre gerisine kadar hiç bir inşaat izni verilmemelidir ama nerde bizim ülkede,plansizlik yüzünden e-5 minibüs yoluna döndü

Misafir 30b

2 ay önce - Pzr 19 Şub 2017, 06:43

Yolun ortasinda simitci gordum e5in:) dilenciler felan yakinda sali pazari kurarlar:)

Adil99
2 ay önce - Pzr 19 Şub 2017, 10:26

Fikirtepedeki kentsel dönüşümdeki (rantsal dönüşüm) gökdelenler tamamen bitip kullanılmaya başladığında göreceksiniz E-5'teki asıl curcunayı siz.



sayfa 440
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM