Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5

Kültürpark içinden yol geçmeli mi geçmemeli mi?
viyadük geçiş olmalı 6.6%  6.6%  [8]
tünelli geçiş sistemi olmalı 51.2%  51.2%  [62]
kesinlikle hiç bir şekilde yol geçmemeli 42.1%  42.1%  [51]
Toplam Oy : 121

semihfidan
11 yıl önce - Pzr 10 Hzr 2007, 14:25

Olmuyacak olamayacak bir konuyu böyle gereksiz yere tartışmak ve irdelemek aslında sadece zaman kaybı. Oylamaya bakıyorum da yol geçmesini istiyenler oldukça fazla ve  doğal olarak şaşırıyorum. Açılacak yolun çekirge caddesindeki trafiği büyük ölçüde azaltacağı düşünülüyor. Son derece yanlış. Gerek Darmstad gerekse Kükürtlü caddeleri geniş trafik sorunu olmayan caddeler olsa hadi bir derece belki yararı olabilir. Ancak özellikle zaten Darmstad dar ve oldukça sorunlu bir caddemiz. Diyelim ki bu proje kültürparka tünelli geçiş sistemi ile yapıldı. Darmstad caddesi mevcut haliyle bu yükü kaldırabilir mi? Veya kaçımız bu yolu Çekirge caddesi ne alternatif olarak kullanırız?

En son semihfidan tarafından Pzr 10 Hzr 2007, 15:00 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Yiğit cas
11 yıl önce - Pzr 10 Hzr 2007, 14:29

Alıntı:
Hiç bir ağacında köklerinin 30 metreden aşağıya ineceğini düşünmüyorum. Ondan dolayı Tünelle açılması ağaçların köklerine zarar vermeyecektir.

30 metre yükselti var mı kültürparkın içinde ki maliyetsiz bir şekilde bu tünel açılsın. Karayolu için 30 metre derinliğe inmek imkansız ve gereksiz bu mesafe için. Ama Kültürpark içinde bir tepe falan varsa benim hatırlamadığım olabilir tabi.

Alıntı:
Ankarada metro çalışması yüzünde birçok ağacı köklerinden ayırarak taşıma yöntemiyle taşıdılar ve ağaçlarda düzgün bakım olduktan sonra hiç bir sorun çıkmadı. Örnek olarak ivedik istasyonunun önünde bulunan kavşakta böyle bir çalışma oldu. Taşımadan bir yıl sonra gazetelere o ağacın hala canlı olduğunu gösterdiler.

Kültürpark'tan taşınacak ağaçlar zaten Kültürpark'ta o ağaçların kaybedilmesi demek... Önemli olan Kültürpark'ın korunması.


gökselcengiz

11 yıl önce - Pzr 10 Hzr 2007, 18:25

Bu yolun geçebileceği muhtemel güzergahı acaba bir arkadaşımız krokilendirebilir mi?Şayet nerenin nereye bağlanması düşünülüyor tam olarak?



onur ak

11 yıl önce - Pts 11 Hzr 2007, 11:50

Alıntı:
30 metre yükselti var mı kültürparkın içinde ki maliyetsiz bir şekilde bu tünel açılsın. Karayolu için 30 metre derinliğe inmek imkansız ve gereksiz bu mesafe için. Ama Kültürpark içinde bir tepe falan varsa benim hatırlamadığım olabilir tabi


Yükselti olması önemli değil belirli bir açı ile istenilen hareketler yapılabiliyor o makineler ile yani illa kuyu kazmak gerekmiyor. Yazının başınıda dikkatli okursanız maliyetsiz diye bir kelime söylemedim. aksine maliyeti yüksek dedim.

Alıntı:
Kültürpark'tan taşınacak ağaçlar zaten Kültürpark'ta o ağaçların kaybedilmesi demek... Önemli olan Kültürpark'ın korunması


Taşınma amacı ile söğlediğim bir söz değil köklerin nekadar aşşağıda olabileceğini anlattım. Korunmasını bende isterim. Zaten yazdıklarımda korunması ama sorunlarada çağre olması amacı ile yazılmış yazılardır.


Metin Dağıstanlı
11 yıl önce - Prş 14 Hzr 2007, 02:10

bana göre bURSANIN şehir içi trafik sorununun çözümü stadyumun  uygun bir yer bulunarak şehir dışına taşınması stadının buğünkü yerine yerin altında ve üstünde olamak üzere çok büyük otopark yapılarak Altıparmaktan yeşile kadar araç girişini yasaklayıp sadece ambulans ,itfaiye ,polis araçları için tek şeritlik bir yol bırakıp ALTIPARMAKTAN YEŞİLE KADAR OLAN YOLU YAYALARA AÇIP batı yönünden gelip HeyKel civarına gidecekler araçlarını buraya parkederek İstanbul da olduğu gibi birkaç vagonlu elektrikli raylı sistemle Setbaşına oradanda Kamberlere kadar inecek kamberler mahallesinde yapılacak olan büyük bir otaparklada doğu yönünden gelenler burada arabalarını bırakarak şehir içine girecekler. Bu Bizim ülkemiz için biraz hayal ama ,sanıyorum Avrupada bir çok ülkede böyle uygulamalar var



sayfa 5
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara