Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 19
yunus erdem
13 yıl önce - Pts 03 Tem 2006, 13:05

Açılıştan sonraki gün, Kabatş Meydanı'nın denizden görünümü:
 

(+)


Seferler hala seyrek. Böyle depar atmazsanız en az yarım saat daha İdo iskelesinde beklemeniz gerekecek.
 

(+)


Rifat Behar
13 yıl önce - Pts 03 Tem 2006, 17:03
MÜJDE


İdo çalışanlarının birinden aldığım gayrı resmi bilgiye göre;

Yaz sonunda IDO'nun mevcut barakası yıkılarak Şehir Hatları terminalini de kapsayacak şekilde yeni bir Terminal binası inşa edilecek.


Murat Kandemir
13 yıl önce - Sal 04 Tem 2006, 09:06
Meydan Düzenlemesi (Eleştiriler)


Merhaba,

Artık meydan düzenlemesi tamamlandı, detaylar tümüyle ortaya çıktı. Düzeltilmesi gereken noktalarda daha belirginleşti.

Yol ile ilgili olanlar:
Eminönü-Beşiktaş yönünde çalışmalar ve tasarım oldukça başarılı. Taksiler düzenli olarak sıralanmasalarda yol geniş olduğu için trafik akışını kesmiyorlar. Otobüs duraklarının yeri iyi. Aracıyla İDO'dan birini karşılamaya gelenler bekleyebiliyorlar. Fakat aynı şeyi ters yönde Beşiktaş-Eminönü yönünde söylemek son derece zor. Otobüs durağının yer seçimi biraz hatalı. Yolun 2 şeride düştüğü noktaya konmuş. Taksiler için, ki kesinlikle burada İDO bağlantısı olduğu için düşünülmesi gereken bir faktör, hiçbirşey düşünülmemiş. Arka arkaya taksiler beklemeye başladığında bir de otobüsler durağa yanaştığında yol tamamen durabiliyor.

Tramvay durağı ile ilgili olanlar:
Tramvay durağı neredeyse tümüyle tünel entegrasyonu için düşünülmüş. İDO'dan ya da otobüsten gelen insanlar için giriş noktasına ne trafik lambasyla ne de herhangi bir levha ile yönlendirme yok. Bu gerçi nispeten daha kolay düzeltilebilecek bir husus, fakat entegrasyon yapılırken bunlar düşünülmesi gereken faktörler.

Genel hususlar:
Turistler pek düşünülmemiş, düşünülmüyor. Tramvay ile Kabataşa gelen bir turist sonrasında etrafına şaşkın şaşkın bakınıyor. Ortada bir adaya düşüyor, etrafında insanlar rayları aşıp oraya buraya gidiyor, turnikelerden geçen pek insan yok. Onlar da ortalığın sakinleşmesini bekliyorlar, sonra harekete geçiyorlar. Ben kendi yurtdışı tecrübelerimden söyleyebilirim ki basit sembolik yönlendirmeler çok işe yarıyorlar. Tünel ya da metronun bir sembolü olsa onu koysa belediye ya da Ulaşım AŞ bunları belli yerlere hem yerli  hem yabancı turistlerin işi kolaylaşır. Tünel ile Taksime çıkan turistlerin burada da ciddi güçlükleri oldu. Çünkü neresi metroya gidiyor, neresi Taksim meydanına bununla ilgili eksiklikler vardı.



Rifat Behar
13 yıl önce - Cmt 08 Tem 2006, 11:55

Bugün yeni düzenlenen meydanda birkaç fotoğraf çekme fırsatım oldu.


 

(+)


Burası yeni yapılan otobüs durağının zemini. Yani IBB zemini yapmayaı başaramamış. Beton dökememiş. Zemin şimdiden zemin olmaktan çıkmış


 

(+)


Burası tarihi ÇALIŞMAYAN çeşmenin önü. IDO iskelesinin önüne GÜYA araçların girişini engellemek için bordür taşı döşemişler. Yükseklik 15 cm. Taksiden inen insanların önüne bu bordür taşları bir duvar gibi çıkıyor. Şenlik olsun diye taşları bir de boyamışlar.

Kabataş sanki şehirlerarası karayolu, yayalar için trafik ışığı yok. IDO'dan çıkanın tramvaya binebilmesi için altgeçit kullanması gerekiyor. Tramvaya çıkışta yürüyen merdiven yok. Yaşlısı var, çocuk arabası var. Bunları düşünen çıkmamış.

Yani onca uzun beklemeden sonra çıkan meydan düzenlemesine ne denir bilmiyorum. Ben FİYASKO diyorum.


ahsen bilge
13 yıl önce - Cmt 08 Tem 2006, 12:59

Alıntı:
binebilmesi için altgeçit kullanması gerekiyor. Tramvaya çıkışta yürüyen merdiven yok. Yaşlısı var, çocuk arabası var. Bunları düşünen çıkmamış.


ORADAKİ ASASNÖRLER GÖRMEDİNİZ mi?



Başdoğan

13 yıl önce - Cmt 08 Tem 2006, 13:05

Allahım çıldıracağım yahu... Inşaat konusunda herhalde dünyanın en basit şeyi olan kaldırım döşemeyi neden beceremiyoruz aklım almıyor. Dünyanın en rezil kaldırımları bizde. Inanın bu böyle. Ha diyeceksiniz Afrika ülkelerinde dahamı iyi. Eğer kaldırım varsa daha iyi, ama çoğu yerde yok. Bence kaldırımın olmaması bizdeki gibi derme çatma olmasından daha iyidir.... Rıfat Beyin resimlerinden birinde kaldırım taşları nasıl biribirine kavuş(ama)muş? Böyle bir örneği başka bir ülkede görebiliyorsanız resmini görmek isterim.

Saygilar...


alisk
13 yıl önce - Cmt 08 Tem 2006, 14:35

kabatas meydanini geceligin kapkaranlik, yaya gecidi de aktarma yapacaklar haric kullanilmiyor. gecen gece o kapkaranlik meydanda az kalsin yayanin birine 60km/h hizla carpiyordum, ramak kalmisti. yollara citler mi cekmek lazim yani insanlarin alt gecitleri kullanmasi icin? yaya gecidinin olmadigi, araclarin yuksek hizlarla ilerledigi, ve yanibasinda bir yeralti gecidinin oldugu bir yerde insanlarin hayatlarini tehlikeye atmaktansa bir zahmet yuruyen merdivenlerden guven icinde inip cikmasi icin cok mu zor? ayrica istanbulun bu kadar merkezi bir noktasi geceleri neden bu kadar karanlik?



recai metilli

13 yıl önce - Cmt 08 Tem 2006, 14:46

Benim görüşüm, tramvay'dan inenlere Beşiktaş tarafından çıkış verilmemeli, Alt geçide yönlendirilmeli, bu şekilde olmadığından insanlar alt geçitten habersiz, Tramvay durağının Beşikteş kısmından çıkış yapıyorlar Trafik lambaları da olmadığından Deniz tarafına geçerken çok tehlike yaratıyorlar. (Sırf gece değil gündüz dahi çok tehlikeli). Allah korusun bir trafik kazası olmadan insanlara zarar gelmeden düzenleme yapılması gerkir.

Mustafa Noyan

13 yıl önce - Pts 10 Tem 2006, 19:03

Alıntı:
Tramvaya çıkışta yürüyen merdiven yok. Yaşlısı var, çocuk arabası var. Bunları düşünen çıkmamış...

Alıntı:
ORADAKİ ASASNÖRLER GÖRMEDİNİZ mi?..


Asansörler var, ancak nedense girişleri doğru planlanlanılmamış, özelllikle füniküler girişi ile alt geçit girişleri ayrılmamış durumda; ücret ödeyerek fünikülere inmek isteyen yolcularla, ücret ödemeden sadece caddeden karşıya geçmesi gereken yayalar aynı asansörü kullanmak zorundalar; sanırım bu işin çaresi füniküler katındaki çıkışa ücret ödeme aparatı eklenmesi olsa da, bu sorunlar çözülemediğinden olsa gerek asansörler hala kullanılamıyor.

 


adnanu
13 yıl önce - Pts 10 Tem 2006, 21:36
kabataş-taksim metro


evet  bir  ilave  de  benden,
ido  olmayabilir  ama  deniz   motorları
saat  19.00 dan  sonra  resmen  yolcu
bekliyorlar,
lütfen   kabataş  deniz  ulaşımını  kullanalım
lütfen  lütfen  
tabiki  üsküdara ulaşmak  isteyenlere
kolay   gelsin.....................



sayfa 19
« önceki   123 ... 181920 ... 222324   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM