Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir'de gereksiz otobüs hatları
« önceki   123 ... 394041 ... 505152   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 40
Mete ÖZTÜRK

4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 11:18

169 da durakta Şoför kapıyı açmadı diye kapıya tekme attı diyor Tacettin Dede, Umut
Kamera yok mu bu araçlarda yahu ?


Relax 35
4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 11:47

Başka bir başlıkta Tramvay sonrası hat kaldırılmasını konuştuktan sonra konu burada konuşulmuş birkaç şey bende demek isterim.

1- İBB bütçesini utanmasa komple alacak ESHOT'u artık İzmir BŞB daraltmak istiyor. ESHOT üzerindeki ana omurga ulaşım görevi alınmaya çalışılıyor. ESHOT'a yüklenmek istenen görev mahalle hatlarıdır. O hatlarda yer yer özel sektöre (dolmuş) verilmek isteniyor.

2- Ana ulaşım omurgası raylı sisteme kaydırılmak istenince bu sefer yetmeyen bir raylı sistem sıkıntısı oluşuyor. Yani yapılmak istenen daha başka birşey ama hem izmir metro hem de izban şişip çökeceği için ESHOT Revizyon planlamasında bu tam olarak uygulanmadı daha doğrusu çökeceği bilindiği için yapılmak istenen tam olarak yapılmadı. Yaptıkları işlem bile metroyu ve izbanı şişirdi. İşin içinden çıkamayınca bu şişmeyi rahatlacak bir takım hatlar açıldı ya da mevcut bazı parelel hatların seferi artırıldı.

3- Konak ve KSK Tramvayları tamamlandığında Raylı sistem artacağından ESHOT'un da belli bir ölçüde ana omurga görevi azaltılacak. Bu bağlam da yeni bir kısmi Revizyon gibi birşey çıkar.

4- 10,12,554,169 nolu hatların bazıları kaldırılacak bazıları da F. Altay'a kısalacaktır. 581 in kalkacağını sanmıyorum tekrar belki Üçyol olabilir ama kalkacağını sanmıyorum seferleri epeeey azaltılacaktır. Çünkü İzmir Metro çökmesin diye bu hatlar F. Altay'a kısalmadı. Hatta şişkinliği azalsın diye 581 çalıştırılıyor. Tramvay çalışınca bir kısım yükü o olacağı için bu hatlar kısalınca İzmir Metro çökmeyecek çünkü Tramvay da yükü paylaşacak.

5- 63,70,80,90,121 ve 802 nin durumları aynıdır. Eğer Belediye Alsancaktan otobüs geçirmemeye kafaya koymuşsa Kuzey tarafı Halkapınar da kümelenecek, Güney tarafı Konakta kümelenecek demektir.

Yani 70,80,90 Eşrefpaşadan Konak'a giderek kısalacak. Hoş böyle hatları mevcut örneğin 90 iptal edilecek 152 devam edecek seferi artarak. 63,121,802 ise Halkapınar olur.

Ben bu ihtimali çok güçlü görmüyorum en azından Kuzey tarafı için konuşayım. 63 ve 802 nolu hatları Halkapınar'a kısaltamazlar. Özellikle 802 3-4 dk da bir çalışan hattır ve o hatta zaten aktarma yapılıyor ve çin metrosu gibi paket halinde insanlar geliyor o kadar yoğun kalabalığı Tramvay'a aktaramazsın. Halkapınar mahşer yeri gibi olur. Salhane yahut Manas yolundan v.s götürürsen insanlar oluşan vakit kaybından İzmir BŞB yıkar. 240 gibi güzergahlı olursa da halkapınarın orada dön babam dön insanları sinirlendirir Alsancak Gar'a gidilebilecek mesafeyi oradaki dön babam dön ile harcarsan insanlar yine tepki verir diğer şey de orası zaten trafik olan sıkışık olan yerler o kadar otobüsü orada dön baba dön yaptırırsan trafik daha beter olur.

Zaten böyle yapmak istesen Revizyon da 802,63 nolu hattı halkapınara 70,80,90 ı Konak'a gönderirdin otobüslerin tehiri azalırdı. Oralardan da 252 binin derdin ve bugün tren olmuş 252 körüklü hatları görürdük

802 nolu hat mecburiyetten 3-4 dk da bir çalışan hattır. Konu tamamen izban ile alakalıdır. İzban yoğunluğu kaldıramıyor haliyle oluşan şişmeyi 802 taşıyor. 802 bugün çalışmasa İzban çöker. İzban taşıyabilecek noktaya geldiğinde 802 nin seferleri 20 dk filan çıkar ara durak yolcuları için. Bunun için de ya izban seferleri artacak ya tramvay ksk iskeleden devam edip halkapınara giderecek ya da izkaray.

121 nolu hat kalkabilir ama ben KSK İskeleye çekileceğini düşünüyorum. Belki KSK iskeleye çekilen 543 nedeniyle kaldırılabilir.

6- Diğer bir hususta 10,12,554,169 kaldıracak/kısaltacak zaten onun dışındaki bir de 63,70,80,90,121 ve 802 nolu hatları Konak/Halkapınar'a kısaltınca ortaya körüklü otobüs fazlası çıkar. Hem böyle birşey yapmak hem de gidip 100 körüklü daha almak mantıksız oluyor. O yüzden o hatlara birşey yapılacağını sanmıyorum en fazla birkaçı iptal olur.

Daha fazla uzamasın diye diğer bir takım hatlar için birşey demiyorum.


Tacettin Şenel

4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 13:07
169 Hakkında Bir kaç Kelam


Relax Bacım fazla relax olma Balçova 169 Yaşlıların öğrencilerin turistlerin İzmir halkının hattı bu neyin umursamazlığı bu kadar rahat ve geniş olmayın 169 dendiği zaman 2 kere düşünmek gerek gerekirse 10 100 kere 1000 kere düşüneceksin o nedenle relax takılıp relax yorumlar yapıyorsun Sana örnek vereyim 581 hattın güzergahınca metro var ama 581 yinede halkapınara sıklıkla ve yoğunlukla devam ediyor o nedenle tramvayın açılmasıda 169 u etkilemeyecek Balçovada 5.Bölge genel şefi Alp kardeşime bunu bizzat sordum 169 şuanlık uzatılmaz ama kısaltılmazda dedi....

En son Tacettin Şenel tarafından Prş 07 Nis 2016, 13:08 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


erkinalp
4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 13:08

Relax35 demiş ki:
1- İBB bütçesini utanmasa komple alacak ESHOT'u artık İzmir BŞB daraltmak istiyor. ESHOT üzerindeki ana omurga ulaşım görevi alınmaya çalışılıyor. ESHOT'a yüklenmek istenen görev mahalle hatlarıdır. O hatlarda yer yer özel sektöre (dolmuş) verilmek isteniyor.

Şartlarda anlaşabildikleri bir Kemalpaşa-Bağyurdu-Ansızca hatları var. Başka olmadı.
Relax35 demiş ki:

4- 10,12,554,169 nolu hatların bazıları kaldırılacak bazıları da F. Altay'a kısalacaktır. 581 in kalkacağını sanmıyorum tekrar belki Üçyol olabilir ama kalkacağını sanmıyorum seferleri epeeey azaltılacaktır. Çünkü İzmir Metro çökmesin diye bu hatlar F. Altay'a kısalmadı. Hatta şişkinliği azalsın diye 581 çalıştırılıyor. Tramvay çalışınca bir kısım yükü o olacağı için bu hatlar kısalınca İzmir Metro çökmeyecek çünkü Tramvay da yükü paylaşacak.

5- 63,70,80,90,121 ve 802 nin durumları aynıdır. Eğer Belediye Alsancaktan otobüs geçirmemeye kafaya koymuşsa Kuzey tarafı Halkapınar da kümelenecek, Güney tarafı Konakta kümelenecek demektir.

Tramvayla birlikte Gümrük son durağı yine canlanır, ama bu sefer sadece Gültepe ve Kadifekale hatlarının son durağı olur.
Relax35 demiş ki:
Yani 70,80,90 Eşrefpaşadan Konak'a giderek kısalacak. Hoş böyle hatları mevcut örneğin 90 iptal edilecek 152 devam edecek seferi artarak. 63,121,802 ise Halkapınar olur.

Ben bu ihtimali çok güçlü görmüyorum en azından Kuzey tarafı için konuşayım. 63 ve 802 nolu hatları Halkapınar'a kısaltamazlar. Özellikle 802 3-4 dk da bir çalışan hattır ve o hatta zaten aktarma yapılıyor ve çin metrosu gibi paket halinde insanlar geliyor o kadar yoğun kalabalığı Tramvay'a aktaramazsın. Halkapınar mahşer yeri gibi olur. Salhane yahut Manas yolundan v.s götürürsen insanlar oluşan vakit kaybından İzmir BŞB yıkar. 240 gibi güzergahlı olursa da halkapınarın orada dön babam dön insanları sinirlendirir Alsancak Gar'a gidilebilecek mesafeyi oradaki dön babam dön ile harcarsan insanlar yine tepki verir diğer şey de orası zaten trafik olan sıkışık olan yerler o kadar otobüsü orada dön baba dön yaptırırsan trafik daha beter olur.

Altınyol yan yoluna durakları koyup Odeabank mevkiinde çıkış eklenerek orada 802 Konak'a giderken Salhane yolunu, dönerken de Altınyol yan yolunu kullandırabilirler.
Relax35 demiş ki:
Zaten böyle yapmak istesen Revizyon da 802,63 nolu hattı halkapınara 70,80,90 ı Konak'a gönderirdin otobüslerin tehiri azalırdı. Oralardan da 252 binin derdin ve bugün tren olmuş 252 körüklü hatları görürdük

802 nolu hat mecburiyetten 3-4 dk da bir çalışan hattır. Konu tamamen izban ile alakalıdır. İzban yoğunluğu kaldıramıyor haliyle oluşan şişmeyi 802 taşıyor. 802 bugün çalışmasa İzban çöker. İzban taşıyabilecek noktaya geldiğinde 802 nin seferleri 20 dk filan çıkar ara durak yolcuları için. Bunun için de ya izban seferleri artacak ya tramvay ksk iskeleden devam edip halkapınara giderecek ya da izkaray.

121 nolu hat kalkabilir ama ben KSK İskeleye çekileceğini düşünüyorum. Belki KSK iskeleye çekilen 543 nedeniyle kaldırılabilir.

6- Diğer bir hususta 10,12,554,169 kaldıracak/kısaltacak zaten onun dışındaki bir de 63,70,80,90,121 ve 802 nolu hatları Konak/Halkapınar'a kısaltınca ortaya körüklü otobüs fazlası çıkar. Hem böyle birşey yapmak hem de gidip 100 körüklü daha almak mantıksız oluyor. O yüzden o hatlara birşey yapılacağını sanmıyorum en fazla birkaçı iptal olur.

Tramvay sonrası Tersane ile Bostanlı İskelesi arasına hiçbir belediye otobüsü girmemeli. Karşıyaka'da en çok ulaşılan yer çarşı, onun için de Girne'den Karşıyaka İskelesine ulaşan hatlar Bahriye Üçok'tan Karşıyaka İZBAN istasyonuna ulaşacak şekilde yeniden düzenlenmeli


Relax 35
4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 13:41

Alıntı:
Relax Bacım fazla relax olma Balçova 169 Yaşlıların öğrencilerin turistlerin İzmir halkının hattı bu neyin umursamazlığı bu kadar rahat ve geniş olmayın 169 dendiği zaman 2 kere düşünmek gerek gerekirse 10 100 kere 1000 kere düşüneceksin o nedenle relax takılıp relax yorumlar yapıyorsun Sana örnek vereyim 581 hattın güzergahınca metro var ama 581 yinede halkapınara sıklıkla ve yoğunlukla devam ediyor o nedenle tramvayın açılmasıda 169 u etkilemeyecek Balçovada 5.Bölge genel şefi Alp kardeşime bunu bizzat sordum 169 şuanlık uzatılmaz ama kısaltılmazda dedi....


Bacım derken? Terbiyeni takın ! Kandil günü insanın ağzını bozdurma ! Normal de seni görmeyen biriyim ama haddini aşma !

Yaşlı filan değilsin ama insanların sana saygı duymasını istiyorsan yaşı başı kemale ermiş insanlar gibi ol ki saygı göresin ! He yaşına uygun davranırsan/konuşursan vs insanlar sana saygı gösterir kandil günü mesaj atar kutlar he sen insanlara böyle yaklaşırsan faşist, ırkçı şeyler yazarsan insanlar sana bırak kandil kutlamasını hakaret eder. Trol kardeş.

İnsanların şu siteden nefret etme sebebi olduğunu ne zaman anlayacaksın? ya da senin bir trol olduğunu anlayıp, insanların çoğunun senden rahatsız olduğunu anlayıp ne zaman gönderecekler merak ediyorum. Bunları yazdığım için ben suçluyum şimdi

5. Bölge şefini illallah ettirdiğin için başından savmak için neler dedi sana. Peh ....

----------------------------------------------------------

Alıntı:
Şartlarda anlaşabildikleri bir Kemalpaşa-Bağyurdu-Ansızca hatları var. Başka olmadı.
Tramvayla birlikte Gümrük son durağı yine canlanır, ama bu sefer sadece Gültepe ve Kadifekale hatlarının son durağı olur.

Altınyol yan yoluna durakları koyup Odeabank mevkiinde çıkış eklenerek orada 802 Konak'a giderken Salhane yolunu, dönerken de Altınyol yan yolunu kullandırabilirler.

Tramvay sonrası Tersane ile Bostanlı İskelesi arasına hiçbir belediye otobüsü girmemeli. Karşıyaka'da en çok ulaşılan yer çarşı, onun için de Girne'den Karşıyaka İskelesine ulaşan hatlar Bahriye Üçok'tan Karşıyaka İZBAN istasyonuna ulaşacak şekilde yeniden düzenlenmeli


Ben bütün hatları devredecekler demedim, bazı mahalle hatları yer yer özel sektöre verilmek isteniyor dedim. Bunun ne anlama geldiğini sende biliyorsun. Dolmuşlarla tam anlaşma yok ama olunacaktır olmasa bile bir iki bir iki yavaş yavaş olabilir. Olmasa da ESHOT'un yeni mantığı mahalle hattıdır. Omurga görevi üzerinden alınmaya çalışılıyor.

Altınyol üzerine bence birkaç tane üst geçit gereklidir. En azından salhane izbana paralel üst geçit ve otobüs cebi yapılmalıdır ama söylediğin yapılmamalıdır. Salhane yoluna girmemelidir, girerse de vatandaş orada yaşanan vakit kaybı sonrası isyan bayrağını açar emin ol.

Karşıyaka bölümünü zaten çok uzadığı için yazmak istememiştim. Zaten daha önce de söylemiştim.

1- 121 ya komple kalkacak yahut KSK İskele olacak. 543 KSK iskeleye kayacak.

2- Bostanlı İskele hatlarıyla bazı Çiğli Aktarma olan Çiğli Mahalle hatları kaldırılıp yerine Mavişehir Aktarma Merkezine çalışacak.

3- Bazı KSK İskele olan KSK mahalle hatları Mavişehir Aktarma olacak. (Cumhuriyetten gelen yeni yolun anadolu caddesi üzerine yapılacak köprülü kavşak ile atlayıp şemikleri geçen yeni yol ile gelip yapılacak köprü ile izbanı atlayıp hemen yandan Mavişehir Aktarmaya giderek) (ve Mavişehir Bölgesi hatlar)


Tacettin Şenel

4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 14:18

Relax Bacım İsminden dolayı Baymı bayanmı seçemedim kusura bakma Bayandır dedim belki Ben olduğum gibi insanım eskidende aynıydım şimdide aynıyım İsmimde cismimde belli Ama senin biraz kendine bakman lazım çeki düzen vermen lazım Relax35 nedir yahu Tövbe Yarrabi Madem Kandile Dinine Önem veriyorsun Önce O ismini değiştir Ne ismin belli ne cismin belli Seni Deneticilerimize havale ediyorum Kalkıpta benim kapımın önünden geçen izmirin en gözde ve yoğun otobüsüne 169 a Hakaret edemezsin Ettirtmem 169 kısalsın demek Eshotta hakarettir Balçovaya Hakarettir Konağa Hakarettir İzmire Hakarettir Böyle hakaret edenlerin Ne Dinimizde nede İnsanlıkta yeri yoktur Kafirdir 169 la Uğraşağınıza Vatan Elden gidiyor Elin Teröristiyle uğraşın....

Misafir e5e

4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 15:50

169 tramvay hattı açıldığında F.Altay'da kalacak. Konak Tramvayı' nı boşuna mı yapıyorlar? Ayrıca F.Altay' dan Konak'a ister metro, ister tramvay ile gidebileceksiniz. Tramvay açıldığı anda sahilde otobüs kalmayacak.

mahmut11
4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 17:41

202 gider her halükarda.

BucalıGenco
4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 18:21

202 gitmez abi. Havalimanı hattı sonuçta

mahmut11
4 yıl önce - Prş 07 Nis 2016, 18:44

sahilden gider demek istedim



sayfa 40
« önceki   123 ... 394041 ... 505152   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege