Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
fatih kocaoglu
13 yıl önce - Pzr 06 Ağu 2006, 18:31
[TÜR-D3.15] - Onur Havayollarının Görmezden Gelinerek Tekrarlanan Hatası



Türkiyenin gözbebeği Olan İlk Özel Şirketi Onur Air'in Artık Bu eski Uçakları Değişmesi Gerekmektedir...Yada Modernize edilmesi gerekmektedir,Bir lastiğin sıcaklığını göstermeyen göstergelerle uçması fotoğraflardada görüldüğü üzere faciaların habercisidir.Üst Üste Yaşanan sorunlar artık Yolcuları tedirgin etmektedir.

İstanbul ve Köln Havaalanlarındaki aynı sorunların Yaşanması bir tesedaüf olamaz.
İstanbul Pist fotoğrafları;Faruk Öncan Ağabeyimizden
 


(+)



 

(+)




 

(+)




 

(+)






Köln Havalanında Yine Aynı sorun...


 

(+)





(+)


gezginn
13 yıl önce - Pzr 06 Ağu 2006, 19:03

Gercektende kisa zaman icinde bu kadar olayin olmasi tesaduf gibi gozukmuyor. Daha buyuk bir aksilik cikmadan kisa zaman icinde gerekli onlemleri alirlar.



fatih kocaoglu
13 yıl önce - Pzr 06 Ağu 2006, 20:14

Bir bilgi daha vermek İstiyorum bu uçak A300 B4'tür,Airbus tarafından 1981 Yılında Üretilmiştir. 1981 yılından 2000 yılına kadar Güney Africa havayollarında uçan bu uçak 6 senedir Onur Havayollarında,uçmaktadır...Bu kadar eski bir uçakla uçmayı,sorun yaşamayı nasıl kabul ettiklerini anlamış değilim.

ahmetnet
13 yıl önce - Pzr 06 Ağu 2006, 21:43

Meraktan soruyorum: sorun sadece ve sadece teker ısılarının gözlenememesi midir? Başka bir teknik nedeni olamaz mı?

Bir de google'da bakınca 2 hafta evvel Amsterdam'da yine bir Onur uçağı inişte kuyruğunu piste sürtmüş diye bir habere rastladım; bunun hakkında bir bilgi var mı acaba? Özellikle AB ülkelerinin bir kısmında geçtiğimiz yıl güvenlik nedeniyle uçuş yasağı getirilmiş ve daha yeni bu yasaktan çıkmış bir firmamızın böyle haberlere konu olmaya devam etmesi oldukça üzücü. Firmanın ne kadarı Türk sermayesi bilmiyorum ama Türk ismi taşıyor sonuçta. Elbette can kaybı tehlikesinin yanında gururun pek lafı geçmez ama sonuçta kaale alınması gereken bir diğer neden.

Uçak epey eskiymiş doğrusu.


fatih kocaoglu
13 yıl önce - Pts 07 Ağu 2006, 13:15

Alıntı:
Meraktan soruyorum: sorun sadece ve sadece teker ısılarının gözlenememesi midir?


Öğrendim Kadarı ile bu olay pilotların farkına varmamasıdır,Yani Kulenin olayı görmesi ile itfaiyenin soğutma için müdahele ettiği söylenmekte.

Bu uçak A300 b4 serisi içerinde,1981 yılında üretilen Onur Air filosunda bulunan eski uçaklardandır,Ab ülkelerinin yasağı eski veya yeni uçaklarla alakalı değildri,tali olaylarla alakalıdır yani bagaj kementleri gibi durumlardan dolayı yasaklar gelmiştir,bu uçakları şu anda Lufthansa Hapag lloyd Monarch gibi bir çok firmada kullanıyor buradaki sorun uçakların modernize edilmemesidir.


messiah_haktan

13 yıl önce - Pts 07 Ağu 2006, 14:32

AB havalimanlarina inis yasagi verdigi zaman hepimiz ayaklanip sirf hizla büyüyen bir türk havasirketi oldugundan ve önünü kesmek istediklerini söylemistik... AB hakliymis... O yasaktan sonra kac tane sorun cikti böyle!!

fatih kocaoglu
13 yıl önce - Pts 07 Ağu 2006, 14:49

Yasakların Uçaklarla değil,Yolcu Koltukları arkasındaki,Acil durum halindeki bilgileri gösteren broşürlerin olmaması ile alakalıdır,Bagajların aşırı yüklü olması ile alakaldır.Onur Havayollarındaki uçakların üretim kodlarına baktığımda yaş ortlamalarında sorun yoktur.İsteseniz Burada bunlarıda belirtebilirim.Olay sadece bu fotoğraflardaki görünen uçakta yaşanmıştır.

TAGA
13 yıl önce - Pts 07 Ağu 2006, 15:16
Merhaba arkadaşlar;


Uçakları modernize etmeden uçuran firmaların acilen insan hayatını tehlikeye etmemelerini söylemek istiyorum...



ANA SAYFA -> ULAŞIM