Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Marmaray Hadımköy uzatması fikri
« önceki   12345

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 5
Ertan Akyüz
2 yıl önce - Prş 05 Hzr 2014, 17:28

Bence Çorlu işletmesi olmalı, Zaten Çerkezköy den Çorlu ya ne kaldı ki Hat daha yeni modernize edildi orada yanlış hatırlamıyorsam çift hattı ama nereye kadar bilmiyorum.
Ama yapılacaksa bazı bölgelerde hat 4 e çıkmalı YHT yi unutuyorsunuz yarım saat arayla YHT seferleri yapılsa Banliyö Çift hat üzerinde büyük köstek olur.


emrenmert

2 yıl önce - Prş 05 Hzr 2014, 17:50

Ben Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi ile TCDD arasında anlaşma sağlanıp Çerkezköy-Muratlı-Tekirdağ tren işletmesi (Çerkezköy, Velimeşe, Çorlu, Sarılar, Balabanlı, Muratlı, Yeşilsırt, Süleymanpaşa duraklı) yapılması gerektiğini düşünüyorum. Marmaray ileride gerçekten Çerkezköy'e kadar gelirse, Çerkezköy'de inen biri Çorlu'ya gitmek için Tekirdağ trenine aktarma yapabilir.

Ertan Akyüz
2 yıl önce - Prş 05 Hzr 2014, 23:43

TCDD nin elinde HYUNDAİ 23000 ler var bunlar en az 20-30 adet, bide Marmaray ları ekle ettimi sana 90 tane tren , İşlemişken Çorluya kadar işlemeli bana kalırsa İstanbul-Çorlu arası önemli zaten Bu iki şehir arası bağlantı yapmak gerekiyor, Tekirdağ ın içine aktarma yapılabilir ama bu aks bu şekilde planlanmalı.
Seneler önce Otobüslerde Çorlu dan yaptırıyordu aktarmayı Topkapı-Çorlu seferi yapıyordu otobüsler, Olayın Silivri ye indirgenmesi çok kötü oldu.
*Şahsen Marmaray Çorluya uzanırsa ilk yapacağım iş Küçükçekmece den Trene binip Çorlu dan Lüleburgaz otobüsüne aktarma yapmak olur.
-Halkalı-Gebze Etabı tamamlanınca Sıra Halkalı-Çatalca-Çerkezköy yönünün çift hatta dönüştürülmesine gelecek diye biliyorum ama bana kalırsa gerekli yerlerde 4 hat yapılması daha uygun olur.
Otoyolları duble yapmak yerine Tren yollarına harcasalar parayı millet otoyol yerine trene yönelirdi.



Bedrimm
5 ay önce - Pts 14 Ksm 2016, 13:16

Deliklikaya Sanayi Sitesinin hayata geçmesi ile birlikte bu fikir gerçekten çok önem kazanıyor. Çünkü anladığım kadarıyla İBB Deliklikaya-Ömerli-Hadımköy akslarında 2. Başakşehir yapılanmasına gidiyor.

Muhammed Emir
4 ay önce - Cmt 10 Arl 2016, 23:29

Alıntı:
Hat üzerindeki yerlerin nüfusları

Hadımköy: 18863
Ömerli: 5350
Deliklikaya: 3531
Bahçeşehir: 46430
Ardıçlı: 29895
Yarımburgaz: 11101
Halkalı İstasyon Mah: 35891

kiptaş hadımköy 2. ve 3. etap açıldı. bu rakamlar aşıldı...


ve kiptaş 2. etaptan başakşehir in bahçeşehir kısmı ve başakşehirde bir kısmı gözüküyor. yani burasının düzgün bir yolu yok sadece(düzgünden kastım duble yol/asfalt vs değil, güzergah). 2dk lik mesafe için dölanmaçlar, virajlar alakasız yerden geçmeler yol olmuş 20-30 dk. aslında şehre o kadar uzak değil yani.
konunuya gelirsek değil hadımköye silivriye kadar uzatılmalı bence.



Misafir 90f

3 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 23:54

Ulaşım aş in haritasında 2019 sonrası için yapılacak görünüyor

Muhammed Emir
2 ay önce - Pzr 05 Şub 2017, 22:01

DESB nin açılmasıyla da istenilen yolcu sayısına ulaşılır diye düşünüyorum ayrıca
böyle bir metro projesi var. güzergahı şu şekilde:
ıspartakule-bahçeşehir-deliklikaya-ömerli...çatalca
ve anladığım kadarıyla tcdd nin hattında çalışacak.
bu yüzden mutlaka bu hat 3 ya da 4 hatta çıkartılmalı. ama 3-4 hattı kullanacak yük trenleri hadımköye girmeden tünelden (hadımköy yolunun altındaki) geçmeli. marmaray ise hadımköy tren istasyonuna kadar gelmeli


(+)


hadımköy merkeze gelmiyor





yük trenleri kırmızı olan hattı kullansın. hadımköye girmesin(30 yıldır girmemiş zaten), marmaray hadımköy tren istasyonuna kadar gelsin
projenin devamı da çatalca olmalı hadımköyden sonra çatalcaya gitsin.



sayfa 5
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM