Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 459
etoksoz

5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 15:30

Geçenlerin içerisinde, köprü parasını çalıştığı şirketten alan kaç kişi var acaba,
erkaan beyde acaba şirket parasıyla mı geçiyor?

Şaka bir yana iş için geçenlerin köprü fiyatı ne olursa olsun geçeceklerini düşünüyorum. Bu durum için; Vakit nakittir sözümüz bile var.

Alıntı:
Fırat Plastik Şöförleründen Mesaj Var;
Alıntı:
Fırat Plastik tır,ları artık osman gazi köprüsünü kullanıcak 165.40tl

Not: Tırlar yavaş yavaş köprüye yönelmeye başladı güzel adımlar.

Firmalar için maliyet zamanla ilişkili ise köprüyü kullanırlar. Bundan doğal bir şey olamaz.


Enis Sever
5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 15:38

Köprüden geçen arkadaşlara bir sorum olacak köprüden nakit para ile mi geçiliyor yoksa OGS ile mi geçiliyor? OGS gişeleri hala arızalı mı? Haftasonu köprüden geçip Uludağa gitmeyi planlıyorum.

Süha
5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 15:39

Ben HGS açtıracaktım aracım, HGS'deki bana açtırmamı nakit bile ödesem HGS'den de çekim olacağını söyledi. 2 kere ödememek için açtırmayın dedi, sorunu hala düzeltemediler.



Enis Sever
5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 16:17

Süha Abi OGS var mı Osmangazi de?

Süha
5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 16:20

OGS - HGS ve Nakit ve Kredi Kartı ile ödeme var.

dr_korkut
5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 21:21

Alıntı:
Fırat Plastik tır,ları artık osman gazi köprüsünü kullanıcak 165.40tl


Kos koca 20 metre bilmem kaç ton tır 165 tl
Onun yanında tonaj olarak fındık kadar kalan otomobil 65 tl ile hala yüksek kalıyor

Malesef ibre hala ido dan yana



Güray Noyan
5 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 22:10

Ben de motosiklet sürücüleri açısından köprü geçiş ücretine değinmek istiyorum.

- Osmangazi Köprüsü'nü kullanırsak tek yön olarak cebimizden çıkacak meblağ 45,95 TL + otoyol ücreti
- İDO Eskihisar - Topçular Feribot hattını kullanarak gidiş-dönüş olarak cebimizden çıkan meblağ 15 TL. Ayrıca Feribota biniş esnasında da küçük hacmimiz nedeniyle sıra beklemeksizin yerimizi alabiliyoruz.
- Körfezi dolaşmak hem yakıt sarfiyatı açısından tuzlu oluyor hem de yolculuk süresi açısından epey dezavantaj oluşturuyor.
- İDO Pendik - Yalova hattını kullanırsak tek yön için cebimizden ortalama 19 TL civarı çıkıyor.

Avrasya Tüneli'nde motosiklet kullanıcıları güvenlik tehlikesi nedeniyle kullanamıyor yani yasak. Osmangazi Köprüsü'nden motosikletlerin geçebilmesi için kanuni açıdan herhangi bir yasak olmamasına karşın rakamların diline bakılırsa motosiklet ile geçmenin yasak olduğu görülüyor. Ben bu durumu ayıp, saygısızlık, hakaret vs. çeşitli şekillerde algılamaktayım...


bulent kucuk

5 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 06:50

Osmangazi Köprüsünün fiyatı, körfezi dolaşmanın maliyeti ile ölçülüyor. Bereket İstanbul koprulerınde bu kriter dikkate alınmıyor. Düşünün, Karadenizi dolaşmanın maliyetini yansıtsalar. Halimiz nice olurdu.
Geçen hafta HGS ile geçiş yaptım ,sorun yaşamadım. Ama iş çıkış saatlerine denk geldiğim halde (18:00-19:00 arası) yoğunluk yoktu. Muallimkoyde bulunan SGS sistemi çalışıyor. Şekerpınar gişelerde 2,25 tl kesti. Geçen günlerde uzak mesafe ücreti kesiyordu ,düzeltilmiş.


erkin1
5 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 07:37

2017 Eylül-Ekim ayında Karacabey çıkışı bitirilecek. 2018 Yazında Balıkesir çıkışı tamamlanacak. Yol tamamlandıkça, kullanım arttıkça ya zam gelecek yada paket indirim.(Yolu kullanırsan misal köprü 40tl)

emrah basarol

5 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 08:40

http://www.milliyet.com.tr/osmangazi-koprusu-ve-i ...i-2377100/

IDOnun yabancı ortağının, fiyat indirimini Amerikada mahkemeye taşıyacağına dair bir haber.. Haberin bir kısmı aşağıda:

Alıntı:
Otoyol A.Ş. tarafından işletilen Osmangazi Köprüsü'nün geçiş ücretinin 42 dolar (121 TL) olması gerektiğini ancak bu rakamın 18 dolara (64 lira) çekildiğini belirten Souter Investments, uluslararası tahkim mahkemelerine önbaşvuruda bulundu. Dava dosyasında sadece Osmangazi Köprüsü'ndeki indirimler de yer almıyor. İngiliz şirketin, İDO'nun en kârlı rotalarında başka firmaların sefer yapmasına izin verilmesi gibi konuları da ihale şartnamesine aykırılık gerekçesiyle dava dosyasına eklediği öğrenildi.

'İHALEDE BİZE GARANTİ VERİLMİŞTİ'

Washington'daki davayı İDO'nun ana hissedarı olan Tepe- Akfen grubun yöneticileri de doğrulayarak, şu açıklamayı yaptılar: "Davayı biz değil yabancı ortağımız açıyor. 2011'de gerçekleşen İDO ihalesine girerken konsorsiyum üyelerine köprünün geçiş ücretinin 42 dolar + KDV garanti edildi. Biz de bu garantiyi alarak özelleştirmede yüksek fiyatlara çıktık."

İDO 861 MİLYON DOLARA SATILDI

İDO'nun özelleştirilme ihalesini 2011'de 861 milyon dolar ile Tepe-Akfen-Souter-Sera Ortak Girişim Grubu kazanmıştı.




sayfa 459
ANA SAYFA -> ULAŞIM