Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Bursa Çevre Yolu (Otoyol)
« önceki   123456 ... 303132   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
sayfa 5
Bilal533416
16 yıl önce - Pzr 26 Mar 2006, 20:59

Bursa çevre yolu Demirtaş - Gölbaşı arası

Bursa çevre yolu tüneli doğu girişi



(+)


Bursa çevre yolu tüneli batı girişi

 

(+)


Bursa çevre yolu tünel içi

 

(+)


ArzU
16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 14:33
BUR » A7.06. Bursa Otobanı / Çevre Otoyolu (Tartışma ve Sohbet)




Yeni açılan diyoruz ama açılalı bir hayli oldu Benim merak ettiğim, bu çevre yolunda henüz uyugulamalar başlatılmadı mı ? Halen akşam trafiğinde yüklü araçları eski çevre yolunda görüyorum...? Çevre yolunun başlangıcında ağır vasıta ve şehir dışı otobüslerine herhangi bir zorunluluk getirilmemiş sanıyorum? ya da saat uygulaması var ama saat dilimi yanlış olsa gerek... Geç kalmış olsada yine de çok güzel olmuş yeni çevre yolumuz  


Akın Alan
16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 14:52

Şu anda ağır tonajlı ve şehirlerarsı otobüsler için zorunluluk var.

Saat sınırlaması da 23.00 ve 06.00 saatleri dışında şehir içine giremiyorlar.


mustafaşahin
16 yıl önce - Cmt 15 Nis 2006, 00:02

bence gerekli bir yoldu.

eski çevre yolu (botanik parkın ordaki) çok sıkışık oluyordu.trafik sorununu her zaman yaşıyorduk.

ama artık bu sorun çözülür inş.çünkü bursa merkeze uğramayacak taşıtlar o yolu kullanmayacaklar.

ilk defa 2 hafta önce ankaraya gelirken kullandım bu yolu.ankaradakiler gibi olamaz elbette çünkü ankara ova yol yapımı da kolay.

bir arkadaşımız bursa eskişehir arasına yapılsaydı daha iyi olurdu demiş.

eskişehir arasında tek şeritli yol yapı çalışmalarının gördüğüm kadarıyla %70i tamamlanmış durumda.sadece mezitler bölgesi hala çift şerit kullanılmakta.orada da harfiyat çalışmları başladı.dolayısıyla gerek klamyacak böyle bir yola o mevkide


Bilal533416
16 yıl önce - Sal 25 Nis 2006, 10:57

Bursa otobanı Demirtaş Gölbaşı arası tünel yaklaşımı doğu yönü


(+)


Bursa otobanı Demirtaş Gölbaşı arası tünel yaklaşımı batı yönü
 

(+)




metinn
16 yıl önce - Sal 25 Nis 2006, 12:49

Hele sukur sonunda Bursada cevre yoluna kavustu, herkese hayirli olsun emegi gecenlerden Allah razi olsun.
Anladigim kadariyla Golbasi mevkiinden Izmir yoluna kadar olan butun otaban acildi.
Golbasindan-Izmir yoluna kadar olan bolumde sadece 2 baglanti var.
1 - Istanbul yolu
2 - Yeni Mudanya yolu
Kursunlu yolunada baglanti yaplardi guzel olurdu.


eskiserkan
16 yıl önce - Çrş 26 Nis 2006, 12:08

Ben de küçük bir bilgi eklemek istedim . Dört şeritli oto yol yapılmasına rağmen hala bu yolda radar uygulaması yapılıyor . Sürücülerin aklında bulunsun .

Tolga Şengün
16 yıl önce - Çrş 26 Nis 2006, 12:27
Bursa Otobanı


Bursa Çevre Yolu, söz verilen tarihe yetiştirlebilmek için henüz otoyol standartları sağlanmadan devlet yolu olarak ulaşıma açılmıştır. Özellikle Çağlayan Köyü geçişinde İzmir'e gidişi yönü ana gövdeden ayrılırak servis yoluna alınmaktadır. (Yol bu yüzden standarttan daha eğimli ve dardır bu mevkide) Korkuluklar, ışıklandırma ve üst seviye asfaltı gibi yüksek hız standartlarının gerektirdiği donanımlar henüz tamamlanmadığından ötürü, maksimum hız diğer çok şeritli devlet yollarında olduğu gibi 90'dır.

Benzer şekilde yapılması planlanan Görükle ve Kazıklı bağlantı yolları da henüz tamamlanmamıştır. Otosansit civarına çıkacak olan Kazıklı bağlantısı, Ova'dan geçtiği için yapılıp yapılmaması konusunda farklı görüşler bulunmaktadır. Görükle bağlantı yolu ise üniveriste arazisini ikiye bölerek, Göçmen konutları önünde yıllardır atıl bekleyen köprülü kavşağa bağlanacak.

Az sayıda bağlantı yolu bulunmasının sebeplerinden biri  Ova'yı kuzeyden kuşatan çevreyolunun bu bölgelerde yapılaşmayı özendirici etkisinin olmaması içindir. Gündoğdu-Kurşunlu Yolu'na bağlanmaması bu sebeple açıklanabilir. .

Ancak Bursa çevreyolu genel olarak İstanbul-İzmir Otoyolunun bir parçasını teşkil edecek ve paralı geçiş uygulanacak şekilde  planlanmıştır. (Girişlerindeki ilave köprü ve dönüşler bunun bir parçasıdır, otoyola çıkmak için önce bir kavşaktan tali yola girilmekte, gişelerin bulunacağı bir düzlük geçildikten sonra başka bir kavşaktan otoyola ulaşılabilmektedir.) Ana amacı İstanbul-İzmir yönünündeki trafiği Bursa'ya sokmadan transit olarak geçirmektir.

Hernekadar tartışmalar sonucu otoyol ücretsiz olarak açıldıysa da, karayolları projeleri tadil etmeyip heran ücretliye çevrilebilir halde bırakmayı tercih etmiştir.

(Bu arada Bursa Otoyolu 3*2 şeritlidir, umarım 4. şerit olarak acil durumlar dışında girilmesi yasak olan emniyet şeridini saymıyorsunuzdur..)


SABRİ BİLGİN
16 yıl önce - Çrş 17 May 2006, 16:48

Çevre Yolu'nun Görükle bağlantısı yıl sonunda tamamlanıyor.Görükle bağlantı yolu'nun %30'u tamamlanmış durumda.


Faruk Çelik:

"Birkaç yıldır çevre yolu, çevre yolu dememizin ne kadar anlamlı ve önemli olduğu ortaya çıkıyor. Yolun temaslar sonucunda gerekli ödenekler de ayrıldı. inşallah bu sene de Görükle bağlantısını tamamlayacağız. Temenni ediyorum, her sahadaki bu heyecanımızı kaybetmeyiz ve bu heyecanla Bursa, kaybetmiş olduğu yıllarını kazanıp, kısa süre içinde sorunlarından kurtulur diyorum. Bursa Çevre Yolu 'Devlet Yolu' standardında açıldı. Türkiye kaynaklarını çok verimli kullanmak zorunda olan bir ülke. Bu nedenle devlet yolu standartlarında açtık burayı. Soğuk kaplamaya haziran ayında başlıyoruz. Çevre yolunun bir güzergahını kapatarak diğer güzergahını tamamlayacağız. Bu yol, gerek Görükle yolu gerek çevre yolu-otoyol standardında hizmet sunmaya başlayacak. Zaten şu anda da hizmetini veriyor. Bursa trafiğini daha da rahatlatacak. Bursalılar ulaşım çilesinden 2006 sonu 2007 başlarında kurtulacak"



Uludağ Üniversitesi Rektörü Yurtkuran da, Çevre Yolu bağlantısının bitmek üzere olduğunu belirterek, gelecek aylarda üniversite giriş, çıkışlarının buradan sağlanabilecek hale gelindiğini kaydetti.


Karayolları 14. Bölge Müdürü Mesci de, 6.5 kilometre uzunluğundaki Görükle bağlantı yolu üzerinde 5 tane köprülü kavşak bulunacağını söyledi. Daha önceki projede hemzemin olarak yapılması öngörülen üniversite giriş çıkışlarının şimdi köprülü kavşak olarak yapılacağını anlatan Mesci, kavşakların yıl sonuna kadar tamamlanacağını bildirdi.


SABRİ BİLGİN
16 yıl önce - Cum 19 May 2006, 17:27

Bildiğiniz gibi Çevre yolu,Bursa trafiğini bir an önce rahatlatması hedefiyle bazı eksiklerle devlet yolu statüsünde açılmıştı.Otoyol statüsünde açılması için ise aşınma asfaltının yapılması gerekiyordu.Gazete haberine göre bunun için çalışmalar başladı.Ağustos başında Çevre yolu,otoyol statüsüne kavuşacak.


Alıntı:
Çevre Yolu'nda statüyü belirleyen en önemli eksiğin giderilmesi için harekete geçiyor. Yolun otoyol statüsüne kavuşabilmesi için aşınma asfaltı yapılacak.Bu çalışma için farklı etaplar belirlendi.İlk olarak,yolun daha yoğun trafiği olan batı bölümünde çalışmalar tamamlanacak.
Buna göre,Çevre Yolu'nun İstanbul Yolu girişi ile İzmir Yolu'ndaki son noktasına kadar olan gidiş bölümü 1-22 Haziran tarihleri arasında ulaşıma kapatılacak
.


İstanbul-Ege yaz trafiğinin yoğunlaşmasından hemen önce gidiş yönünde yapılacak çalışma süresince araçlar, eskiden olduğu gibi kent içinden geçecekler. Bu süreçte karşı yol, yani İzmir Yolu girişinden İstanbul Yolu ayrımına kadar olan bölümde ulaşım sürecek.



22 Haziran'da ise bu kez ters yönde çalışma yapılacak.İstanbul Yolu girişinden İzmir Yolu'ndaki çıkışa kadar olan bölüm trafiğe açılırken, İzmir yolu'ndan gelen araçlar kent içinden geçip yakın çevre yolunu kullanarak İstanbul Yolu'na çıkabilecekler.Batı bölümündeki çalışmanın tamamlanmasının ardından bu kez doğu bölümünde aynı işlem yapılacak. Bu tarafta da önce bir güzergah, daha sonra diğer güzergah belli sürelerle trafiğe kapatılarak aşınma aslfatları kaplanacak.


Çevre Yolu'nda çalışmalar ağustos ayı başına kadar tümüyle bitecek ve Çevre Yolu tümüyle otoyol statüsüne kavuşacak.




Çevre Yolu Yenişehir Kavşağı'na uzuyor



Çevre Yolu'na İzmir ya da İstanbul yollarından girip Ankara Yolu'na bağlantının yapıldığı Gölbaşı çıkışına gelenler, yarım kalmış bir yol ve iki yanı boşta bir köprü görüyorlar.

Açılış öncesi inceleme gezisinde dikkatimizi çeken görüntüyü Karayolları yetkilileri şöyle açıklamışlardı:

"Bu Çevre Yolu, İstanbul-İzmir otoyolunun bir parçası olarak yapıldı. Geçişler buna yönelik. Ancak ileride Ankara otoyolu gündeme gelebilir. O zaman geldiğinde ise bağlantılar için çevrede yer kalmayabilir. İleriye yönelik bir tasarruf olarak bugünden bunlar yapıldı."

Doğru bir yaklaşımdı, bilgiyi verenlere teşekkür ettik.

Bugün…

Bursa-Ankara otoyolu altyapısını sağlayacak ciddi bir adım daha atılıyor. Gölbaşı Kavşağı'ndan Ankara Yolu'na bağlanan Çevre Yolu'nun, boş bırakılan uçlardan devam ederek, vadiyi aştıktan sonra Yenişehir Kavşağı'ndaki Turanköy'e kadar uzatılması gündemde.


Karayolları Bölge Müdürü Turgay Mesçi ve teknik ekip dün bu güazergahta incelemeler yaptılar.




Ahmet Emin Yılmaz,Olay Gazetesi



sayfa 5
« önceki   123456 ... 303132   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara