Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kocaeli Özel Halk Otobüsleri (ÖHO)
« önceki   123 ... 222324   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 23
ediz000

4 ay önce - Pzr 18 Arl 2016, 00:49

Arkadaşlar Kocealiden gelme 2-3 Temsa var ve 1 adet Otokar kent var. Nereden anladım derseniz alt tarafında eski rengi olan orta kapıda fıstık yeşili rengi gözüküyor.

ediz000

3 ay önce - Pzr 01 Oca 2017, 22:12

Koceali özel halk otobüsünden gelme, boyanıp turkuaz olduktan sonra Antalya'da yeni hizmete başlayan Mercedes-Benz Conecto:



(+)


Guney92
3 ay önce - Pzr 08 Oca 2017, 03:46

Bu otobüsün Kocaeli'den gelme olduğunu nereden biliyorsunuz ?



erdem türkoğlu
3 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 22:48

701 İzmit - Gölcük hattının her zamanki rezaleti. Millet alt alta üst üste balık istifi taşınıyor. Araçlar bir yolcu dahi alamayacak hale gelene kadar dolduruluyor.

Evet, Kocaeli gibi büyük bir sanayi kentinde böyle çağ dışı midibüslerle toplu taşıma yapılıyor.

Şu rezil ulaşım şekline 3,50 TL ödüyor bi de bu insanlar. Öğrencisi bile 2,50 TL bu hattın.


(+)



(+)


Belediye de 240 otobüs aldım da ulaşım sorununu çözdüm sansın...


ediz000

3 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 22:53

444'lü koceali numarası var nasıl anlaşılmaz, arka tarafında var. Arka tarafını bir gün çekeyim gönderirim var biliyorum. Artı içinde silinmiş halde Koceali Kentkart var ve paralar yazıyor yırtık halde.

Misafir 740

3 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 23:00

Otobusler vizir vizir calisirken vatandas sirf kent kart almak zor geldigi icin otobus gelsede binemedikerinden bu minibusler bu halde yolcu tasimaya devam eder ayni durum bizim hattada var otobus bos gidiyr minibuste yer yok ustelik aralarinda saat farki var arka arkaya gelseler bisey demicem.



erdem türkoğlu
3 ay önce - Pzr 15 Oca 2017, 15:53

İşte İzmit'in bakımlı (!) ve güvenli (!) otobüslerinden biri daha.


(+)


Neyse ki can kaybı yok. Ama bu eski ve bakımsız araçların böyle facialara sebep olabileceğini öngörmek zor olmasa gerek. Buna rağmen herhangi bir önlem yok, denetim sıfır.

Alıntı:
Seyir Halindeki Otobüs Yandı
Yahya Kaptan Mahallesi’nden kalkıp Plajyolu’na giden otobüs, Verem Savaş Dispanseri’nin önünde aniden alev aldı, içerisindeki yolcuları ise Allah korudu

İzmit şehir merkezinde hareketli dakikalar yaşandı. Alınan bilgi ve iddialara göre; Mustafa Mete’nin kullandığı 41 J 0281 plakalı şehiriçi otobüsü Yahya Kaptan Mahallesi’nden hareket edip, Plajyolu’na doğru seyir haline geçti. Verem Savaş Dispanseri önüne gelindiği ise otobüs, aniden durdu. Sürücü Mete, içerideki yolcuları indirdikten sonra kaputu açmaya çalışırken otobüs bir anda alev aldı.

KİMSEYE BİR ŞEY OLMADI
Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine hemen itfaiye ekibi sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, adeta alev topuna dönen otobüsü kısa sürede söndürdü. Olay yerine gelen sağlık ekipleri sürücü Mete’yi de sağlık kontrolünden geçirdi. Mete, “Araç bir anda stop etti. Yolcuları indirdikten sonra kaputu açarken minibüs alev aldı. Neden olduğunu anlayamadım. Allah’tan yolcuları indirmiştim. Araç yandı ama en azından kimseye bir şey olmadı” dedi. Polis yangınla ilgili soruşturma başlattı.
http://www.gunaydinkocaeli.com/haber/polis-adliye .../6427.html


EMRE SAĞIR
3 ay önce - Sal 17 Oca 2017, 22:43

Sevgili arkadaşlar Kocaeli'de halk otobüsü olarak kullanılan CONECTO'lar niye satılıyorlar? Bilgisi olan var mı acaba? Şimdiden teşekkürler ve iyi geceler.

Berktuğ
site denetçisi

3 ay önce - Sal 17 Oca 2017, 22:45

Alıntı:
Sevgili arkadaşlar Kocaeli'de halk otobüsü olarak kullanılan CONECTO'lar niye satılıyorlar?

Satıldılar bile 3'ü Bursa'ya geldi. Geri kalanlar Antalya ve İstanbul'a dağıldılar. Ama kaç adetler bilmiyorum.


erdem türkoğlu
3 ay önce - Çrş 18 Oca 2017, 01:33

Alıntı:
Sevgili arkadaşlar Kocaeli'de halk otobüsü olarak kullanılan CONECTO'lar niye satılıyorlar? Bilgisi olan var mı acaba? Şimdiden teşekkürler ve iyi geceler.


Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 2013-2014 yıllarında özel halk otobüslerinde midibüslerden otobüslere dönüşüm yapmak istedi. Ama bu dönüşümün yapılış şekli hatalıydı.

Bu araçlar ÖHO filosuna dahil edilirken, ÖHO kooperatiflerine bu otobüsler için 5 yıllığına geçici ruhsat verilmişti. 5 yıl dolunca otobüslerin kapasitesi kadar midibüsün filodan çıkarılması düşünülüyordu. Yani bu otobüsler geldiğinde midibüs sayısında eksilme olmamış, kooperatiflerdeki hat sahipleri bu araçları ortaklaşa almıştı. Mesela 20 adet Mercedes Conecto, İzmit şehir içi kooperatifinde çalışan 520 adet midibüsün sahipleri tarafından ortak alındı. 41 J 90xx serisi plakalı tüm araçlar bu şekilde ekstradan geldi.

Yalnızca Körfez ve Gebze-İzmit kooperatifleri 1 midibüse 1 otobüs şeklinde değişim yapmış, 8'er adet midibüsü filodan çıkartarak yerlerine 8'er adet Temsa Avenue almışlardı. Bu araçların plakası 90xx serisi değil, normal seridendi.

Bir de bu otobüslerin gelmesiyle bazı belediye hatları ÖHO'lara verildi. Çünkü minibüsçülerin bir kısmı bu otobüsleri sırf belediye hatlarını almak için aldılar. Geçen sene belediye otobüs alımı yapıp hatlarını çoğaltınca, midibüsçüler "bu büyük otobüsler bizleri zarar ettiriyor" diye yakınmaya başladılar, otobüsleri satmak istediler. Belediye neden satmalarına izin verdi tam olarak bilemiyorum, ama bu otobüslerin kalıcı olamayacağı baştan belliydi zaten.

Araçların çoğu satıldı, bir kısmı hala çalışıyor. Belediye hepsini sattırıp yeni bir dönüşüm yapmalı ÖHO'lara. Bu sefer 2 midibüs 1 adet 12 metre otobüs olmak üzere kalıcı bir dönüşüm yapılmalı.

Son günlerde İzmit şehir içi kooperatifi midibüsleri minibüse döndürmek istiyor. Hazır bir değişim isteğinde bulunmuşlar iken, belediye "minibüs olmaz otobüse dönüşün" deyip halletse keşke şu işi.

Bir de havuz uygulamasını kaldırıp paralı binişlerin geri gelmesini istiyorlar. Bunların her dediğine evet denirse, yakında paralı binişler de gelir, rekabet uğruna birbiriyle ve belediye otobüsleriyle yarışan kural tanımaz minibüslerimiz de olur.



sayfa 23
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 222324   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara