Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3

Sizce İETT'nin otobüs taşımacılığından çekilmesi doğru mu?
evet destekliyorum 7.3%  7.3%  [7]
hayır desteklemiyorum 92.7%  92.7%  [89]
Toplam Oy : 96

erkinalp
5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 22:24

Londra'da metro istasyonlarında nasıl TfL logosu varsa bizde de duraklarda İETT yazmaya devam eder. İETT'nin açılımı da yeni yapılanma ile birlikte İstanbul Etkin Toplu Taşımacılık kurumu olarak değiştirilmeli.

BULENT MUTLU
5 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 10:25
özel şirket


Arkadaşlar tamamı ile artık kar güdümlü bir zihniyet olacak zarar eden veya yolcusu az olan hatlar ya pik saatlerde calışacak yada servisler azaltılacaktır iett belediye iştiraki olduğundan bunlara göz yumuyordu şimdi bazı hatlar iş yapmıyor diye tek servis vs düşebilir cünkü artık zarar etmek olmaz yazık cok yazık

mertesat07

5 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 11:16

Zarar eden hatların çalıştırılması zaten kabul edilebilir birşey değil İETT strateji hatası yaptı mesela 133Ş saatte 1 sefer çalıştığından Pendik-Şifa minibuslerine kar sağladı İETT pasif duruma düştü. 130Ş ÖHOsu dolu gelip gittiği için binemeyenler Gebze-Harem minibüslerini kullandigindan daha dolu gidip gelmeye başladı yani Gebze-Haremi baltalamayi bırak ters etki yaparak işleri daha da açıldı bu sayede. Bunun gibi pek çok örnek var İETT nin pasif kalması yüzünden minibüs esnafı canlandı. Ben hala içi boş giden KM li hat görüyorum Kadıköye giden hatları pik saatlerde daha sık calistiracaksin ki insanlar metronun yoğunluğuna alternatifı daha verimli kullanabilsin. Bu durumda da Tavsantepe İstasyonuna gelen araçlar daha dolu geleceğinden ve metrodan inenlerin olusturdugu kalabalik icin her Kadıköy hattına alternatif KM li hat olması gerekiyor (Hemen hemen alternatif KM hatları var bir tek 130S için alternatif bir KM li hat yok Gebze Hareme. mahkum ediliyoruz KM12 KM13 işimizi görmüyor 500T nin de durumu ortada o hep dolu zaten ) Yani KM li hatlar da pik saatlerde sık calismali normal saatlerde Kadıköy hatları saatte 1 KM li hatlar 30-45 dk bir çalışmalı



doğaa
5 ay önce - Pzr 15 Oca 2017, 21:45

İçim gidiyor içimmmmmm




Abdullah34
5 ay önce - Pzr 15 Oca 2017, 21:49

İnşallah İETT'nin özelleştirilmesi söz konusu olmaz. Eğer ki özelleştirilirse İETT'nin vermiş olduğu konforu daha bulamayız. Ben İETT otobüslerinde çok rahat oluyorum. Bazı ÖHO'larda da rahat olduğum söylenebilir. Keşke bütün ÖHO'lar da İETT otobüsleri gibi olsa.

doğaa
5 ay önce - Pzr 15 Oca 2017, 21:59

Benim içinde önemli olan pek konfor değil tek derdim İETT hizmet versinde o otobüs devletin benim malım olsunda isterse ikarus olsun isterse bussing



cengiz zignec
5 ay önce - Pzr 15 Oca 2017, 22:06

arkadaşlar şuan böyle bir özelleştirme projesi var haberdede öyle gözüküyor iett metrobüs tramvay tünel üçlüsünü işletip otobüs gurubunu yani ioaş ile öho yu denetliyecek deniyor özelleştirme adımı zaten 2011 yılında ioaş ile başladı o zaman öho lar çok direndi ama başaramadılar yanılmıyorsam 2008 de ioaş den önce özel bir şirkete devredilmesi meşgul etmişti iett yi öho larda muhalefetin desteği ile ikarus firmasıyla ihaleye girmiş 3 sene oyalamışlardı oyalama işe yaradı ama ioaş yi çıkardı ibb ve sonrası bugunkü durum iett de ciddi şöför açığı var personel alınmıyor en son aldıkları iett şöförleride kiptaş personeli,şuan iett garajlarında kademede otobüslerin yenilenmesi vs.hep özel şirketlere devredilmiş,araçların servis bitimi bakımı manevra elamanları hep özel şirketlerde,mevcut yeni araçların bakım tamirat işleride zaten sözleşme gereği üretici firmalarda yani aslında tamamen özelleşmiş sokağa çıktığımızda prestij hatlardada hep özeller var yani sadece o prestij altı mecburiyetten öho larında çalışmadığı hatlarda iett var onlarıda bırakalım deniniyor artık hayırlısı bu mevcut sistem devam etmeli ioaş ve öho ların daha iyi denetlenip hakedişlerinide daha verimli düzenleyip kalitenin arttırılması istanbul için hayırlı olur bence iett nin özelleştirilmesinden çok istanbul minibüslerinin bir düzene sokulması gerekiyor minibüs esnafı sistem dışı bırakılsın demiyorum yanlış anlaşılmasın yani kalite hizmet kalitesi için birşeyler yapılsın

Mustafa 822
5 ay önce - Pzr 15 Oca 2017, 22:41
İ.E.T.T. ÖZEL BİR ŞİRKETİN DEĞİL, İSTANBUL HALKININDIR !!!


Doğaa çok teşekkürler haberi paylaştığın için.
İETT belki söylenildiği gibi tarih olmayacak ancak önümüzdeki aylarda 3500'e yaklaşacak otobüs sayısıyla
cılız bir kurum olacak. Bu durumun perde arkasında da
"kurulu düzeni bozma' hastası yöneticiler olacak.
Sonra da doğal olarak bizim aklımıza Otobüs A.Ş. kimin şirketi diye bir soru takılacak. 3500 otobüse sahip 150 yıllık bir değeri kuşa çevirerek tüm otobüsleri hele ki bir özel şirkete vermelerindeki neden nedir diye sorduğumuzda ise belki de her şey için çok geç olacak


Misafir bdc

5 ay önce - Pts 16 Oca 2017, 00:03

Bu bir dezavantaj değil İETT nin bünyesinde şoför yok IOAS kötü bir şirket değil ÖHO den iyidir en azından. İETT nin sarı otobüsleri erguvana dönecek. Tamamı alçak taban çalışan bir filoya sahip olacak. Şoför alımları daha kolay olacak. İETT denetleyici kurum görevi görecek minibüslere akbil uygulaması gelecek büyük ihtimalle

doğaa
5 ay önce - Pts 16 Oca 2017, 01:13

Minibüslere İstanbulkart gelmesiyle İETT'nin özelleştirilmesinin uzaktan yakından hiç bir alakası yoktur, İETT'nin tüm araçları zaten alçak tabanlıdır, Ayrıca İETT'de şoför eksikliği olduğu doğrudur fakat İETT şoför almak istese zaten alırdı kendi kendilerine dert ortaya çıkartıyorlar, eski şoförleri getirebilirler istekliler çok illa eski şoförleri işe alsınlar diyende yok yenileri de alsınlar fakat hiçbir alım yapılmıyor yapılmak istenmiyor utanmasalar şoförleri vardiyalı çalıştıracaklar durum o kadar vahim şoförlerle konuşsun inanmayan varsa durum o kadar vahim çok çalışıyoruz diyorlar...

Özel taşımacılar (Öho ve İoaş) kafalarına göre her şey yapıyorlar sigara içeninimi görmedik araç hareket halindeyken kitap okuyanı mı görmedik araç hareket halindeyken telefonla oyun oynayan mı mesajlaşanı mı görmedik, araç kendisine ait olduğu için engelli rampayı açmamak için bin dereden su getirip bi afralar tafralar tripler üste çıkmalar bu tipi mi görmedik daha geçen hafta oysa İETT'de öyle mi 0 345 CNG'de bir engelli otobüse binmek istedi yolcular açamayınca şoför indi ve kendisi açtı abi bu kadar şeye ne gerek var ne güzel hizmet ediyorsun halka işte senin sadece koltukta oturup otobüsü sürmek değil ki ben İoaş şoförü olsam otobüsü işyerim belleyip yolcularını müşterim satarım önündeki o özel beyaz plakadan utan be mahluk İETT'de gitti ne yaptı bu adamın otobüscülüğünü iptal etti yanlış hatırlamıyorsam ama İBB tüm bu olup bitenleri görüpte İETT'yi özelleştirmek ten vazgeçmiyorsa ya vicdansızdır ya gözü kördür, İETT bir özelleşsin aynı minibüs gibi olacak bakın göreceksiniz yolcuya saygı maygı kalmaz kalmayacakta bu olayların hepsinde artış olur mutlaka, İETT'yi özelleştirmenin kimseye hiç bir faydası yok aklınızı özelleştirmişsiniz zaten paraya ben nediyeyim abi insanın içinde biraz devlet vatan millet sevgisi olacak, bu ne ya her şey özelleştirildi devlete ait hiç bir şey kalmıyor eyyyy TÜRK MİLLETİ...


İETT'nin İoaş'den temsaları kiralaması da bu kirli oyunun bir parçası olmasın sakın yani bu olaya bir altyapı olmasın İETT renginde fakat özel plakalı bir araç düşünün, işte bu durum onaylansın tüm araçlar araçlar sarı renkte fakat çoğu özel plakalı olacak tabii İETT elinde bulunan araç beyinsiz gibi ne idüğü belirsiz elin İoaşine hediye etmezse kafam çok karışık kafamda çok soru var çok kızgınım bu duruma birileri bu özelleştirmeyi meşrulaştırmak istiyor elinizi vicdanınıza koyun diyorum başka birşey demiyorum İETT otobüsüne alnınız ak yüzünüz pek bir şekilde binebiliyorsunuz istendiğinde klimayı kafamıza göre de açtırabiliyoruz malum şoföre giren çıkan yok nede olsa devletin ama özellerde öyle mi adam açmak zorunda değilim camini ac begenmezsen taksiye bin klima akü yiyor diyor hey yavrum hey rezalet ötesi bu özeller rezatettt çok doluyum bir kusrum varsa herkesten özür diliyorum..



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM