Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kayseri Erkilet Havalimanı yenileme çalışmaları
« önceki   123 ... 202122   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 21
Haldun Turan

10 ay önce - Çrş 09 Ksm 2016, 23:44

9 ekim pazar günü Kayseri'den İzmir'e uçmadan önce çektiğim fotoğraflar sona erdi.


(+)



(+)




(+)



(+)



(+)



(+)



(+)


Haldun Turan

10 ay önce - Prş 10 Ksm 2016, 02:12

Yanlış başlığa konulmuş eksisi veren bana doğrusunu göster öğreneceğim )

Kayserinin havaalanı başlığı yok sitemizde.Daha doğrusu adı böyle ve bunu Burç beye de sormuştum ve bende havaalanında ve havalanına girerken ki yolda çektğim fotoları buraya attım.

Değerlendirmeni iyi yap eksiyi basan zat ve bu mesajımı puan şikayeti olarak algılayıp yine eksiyi bas lütfen.

Basmazsan hatırım kalır )


Misafir a58

10 ay önce - Cmt 12 Ksm 2016, 11:36

Haldun Bey Pegasusun Yeni Ucagimi o Airbus Neon 'a Benziyor. Yani o Sanirsam Türkiyede Cok Fazla ucagi yok
2017 Yilinda Cok Pegasus Neon ucaklari siparis verilecekmis
ve ülkemize Yeni ucaklari grlecekmiz bu Tek simdilik Pegasus icin gecerli Tabi acaba Bu ucak Baska Hatlarda ucuyormu Yurt Disi - Yurt ici



mafakyanc

10 ay önce - Cmt 12 Ksm 2016, 12:20

Evet bu uçak yeni versiyon a320-200neo. (Haldun arkadaşın resimlerini koyduğu uçak...) Tescili okunuyor: TC-NBA. Motorun üzerinde ve kuyruktaki model yazısında da "neo" geçmekte! Bu, Pegasus filosuna katılan ilk 320neo'dur. Hatta, kullandığı motorlarla bir havayoluna teslim edilen ilk 320neo'dur. Pegasus filosunda halen 320ceo'lar da mevcuttur.

Pegasus'un ileriye yönelik oldukça yüksek sayıda 320neo/321neo siparişleri de söz konusudur.

Pegasus'un uçaklarında (hoş TK'da da durum pek farklı değildir ama...) bu uçak iç hat, şu uçak dış hat uçar diye bir ayırım yoktur; zaten LCC tarzı çalışan bir havayolunda bunun düşüncesi dahi olamaz.

Neyse, burası aslında Pegasus başlığı değil; konuyu daha fazla detaylandırmayalım isterseniz. Sonra birileri hemen "yanlış başlığa konulmuş" diye eksiyi yapıştırıverir de...


Misafir 51e

8 ay önce - Prş 05 Oca 2017, 14:28

Değerli Arkadaşlar, 1-2 yıl içerisinde yeni terminal yapımına başlanacaktır. 8-9 körüklü iç-dış ortak bir terminal binası yapılması için faaliyetler sürdürülmektedir. Havalimanımız 2016 yılsonu itibariyle 2 milyon yolcu tarafından kullanılmıştır.

cCcenk38
8 ay önce - Prş 05 Oca 2017, 14:33

Keşke Kayseri'miz büyür ve modern bir havalimanına sahip olsaydı.

Hızlı tren bağlantıları ve otoyollar da şart. Niye yapılmıyor anlamış değilim.



Yunus65
8 ay önce - Prş 05 Oca 2017, 15:14

Misafir 51e bu bilgiyi nerden aldınız? Hic bir kaynak belirtmeden ortada proje yokken berden vardınız bu kanıya ? Acıklarsanız sevinirim.

Körüklü yeni modern Terminaller Türkiyenin heryerine yayılmalı.


kalimero71
7 ay önce - Pzr 29 Oca 2017, 20:51
Kayseri Havalimanı genişletilecek


Kayseri Havalimanı genişletilecek
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Kayseri-Ankara-İstanbul yüksek hızlı tren projesine ilişkin, “Bu konuda hızlı bir şekilde adım atıp bu sene inşallah ihalesini yapıp, 4 sene içerisinde de bitirip, Kayseri`nin, Kayserililerin ve bu ile gelecek misafirlerin hizmetine sunmuş olacağız.” dedi.

Arslan ile Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Kayseri Büyükşehir Belediyesini ziyaret ederek Başkan Mustafa Çelik’ten brifing aldı. Arslan ve Özhaseki, daha sonra Belediye Meclis Salonu’nda düzenlenen ve basına kapalı yapılan koordinasyon toplantısına katıldı.

Bakan Arslan, toplantı sonrası yaptığı açıklamada, bakanlıklarının Türkiye’nin birçok yerinde projelerinin bulunduğunu belirtti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Başbakan Binali Yıldırım’ın, hükümetin ve milletvekillerinin desteklerinin kendileri için önemli olduğunu vurgulayan Arslan, yerelde de valiliklerin, belediyelerin, sivil toplum kuruluşlarının desteğinin, birlikte hareket etmesinin çok daha önemli olduğunu anlattı.

Arslan, bunun en güzel göstergesinin Kayseri olduğuna işaret ederek, “Kayseri’de gerek sivil toplum kuruluşları, yatırımcılar, sanayiciler, gerek belediyelerimiz, gerekse merkezi hükümetin kaynakları çok güzel buluşuyor ve bu buluşmadan kaynaklı çok güzel sonuçlar çıkıyor. Bu başarılı sonuçlar çerçevesinde sıkıntıların çözülmesi tam da bizim amacımızdır. Bugün bu toplantı, bu amaca hizmet etmek adına bize de çok önemli görevler verdi. Elbette ki yerel paydaşlarımıza, Büyükşehir Belediyemiz başta olmaz üzere, onlara da görevler verdi. İnşallah verimli ve başarılı bir toplantıydı.” ifadesini kullandı.

“Elbette ki toplantının sonuçlarını, alınan kararları sonrasında uygularsanız anlam ifade eder.” Diyen Arslan, şöyle devam etti:

“Allah’a şükür bu konuda sicilimiz ve karnemiz iyi. Bu sicil ve karneden hareketle biz bugünden itibaren burada aldığımız kararlar çerçevesinde Kayseri-Ankara-İstanbul yüksek hızlı treninin yapımıyla ilgili bakanlık olarak aldığımız kararları yerelde uygularken paydaşlarımızın yapması gerekenleri konuştuk, bu konuda belediyemizin de yapması gerekenler var. Bu konuda hızlı bir şekilde adım atıp, bu sene inşallah ihalesini yapıp, 4 sene içerisinde de bitirip, Kayseri’nin, Kayserililerin ve bu ile gelecek misafirlerin hizmetine sunmuş olacağız. Bu önemliydi. Yine Kayseri merkezli olmak üzere Yerköy-Ankara istikameti, Sivas istikameti, Ulukışla-Pozantı güney istikametindeki mevcut konvansiyonel hattın iyileştirilmesi, elektrikli hale getirilmesi, sinyalli hale getirilmesiyle ilgili de çok başarılı, örnek bir çalışmamız var. Onu da değerlendirdik. Kayseri’nin, Kayseri sanayisinin denize inmesi adına o güzergâhlar çok önemli. O çalışmaları da belli bir noktaya getiriyoruz. Sanayicilerimizin ürünlerini, mamullerini hedef pazara ulaştırırken gerek navlundan gerek taşımacılıktan kaynaklı sıkıntılar var, onların çözümü, limanlarda bu konudaki aksaklıkların giderilmesi ve bu sürecin kolaylaştırılmasıyla ilgili bakanlık olarak bizler veya hükümetin yapması gerekenler varsa bunları konuştuk. Bunların inşallah gereğini yapacağız.”

– Havalimanı genişletilecek

Karayolları Genel Müdürlüğü ve bakanlık olarak, Kayseri Güney Çevreyolu başta olmak üzere ilçe yollarıyla ilgili gerek standardının yükseltilmesi gerek bölünmüş yol haline getirilmesi, gerekse çalışması yapılanların hızlandırılmasıyla ilgili 18 projeleri bulunduğunu vurgulayan Arslan, şu görüşlere yer verdi:

” 5 ihale sürecini yürüttüğümüz projemiz var, bunların bir an önce bitmesi ve hizmete girmesini konuştuk. Ayrıca yine ilin ve ile bağlı ilçelerin hatta başka illere bağlantısı olan yollar kapsamında 3 talep daha var. Bunların, projelerin bir an önce bitirilmesi, ihale aşamasına getirilmesi ve yapılmasını konuştuk. Bu süreçleri inşallah çok hızlandırmış oluyoruz. Yine Kayseri Havalimanı’nda yeni ilave terminal ihtiyacı vardı. Bununla ilgili süreçler devam ediyor. Bu konuda Milli Savunma Bakanlığının bize devretmesi gereken bir alan vardı. Bunda mesafe kat ettik. Orman ve Su İşleri Bakanlığının sulama kanallarıyla ilgili envanterinde olan bir alan var, onun bir an önce alınması… Dolayısıyla Kayseri’de özellikle büyümeye devam eden havacılık sektörü gösteriyor ki, 2 milyon yolcu terminali kesinlikle Kayseri’ye yetmeyecek. Bunun için yeni terminal çalışmamız var. Bir taraftan projeyi hazırlatıyoruz, bir taraftan yerle ilgili problemleri çözüp Kayseri’nin problemini de çözmüş olacağız.”

– Şehir hastanesi raylı sistemle kent merkezine bağlanacak

Arslan, banliyö taşımacılığı konusunda ise hem Büyükşehir Belediyesinin hem de bakanlıklarının üzerine düşen görevler olduğuna işaret ederek, şu bilgileri verdi:

“Her iki tarafın da üzerine düşeni yapması ve hizmete sokmasıyla ilgili bugün konuştuk. Bence Kayseri için çok daha önemli olan şehir hastaneleri konsepti var. Sayın Cumhurbaşkanımızın da çok önemsediği, Sağlık Bakanlığımızın da çok başarılı şekilde yürüttüğü, bugüne getirdiği ve birçok ilimizde artık hizmete girmeye başlayan bir konsept var. Kayseri de bu konuda çok başarılı bir örnek. Hastaneler şehri yaptığınızda adeta insanların buraya kolay erişiminin sağlanması gerekiyor. Bunun da en kolay yolu elbette ki yollar açmaktır, Melikgazi Belediye Başkanımızın yaptığı gibi bulvarlar açmaktır ama en verimli ve kolay yolu toplu taşımadır. 4,7 kilometrelik raylı sistemin bir an önce yapılması, hayata geçirilmesi ve Kayserililere hizmet etmesi adına bugün bence bu toplantının en verimli çalışmalarından biri de buydu. Proje kapsamında iki kavşak var, kavşakları Büyükşehir Belediyemiz halledecek diğer kısmını da bize iletecek. 4,7 kilometrelik raylı sistemin bu anlamda özellikle hastaneyi de içine alacak şekilde merkezde toplu taşımaya teşvik edecek şekilde yapılması konusunda biz de üzerimize düşeni bir an önce yapacağız. Bu da Kayseri merkezli, Kayserililere hizmet etmek adına yapacağımız bir proje olacak.”

Çevre ve Şehircilik Bakanı Özhaseki

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki ise toplantıda 18 projenin ele alındığını, bunlardan en önemlisinin, Kayseri kamuoyunun çok konuştuğu hava terminalinin büyütülmesi olduğunu söyledi.

Proje çerçevesinde yeni bir iç hatlar terminali yapılacağına işaret eden Özhaseki, şu görüşlere yer verdi:

“Dışarıdaki alanda da askeriye ile ilgili uzun görüşmeler, sıkıntılar vardı. O yazıyı alana kadar hal gelmişti başımıza. Türkiye’de milattan öncesi ve milattan sonrası var. Eski askeriyeye selam bile zor veriliyordu. Sanki o milletin parçası değil gibi davranırlardı. Orada bomboş duran araziyi milletin hizmetine vermekten kaçınırlardı. İki satırlık imzaya 10-12 yıl uğraştık. Şimdi Allah razı olsun, ‘milletin malı değil mi, buyurun diyorlar’ hizmet gidiyor. Bu bizim için önemliydi. İkincisi hızlı tren meselesi. Bunu birkaç kez eski bakanlarımız da geldi söyledi, biz de anlattık ama Kayseri’de müzmin muhalifler var. Bu müzmin muhalifler, ‘Bizi oyalıyorsunuz, siteye girdim şu yazıyor. Ne hızlı treni, herkes aldı gidiyor siz seyrediyorsunuz’ falan filan. Ankara’dan başlayarak Konya’ya çok kısa ve kolay bir yoldu. Doğru da bir projeydi, yapıldı. Helali hoş olsun, güle güle kullansınlar. Eskişehir-Ankara tarafı başladı. Doğuya giden hatta da bizim için çalışıldı, projeler bu sene bitiyor, sene sonuna ihalesi yapılıyor, yapım süresi 3-4 yıldan aşağı olmayacak gibi gözüküyor, kolay bir iş değil ve Kayseri’de buna kavuşacak. İnşallah bu proje büyür, gelişir, doğuya, batıya her tarafa gider.”
http://www.reklam_link.com/kayseri-havalimani-gen ...lecek.html


Yunus65
7 ay önce - Cum 03 Şub 2017, 22:39

Yeni terminal kesinlikle körüklü olması lazim. Eğer proje calışmalarında Körüğü düşünmüyorlarsa gercekten yazık olur. Buseferlik günü kurtaracak proje olmaz inşallah. Ileriyi düşünerek geniş büyük bir Terminal yapılır inşallah.

Nazmi

7 ay önce - Cum 03 Şub 2017, 23:25

Son 10 yılda, rahat bir 10 defa yenileme çalışması olmuştur Yunus bey. Adam akıllı bir proje hazırlanmadı, yap boz yapıldı sürekli. Uygulanan projelerin bırakın ileriyi düşünülerek yapılmasını, günün ihtiyaçlarına dahi cevap vermedi. Umarım, bu sefer adam akıllı bir proje uygulanırda şehir olarak eziyetten, devlet olarakta israftan kurtuluruz.



sayfa 21
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 202122   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM