Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Bursa Yenişehir Havalimanı
« önceki   123 ... 150151152 ... 158159160   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 151
Mert Akgün
10 ay önce - Pts 12 Arl 2016, 17:43

mallar rahat rahat bursaya ulaşsın, ama bursalı vatandaş sıkıntı çekip sgh ye gitsin, ne güzel.

son yıllarda azalan turist sayısı için kış sezonunda uludağ da hafta sonları için turlar düzenlenebilir. özellikle avrupadan uygun fiyata kayak yapmaya gelen çok olur. hem ucuz hem de yakın olması avrupalı turistleri cezbedecektir. vize işlerinde de kolaylık sağlanırsa verim alınabileceğini düşünüyorum


erdem4316
10 ay önce - Pts 12 Arl 2016, 21:15
BİR ZAMANLAR


Bursa büyükşehir belediyesinin Bursa Hava Yolları kurulması çalışmalarında TAİLWİND Genel Müdür Yardımcısı Halim Aydın 26.10.2013 tarihindeki açıklamasında ;Uçaklarımızın bir tanesi 25 Mayıs tarihine kadar Bursa Belediyesi'ne kiralandı. Bursa'dan tarifeli olarak yurt içinde ve dışında 6 destinasyona tarifeli olarak uçacağız. Busa-Trabzon arası hergün, Bursa -Diyarbakır arası haftada 3-4 sefer, Bursa - Erzurum arasın haftada 2-3 sefer, Bursa - Üsküp arası haftada 2 sefer, Bursa - Flibe arası haftada 2 sefer ve Bursa - Batum arası haftada 2 sefer uçacağız demişdi...yıl 2016 bu seferlerin bazıları yapılarak havalimanı biraz canlandı...keşke BTSO ve BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 1-2 uçak kiralayıp Antalya,Adana,Ordu-Giresun,Van,Dusseldorf,Üsküp,Batum,Köln'e uçsa nasıl olur......

Ahmet 2585
10 ay önce - Prş 15 Arl 2016, 14:40

Erdem Bey,
Bu Tailwind olayi cok da eski yillara ait bir girisim degil ama artik mazi oldu malesef. Şirket mevcut operasyonlarina ait ucaklarindan bile 1-2'sini gönderdi. Kış döneminde iş bulamadi. Bu da aklinda ve mevcut planlarinda Bursa'nın su an icin yer almadığını gösteriyor.

Elbette bu işin uzmani degilim, ancak bir de SHGM ayagi var. Yeterince esnek ve aktif olmadiklari kanisindayim. Bursa bölgesel capraz uçuş destinasyonu tanimina giriyor. Biraz da siyasi ve toplumsal baski ile Bursa hattina sadece AJ verildi. AJ'in kış donemi diyerek veya verimsiz olduğu gerekcesi ile şu an ucmadığı bir hatta, hemen baska bir sirketin uçması, SHGM izni de olmadan mümkün degil. Onlar da ileriye yönelik projeksiyon isterler. Baska hatta da ucacak mısınız, ne kadar süre ile uçacaksınız? Ya hattı kapatırsanız? vs. Ahiret sorusu sorarlar. Yukaridan destekli Borajet ve AJ degil ki bu. Kısacası yakın bir zamanda Tailwind'in Bursa'ya gelecegini sanmiyorum.

Eğer Tailwind gercekten bir kazanc görüp Bursa'dan ucmak istiyorsa, önce AJ ile oturup anlaşmalı, hatlari kendi aralarinda paylaşmalı, hatta şu an uçmuyor olsa bile hükümetin ve SHGM'nin Turkiye'nin destekledigi tek bölgesel uçuş firmasi olarak kabul ettigi Borajet'in bile Bursa'ya ucmayi düşünmediğini beyan etmesi gerekir diye düşünüyorum. Yazılı birşey yoksa da tepede bir yerlerde bu tür uçuşlarda oncelik Borajette gibi bir hava var.

Uçuş planlarinizdan da, Almanya'ya illa 2 uçuş olacaksa, Köln ile Düsseldorf ikisi de Ruhr havzasinda, birbirine oldukça yakin olduklarindan, uçuşlardan birinin Köln yerine Münih olarak planlanmasi daha mantıklı olabilir. Lufthansa da 4-5 yil önce Yenişehir'den Münih'e bir süre tarifeli sefer yapmıştı. Potansiyel Almanya pazarini böylece daha optimize bir sekilde değerlendirmek mümkün olabilir. Olacaksa olsun da, birine bile razıyız. Maksat, havaalanının canli ve uçulan bir havaalani niteliği kazanması.



En son Ahmet 2585 tarafından Prş 15 Arl 2016, 16:16 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Ahmet 2585
10 ay önce - Prş 15 Arl 2016, 15:03

Erdem Bey,
Yorumunuzun ikinci kısmı olan sorunuza cevabim ve yorumum ise; bunun çok guzel olacağı ama mümkün olamayacağı yönünde. Bunun için öncelikle sirket kurmak gerekiyor. Sirketin de 3'ü öz mal olmak üzere en az 5 ucaginin olmasi isteniyor. Aksi taktirde SHGM uçuş izni ve hat vermiyor. Bu da şu anki Bursa potansiyeli icin cok fazla ve gercekci gözükmüyor.

Ancak, forumun daha önceki sayfalarinda da çeşitli defalar bahsettiğim gibi, BTSO veya adı her ne olursa olsun, olusturulacak kent dinamikleri ile dediginiz gibi 1-2 uçak kiralanip SHGM sartlarini yerine getirmiş bir mevcut firmaya kiralamasi cok uygun olur ve tek yol bu (Pegasus, Atlas, Onur, Borajet veya Thy (AJ)). Böyle birşey olursa benim gönlüm öncelikle Atlasglobal'de olur. Gönlüm çok yatmiyorsa da, bu olmazsa, küçük uçak prensibi ile daha uzun süreli bir işbirliği için BJ daha mantıklı olabilir. Onlarin Embraer tipi ucaklarini Bursa'nin doldurmasi daha kolay olur. Atlas ise filosunda bu tip küçük ucak olmadığı icin bakım - pilot ve tip egitimi vs nedenlerle daha zor uyum saglayabilir ve Embraer tipi küçük uçakları, filosuna kabul etmek istemeyebilir. Ama firma saglamligi ve hatlari aç kapa yapmamasi nedeni ile Atlas, BJ'e göre benim gözümde, bu işbirliğinin uzun süreli devamlılığı anlaminda daha güvenilir geliyor. Yine de Atlas, filosunu olusturan 150-180 kişilik ucaklarla baska destinasyonlara da uçtuğu için, bu sekilde orta boy ucak kiralayarak Atlas'a yeniden kiralayip işbirliğine gitme ihtimali de olmayacak şey değil.

Özetle, kent dinamikleri ile ucak kiralayip bunlari mevcut sirketlere Bursa base'li olmak kaydıyla yeniden kiralayip bir anlasmaya gitmenin, muhakkak degerlendirilmesi gereken bir seçenek olduğunu düşünüyorum.


kalimero71
10 ay önce - Çrş 21 Arl 2016, 18:08
Yenişenir Havaalanı 2016 Yılında Rekor Kırdı


Bursa Yenişehir Havaalanı, 2015-2016 yılı kasım ayları içinde iç ve dış hatlarda toplam 258 bin 663 yolcu taşıyarak rekor kırdı.

AK Parti Yenişehir İlçe Başkanı Adnan Kamıl, ”Uluslararası Yenişehir Havaalanı 2015-2016 yılı kasım ayları içinde iç ve dış hatlarda toplam 258 bin 663 yolcu taşınmıştır. 2016 yılı Kasım ayına kadar iç hatlarda 238 bin 766 dış hatlarda ise 19 bin 897 kişi havalimanından yolculuk yapmıştır” dedi.


http://www.reklam_link.com/yenisenir-havaalani-20 ...kirdi.html


Berktuğ
site denetçisi

9 ay önce - Cmt 07 Oca 2017, 15:53

YENİŞEHİR'E ZORUNLU İNİŞ!
Alıntı:
Etkili olan kar yağışı, hava ulaşımında da aksamalara yol açıyor.



Yoğun kar yağışı hava ulaşımını da olumsuz etkiledi.

Ankara'dan Sabiha Gökçen Havalimanı'na 133 yolcusuyla hareket eden Pegasus'a ait yolcu uçağı, Sabiha Gökçen'deki olumsuz hava koşulları yüzünden Yenişehir Uluslararası Havalimanı'na gece saat 02.00'da zorunlu iniş yaptı.

Yolcular, şirketin otobüsleriyle İstanbul'a taşındı. Uçak hâlâ Yenişehir Havalimanı'nda apronda boş bekliyor. Uçak, saat 15.30'da İzmir Adnan Menderes Havalimanı'na boş olarak hareket edecek.

Kaynak: http://www.olay.com.tr/yenisehir-e-zorunlu-inis/96406/

En azından yedekte olsa kullanılıyor diyorum acı ve gerçek!



Misafir 326

9 ay önce - Pzr 08 Oca 2017, 00:11

Vay bee Yenişehir Havalimanında Pegasus Havayolları gözlerim yaşardı. Bursa bunları haketmiyor dostlar. Zamanında ileri görüşlü olmayan vizyonsuz yöneticilerin yaptıklarının ceremesini Bursa halkı çekmek zorunda değil

Ahmet 2585
9 ay önce - Sal 10 Oca 2017, 17:07
2016 yılında Yenişehir Havalimanı'nı 275,000 yolcu kullandı


1 ay önce kasım ayı sonuçları açıklandığında yaptığımız 275,000'lik yıl sonu tahmini, doğal olarak aynen gerçekleşti ve 275,404 oldu. Zaten bu tahmini tam 1 yıl önce de yapmıştık. İlave hatların kalması durumunda 300,000 yolcu barajı aşılacak derken, mevsimsellik vb nedenlerle hatların kalıcı olmaması durumunda, 275,000 civarında gerçekleşir demiştik. THY ve ülke havacılığının sıkıntıya girmesi de, normalde alınmayabilecek olan bu iptal kararlarının alınmasını zorunlu kıldı. Aralık ayı yolcu sayısı ise Kasım'daki 15,909 yolcu sayısının biraz üzerinde 16,741 olarak gerçekleşti.

Bunun 252,406'sı iç hat, 22,998'i de dış hat yolcusu. Bu sonuçla yolcu sayısı bakımından ülkedeki 32. büyük havalimanı olarak yılı kapatan Yenişehir'de 2015 yıl sonuna göre toplam yolcu sayısında artış % 47, iç hatlarda % 59 olurken dış hatlarda - % 22 azalış görüldü ( Rus - Ukrayna turist kaybı ve Arapların bir kısmının Trabzon-Ordu-Giresun'a yönlendirilmesi bunda etkili oldu. Yerel yönetimlere, Gümtob'a ve tur operatörlerine bu noktada önemli görev düşüyor ).

Yılın ikinci yarısındaki hat iptalleri ile Kahramanmaraş ve Adıyaman Bursa-Yenişehir'e yaklaşmaya başladı ama Erzincan ile arasındaki fark, normal şartlarda kapanmayacak kadar büyüdü. Yani köklü değişiklikler olmadıkça, havalimanımız için kısa vadede olabilecek en iyi sıra bu 32.lik. Buna rağmen Çanakkale'nin önünde, Adıyaman, Ağrı, Iğdır, K.Maraş, Isparta ve Şırnak'ın gerisinde bir 38.likten 32. sıraya yükselindi.

Havaalanının yeniden açılmasıyla Batman tekrar öne geçti. Şırnak da bölgedeki durumun normalleşmesiyle ileride toparlayacaktır.

Ticari uçak sayısındaki % 36'lık artış, tüm uçak sayısında % 4 olarak gerçekleşince, artışın tamamının ticari uçak sayısındaki artıştan geldiğini anlamak zor değil. Bu da havalimanının çevre havacılığına hizmet verme anlamında herhangi bir açılım yapamadığını veya ilave talep görmediğini gösteriyor. Yük miktarındaki artış da ticari uçak sayısına paralel olarak % 41 oranında gerçekleşmiş. Geçenlerde, sanayi-ticaret odası üyeleri önderliğinde basına yansıyan girişimin lafta kalmaması veya başarıya ulaşması halinde, burada daha güzel bir gelişme görülebilir.

2017 yılında yeni hat ve ilave seferler açılması umuduyla 300,000'in üzerindeki rakamların oluşmasını diliyoruz.


Ahmet 2585
8 ay önce - Prş 26 Oca 2017, 13:42

Bugünkü bir haberde, Ulaştırma Bakanı Arslan, havalimanlarının raylı sistemle şehir merkezlerine bağlanması ve ulaşım entegrasyonuna gidilmesi çalışmalarının başlatıldığını belirtti. Ama özellikle Yeni İstanbul Havalimanı, AHL, SAW ve ESB'nın adı geçiyor. ADB ve Antalya da bitmiş projeler olarak örnek veriliyor. Bunlar dışında bu tarz ulaşım problemi olan ve merkeze / ana ulaşım arterlerine uzak kalan Bursa-Yenişehir vb. havaalanlarının adı şimdilik geçmiyor. Kimbilir, bu şekilde bir anlayış yerleşiyorsa, ileride Yenişehir havaalanımız da bu kapsama alınabilir belki, bir ihtimal.
...
Keşke Bilecik, 250 - 300,000 nüfuslu, daha büyük ve canlı bir şehir olsaydı, ve Ankara yolu Bilecik'ten geçiyor olsaydı. O zaman bu havaalanı daha sorunsuz ve efektif çalışabilirdi. Malesef Bilecik ve Yenişehir, Bursa'dan gidilen bir destinasyon ve hedef yerleşim yeri değil. Ama Yenişehir tarafından gelerek Bursa'ya gidiş, bir hedef destinasyon. Fakat Yenişehir 30 bin, Bilecik de 70 bin nüfuslu küçük şehirler. Potansiyel yaratılamıyor. Eğer ülkenin her yerine o yöreleri geliştirmek ve potansiyelini daha fazla açığa çıkarmak için bir sürü yatırım yapılabiliyorsa, benim de elimde yetki olsa Bursa-Yenişehir-Bilecik-Gölpazarı (Yenipazar daha uygun)-Nallıhan-Beypazarı-Ankara şeklinde kestirme bir duble yol yapar ve bu aksın da makus talihini değiştirirdim.
...
Eski nüfus kayıtlarında veya mahkeme belgelerinde, "Mehmet'ten olma, Fadime'den doğma.." diye ifadeler olurdu. Bizim havaalanı da "askeri havaaalanından olma, zoraki doğma.." Dışarıdan bilinçli destek ve kararlar gelmedikçe, kendi yağıyla bu kadar olabiliyor malesef.


Ali3523
8 ay önce - Cmt 04 Şub 2017, 21:19

arkadaşlar hazirandan sonra haftanin 1 günü sabiha gökçene direkt uçuş konmuş . Bunu thyları icra edecektir. cuma gunü saat 23 sularindan kalkis yapip cumartesi gunü gece 4 te bursa yenişehir havalimanindan sabihagökçene havalanacaktır. isterseniz thylarınin tarife sorgulamasindan teyit edebilirsiniz



sayfa 151
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 150151152 ... 158159160   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara