Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İlk Metropol Tren Hattı: 'İstanbul Haydarpaşa - İzmit Adapazarı'
« önceki   123 ... 103104105 ... 109110111   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 104
Misafir 0e3

1 ay önce - Çrş 11 Oca 2017, 18:46

Bugün sakarya belediye başkanı toçoğlunun yerel gazeteye röportajı olmuş ve demişki,demiryolu yeraltına alınması için çalışmalarımız devam ediyor,halen aklı yeraltında.

Faruk54
1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 15:20

Adapazarı Arifiye arasındaki hemzemin geçitler halihazırda 2013 yılında yürürlüğe giren DEMİRYOLU HEMZEMİN GEÇİTLERİNDE ALINACAK TEDBİRLER VE UYGULAMA ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİĞE uygun değil..

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/07/201 ...0703-1.htm

Öncelikle hemzemin geçitlerin düzenlenmesi lazım.. Sanırım TCDD bu yüzden işletmeciliğe başlayamıyor.. Yönetmeliğe göre hemzemin geçitleri düzenleme sorumluluğu TCDD.. İşte bu noktada yer altına alınmasımı yoksa alt üst geçitmi henüz karar verilemedi..


Tevfik Metin Tanöven

1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 16:06

Arkadaşlar Faruk arkadaşımızın yayınlamış olduğu resmi gazatedeki hemzemin geçitler le ilgili metnin 14 . maddesini okursanız şöyle der Demiryolu hemzemin geçidini yapmakla sorumlu kurum / kuruluş tarafından bu yönetmelikle belirlenen standartlara uygun olarak hazırlanan projeler Karayolları Genel Müdürlüğünün trafik güvenliğine uygun olduğu değerlendirmesinden sonra TCDD nin uygun görüşü ve Demiryolu Düzenleme Genel Müdürlüğünün onayına mütakip uygulanmak üzere ilgili kuruluşa ve il valiliğine gönderilir der . Maddeleri tek tek okuduğunuz zaman Belediye sınırları içersindeki hemzemin geçitlerin yapımının TCDD nin sorumluluğunda olmadığı anlaşılıyor . Sakaryada birileri tarafından hemzemin geçitlerle ilgili sergilenmekte olan oyun 1970 lerden beri ilgili belediyenin ısrarla görevini yapmayarak sorumluluğundan kurtulmak için sorumluluğu TCDD nin üzerine atmak için oynadığı yakışıksız bir oyundan başka birşey değil .



Faruk54
1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 16:44

Hemzemin geçit işletmeciliği ile sorun çözülür ama şehir merkezine kadar giren ve oldukça yoğun olan bir hatta artık hemzemin geçit işletmeciliği yapmak ne derece doğru o tartışılır.. Zira Adarayda var ..

Hemzemin geçitler fazla yoğun olmayan yerlerde çözümdür..

Ama Adapazarı merkezde ise alt/üst geçitlerle veya yeraltına alınması yani tamamen izole edilmesi şeklinde çözüm en doğrusu..

Kısaca TCDD de de, haklı Büyükşehirde.. İhşallah en kısa sürede çözüm bulur..


Sercan gönengil
1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 17:19

Tcdd ısrarla yeraltına alınmasını istemezken,sakarya büyükşehir belediye başkanı en tepedeki isimle durumu halletmeye çalışıyor.Halen yeraltımı,yoksa üstgeçitmi olacak ve ne zaman inşa başlayacak,belirsizliğini koruyor.

(+)


SAKARYA İÇİN EN İYİSİ OLACAK12 Ocak 2017 - 15:33, Perşembe


Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan ile şehrin heyecanla beklediği rayların yer altına alınması ile ilgili projeyi görüşen Başkan Toçoğlu, “Hem trafik akışını rahatlatmak hem merkezi yenilemek hem de yeni yaşam alanları oluşturmak istiyoruz. Hedefimiz budur. Bizim için önemli olan şehir merkezinde ciddi bir dönüşüm gerçekleştirmek” dedi. Bakan Arslan ise, “Sakarya’nın yanındayız” mesajı verdi.
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan ile Ankara’daki bakanlık binasında bir araya geldi. Bakanlık bürokratlarının da hazır bulunduğu ziyarette şehrin ulaşım başlığında bir numaralı gündem maddelerinden biri olan Ada Treni için rayların yer altına alınmasını içeren proje ele alındı.
Konuyu ayrıntılı görüştük
Ziyaret sonrasında değerlendirmelerde bulunan ve Bakan Arslan’a teşekkürlerini ileten Başkan Toçoğlu, “Bugün Sayın Bakanımız Ahmet Arslan ile Sakaryamız için büyük anlam ifade eden Ada Treni’nin yer altına alınması ve diğer projelerimizi ayrıntılı bir şekilde değerlendirme fırsatı bulduk. Trenin yer altına alınması konusundaki ilgi ve destekleri için Bakanımıza teşekkür ediyoruz. Bu konuyla bizzat yakından ilgileniyorlar. İnşallah beraberce şehir merkezindeki bu sorunu bir şekilde çözeceğiz. Bu konudaki görüşmelerimiz devam edecek” diye konuştu.
Ciddi bir dönüşüm hedefliyoruz
TCDD Genel Müdürlüğü yetkilileri ile de görüşmelerin yapıldığını söyleyen Toçoğlu, “Bakanlığımız, genel müdürlüğümüz, milletvekillerimiz, Büyükşehir Belediyesi olarak biz, birlikte çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sakarya için en iyi proje hangisiyse inşallah o olacak. Hedefimiz bellidir. Hem ulaşımı rahatlatmak hem merkezi yenilemek hem de yeni yaşam alanları oluşturmak istiyoruz. Bizim için önemli olan şehir merkezinde ciddi bir dönüşüm gerçekleştirmek” şeklinde konuştu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın bilgisi var
Bakan Arslan, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başbakan Yıldırım’ın da proje ile ilgili bilgi sahibi olduğunu söyleyerek, konuyu takip ettiklerini ve dev yatırıma destek olacaklarını ifade etti. Arslan, “Sakarya bizim için oldukça önemli bir şehir. Treni yer altına alacak projeyle ilgili olan konuyu yakından takip ediyoruz. Projeye destek veriyoruz. Hep birlikte Sakarya’ya en yakışacak projeyi hayata geçirmeye niyetliyiz. Sakaryalı hemşerilerimize en kalbi selamlarımızı yolluyoruz” ifadelerini kullandı.


Misafir ed0

1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 17:57

Ne zaman gerçekleşecek bu proje peki ? 20 yıl sonramı 30 yıl sonramı??



Ümit1966
1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 18:04

Bunca yıl bu beceriksiz herif ne beklemiş madem??? Cek cak lı laflarla bi 5 yıl daha kaybedilecek...

Ege_21
1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 18:09

Yeraltına almaları çok saçma olur. Metro değil ki bu sonuçta tren. Tren ile metro arasında dağlar kadar fark var. Evet ikiside raylı ulaşım aracı ama biri ağır biri hafif sistem. Onun için tren garını yeraltına alacaklarına hemzemin geçiti kapatıp yeraltına almaları daha doğru ve daha uygun bence.

Nezih90
1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 18:18

Yeraltına alınmasının metro olması ile ne alakası var ? Boğaz tüpünden tren geçince veya YHT geçince metro ya mı dönüştü diyeceğiz. Ne yapıp edilip bir çözüm bulunması gerekiyor. Bir tek bizim ülkede sorun oluyor hep bu demiryolunu şehre girmesi. Ama bu demiryolunun kendisinden değil beceriksiz yöneticilerin suçu. Avrupa'da bir sürü şehirde tren bi ucundan girip diğer ucunda çıkıyor, altından, üstünden, yanından bir şekilde geçiyor. Tek bir akstada değil yani, bir çok akstan. Bizde yok trafik oluşturuyor diyoruz. Ne diyim ya

Gerekirse yer altına, gerekirse yer üstüne, gerekirse hemzemin ve geçişini komple iptal ederek.


Ege_21
1 ay önce - Prş 12 Oca 2017, 18:32

Nezih90 bir kere hangi tren garı yeraltında olmuş Allah aşkına ? Siz hiç bunu düşünebiliyor musunuz ? O sizin dediğiniz tüp geçişi ayrı bir mesele benimki ayrı bir mesele. Ben tren garının yeraltına alınmasını uygun bulmuyorum. Gar yeraltına alındığı zaman üstü kapatılmış olacak. Bu yüzden metroyla kıyasladım. Benim uygun bulduğum şey hemzemin geçitin kapatılıp o yolun yeraltına alınması. Trafik ancak öyle rahatlar ve trenlerde rahatça şehir merkezindeki gara girer.



sayfa 104
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 103104105 ... 109110111   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM