Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
batuhan34
7 yıl önce - Cmt 20 Şub 2010, 01:21

Hele hacıosman kısmının tünel kazı işleri bitsin,gündeme gelmezse forum olarak bildiririz,akıbetinin ne olacağını öğrendikmiydi paylaşırız üyelerle.

batuhan34
7 yıl önce - Pts 22 Şub 2010, 18:24

Ulaşım A.Ş den gelen cevabi yazı aşağıdaki gibidir. İstanbul Metrosu'nda yeni gelecek araçlarla birlikte araç sayımız 124 olacak.Yeni sinyalizasyon sistemi ile 70 sn.lik headway rahatlıkla yapılabilecek.Burada önemli olan sadece araç sayısı değil aynı zamanda peron bekleme zamanı olan dwell time,araç hızı ve manevra sürelerinde yapılacak çalışma ile hedefin tutturulduğu simüle edilmiştir.İlginize teşekkür eder, iyi günler dileriz. Bilgilerinize sunulur

batuhan34
7 yıl önce - Çrş 24 Şub 2010, 15:34

Beşiktaş Sarıyer metrosu sarıyerden sonra hacıosmana devam ederek BEŞİKTAŞ-HACIOSMAN metrosu olmuştur,belediyenin 2023 raylı sistem haritasında gösteriliyor



MehmetYıldız
7 yıl önce - Pts 26 Nis 2010, 22:48

Metrobüsün tramvaya çevrilmesi başlığında Halıcıoğlu bayırının buna engel olduğu söylenmişti eğim sebebiyle.. Hacıosman ile Sarıyer arasındaki kot farkı engeldir belki de, çünkü deniz seviyesinden bir hayli yüksek Hacıosman(Hacıosman bayırı). Hacıosman'dan sonra metro yüzeye çıkıp yoldan devam edebilir mi? Çünkü kazıklı yolda fazla trafik olmuyor orta refüje tramvay yapılabilir(?) Maliyet de bayağı düşer..

İSMAİL ÇELİK

7 yıl önce - Sal 27 Nis 2010, 09:32

Orada yer müsait dolaştırarak meyil yedirilirek yapılabilir.Ama şu an acil bir şey değil daha Üsküdar ve Beşiktaş'ta metro yok iken.

Murat Caner
7 yıl önce - Sal 27 Nis 2010, 10:02

Çok haklısın. Köprüye de gerek yok Üsküdar ve Beşiktaş'ta altulaşım yokken.



Cemoli D18
4 yıl önce - Cmt 30 Mar 2013, 23:59



(+)



Bu hattı Kirazlı metrosuna entegre etmekte mümkün olur mu ?


resul bilgin
3 yıl önce - Cum 27 Eyl 2013, 11:56

Hacıosman Sarıyer metro bağlantısı 2019'dan sonraya kalmış olarak gözüküyor,çok önemli bir aks değilmi,sarıyer koca ilçe sonuçta,biraz öteye götürmek için niye bu kadar ötelediler?

Mehmet Kasım
3 yıl önce - Cum 27 Eyl 2013, 12:26

öncelik yenikapı incirli arasında olmalı. çok önemli. incirli mecidiyeköy yolculuğu kolaylaşır ve metrobüs rahatlar.

emrenmert

1 yıl önce - Sal 09 Şub 2016, 00:29

Son dönemlerde yapılan açıklamalara göre M2 hattı kuzey ve güney uzatmaları tamamlandığında Sarıyer'den Sefaköy'e kadar, çok uzun kesintisiz bir hat olacak. Aynı şekilde M1 hattı da; bir koluyla Havalimanı'ndan Yenikapı'ya, diğer koluyla da Halkalı Gar'dan Yenikapı'ya kesintisiz gidecek. M3 ise Kayaşehir'den Bakırköy sahiline kadar gidecek. Hatta şöyle özetleyelim. Şimdilik mevcut projelere göre hatlar tamamlandığında metrolar şöyle olacak:

M1a: Yenikapı- Atatürk Havalimanı
M1b: Yenikapı-Halkalı
M2: Sefaköy-Sarıyer
M3: Bakırköy-Kayaşehir
M4a: Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı
M4b: Kadıköy-Tuzla
M5: Üsküdar-Sabiha Gökçen Havalimanı
M6: Boğaziçi Üniveristesi-Levent
M7: Bahçeşehir-Kabataş
M8: Sefaköy-Beylikdüzü
M9: Bostancı-Dudullu
M10: Ataköy-İkitelli
M11: Ümraniye-Göztepe

tramvaylar ise şu şekilde olacak:

T1: Bağcılar-Kabataş
T2: Taksim-Tünel
T3: Kadıköy-Moda-Kadıköy
T4: Arnavutköy-Topkapı
T5: Alibeyköy-Eyüp
T6: Bostancı-Kadıköy



sayfa 5
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM